نحوه استفاده از iOS 15 2FA Code Generator و Autofill

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی احتمالاً عادت دارید از یک برنامه شخص ثالث برای تولید کدهای 2FA مانند 1Password، Authy، Google Authenticator و غیره استفاده کنید. (یا از گزینه کمتر امن 2FA SMS استفاده کنید). اما در iOS 15، یک ادغام بومی برای تولید کدهای 2FA و همچنین تکمیل خودکار آنها هنگام ورود به حساب ها وجود دارد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اما بهترین قسمت این است که دفعه بعد که باید وارد شوید و کد 2FA خود را وارد کنید، iOS 15 به طور خودکار آن را برای شما پر می کند.

وقتی همه شما با 2FA از طریق وب‌سایت/سرویس در iOS 15 راه‌اندازی می‌کنید، می‌توانید کدهای 6 رقمی را که دائماً بازسازی می‌شوند را در برنامه Settings > Passwords > یک اتصال را مشاهده کنید.

این ویژگی با macOS Monterey نیز در دسترس است.

نحوه استفاده از iOS 15 2FA + Autofill Code Generator

انتخاب سریع

  • هنگام مشاهده کد QR وب سایت/سرویس برای راه اندازی 2FA، آن را در iOS 15 به مدت طولانی فشار دهید و انتخاب کنید کد تأیید را پیکربندی کنید
  • در آزمایش خود، ما همیشه این گزینه را در دسترس ندیدیم، بنابراین مراحل دستی زیر را برای راه‌اندازی تضمینی کدهای iOS 15 2FA و تکمیل خودکار دنبال کنید.

گزینه دستی

  • در حال اجرا iOS 15 در iPhone یا iPad، باز کنید برنامه تنظیمات
  • انگشت خود را به پایین بکشید و ضربه بزنید رمزهای عبور
  • یک ورود / رمز عبور جدید ایجاد کنید یا یک رمز عبور موجود را انتخاب کنید
  • در پایین، ضربه بزنید کد تأیید را پیکربندی کنید
  • را انتخاب کنید یک کلید پیکربندی را وارد کنید یا کد QR را اسکن کنید برای تکمیل تنظیمات
    • برای یافتن کد QR برای تنظیم 2FA برای یک حساب معین، به تنظیمات آن سرویس/وب‌سایت نگاه کنید (به عنوان مثال تنظیمات توییتر > امنیت > 2FA)
  • اکنون خواهید دید که کدهای 2FA به‌روزرسانی 30 ثانیه‌ای برای هر مورد ورود به سیستم در تنظیمات iOS > گذرواژه‌ها ظاهر می‌شوند، اما هر زمان که در آینده نیاز به استفاده از آنها داشته باشید، به‌طور خودکار پر می‌شوند.

نکته حرفه ای: برای هر حسابی که قبلاً 2FA را پیکربندی کرده‌اید، احتمالاً باید آن را غیرفعال کنید و سپس مجدداً آن را فعال کنید تا آن را با نسخه اصلی 2FA iOS 15 و ادغام تکمیل خودکار پیکربندی کنید.

یکی از ویژگی‌های مفید و محتاطانه iOS 15، یک تولیدکننده کد داخلی 2FA است که ورود به حساب‌های خود را با امنیت بالا آسان می‌کند. بیایید ببینیم که چگونه از تولیدکننده کد اصلی iOS 15 2FA که با تکمیل خودکار در iPhone و iPad ارائه می‌شود، استفاده کنیم.

در اینجا روند راه اندازی به نظر می رسد:

نحوه تنظیم کد تولید کننده و تکمیل خودکار iOS 15 2FA - برنامه تنظیمات iOS > رمزهای عبور > ایجاد یک ورود جدید یا انتخاب یک ورود به سیستم موجود” کلاس=”wp-image-759734″  اندازه ها =”(حداکثر عرض: 2508 پیکسل) 100 ولت وات، 2508 پیکسل”/></figure>
<figure class=نحوه راه‌اندازی تولیدکننده کد 2FA و تکمیل خودکار iOS 15 - برنامه تنظیمات iOS > گذرواژه‌ها > ایجاد ورود جدید یا انتخاب ورود به سیستم موجود > تنظیم کد تأیید > کلید راه‌اندازی را وارد کنید یا کد QR را اسکن کنید.” کلاس=”wp-image-759735″  اندازه ها =”(حداکثر عرض: 1650 پیکسل) 100 ولت وات، 1650 پیکسل”/></figure>
<p

<p id=آموزش های بیشتر 9to5Mac را بخوانید:

چه بخواهید تنظیمات خود را با حذف یک برنامه 2FA شخص ثالث ساده کنید یا فقط بخواهید تجربه 2FA اصلی iOS 15 را امتحان کنید، ما نحوه تنظیم و استفاده از آن را با آیفون و آیپد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.