نحوه بازی Apple Arcade با کنترلر کنسول بازی

برای Xbox One، کنترلر را با فشار دادن دکمه Xbox روشن کنید تا روشن شود. سپس دکمه جفت شدن را فشار داده و نگه دارید تا چراغ به سرعت شروع به چشمک زدن کند. دکمه جفت شدن در بالا و کمی سمت راست درگاه USB کنترلر قرار دارد.

برای پد سونی، به سادگی دکمه های گرد «Share» و «PS» را نگه دارید تا نوار نور شروع به بارق زدن کند.

iOS 13 همچنین همراه با Apple Arcade آورده شده است. یک سرویس اشتراک بازی ممتاز که بازی های انحصاری (برای موبایل) را بدون هیچ IAP ارائه می دهد. Apple Arcade بازی های فوق العاده خوبی دارد، مانند Touch Superlative چرخ سنگ زنی، اما بسیاری از بازی ها از ابتدا و با در نظر گرفتن کنترلرها طراحی شده اند. بنابراین چگونه می توانید بازی های Apple Arcade (و سایر بازی های iOS) را با کنترلر کنسول بازی کنید؟ قبل از گذراندن مراحل، کمی تمیز کردن باید انجام شود.

سازگاری Apple Arcade و کنترلر کنسول iOS

کاری که باید انجام دهید تا کنترلر DualShock ایکس باکس وان یا پلی استیشن 4 خود را با دستگاه های iOS 13 و جدیدتر کار کند:

  1. به تنظیمات > بلوتوث بروید
  2. کنترلر را در حالت جفت شدن قرار دهید
  3. کنترلر را از لیست دستگاه های موجود انتخاب کنید
  4. بازی Apple Arcade خود را با کنترلر کنسول بازی کنید!

1. به تنظیمات > بلوتوث بروید

یعنی با کنترلر سازگار است. در حال حاضر، توسعه دهندگان 100٪ در این مورد سازگار نیستند. بنابراین اگر به یک بازی علاقه دارید باید با کنترلر سازگار باشد، یک جستجوی سریع اینترنتی باید این را تایید کند.

اگرچه iOS 13 از کنترلرهای Xbox One و PS4 پشتیبانی می‌کند، اما با یک ستاره متوسط ​​عرضه می‌شود. تعداد کمی از کنترل‌کننده‌های PS4 در اطراف کنسول، ظاهراً سازگار نیستند. اگر قبلاً یک DS4 قدیمی دارید، اگر آن را امتحان کنید و کار نکرد، هیچ چیز از چشم شما دور نمی ماند. با این حال، اگر قصد دارید یک کنترلر مخصوص iOS بخرید، سعی کنید به کنترلر جدیدتر پایبند باشید.V2کنترلرهای PS4 فقط برای اطمینان. بعید است که نسخه های قدیمی تر وجود داشته باشد، اما بهتر است بدانید.

خبر خوب برای همه! هر بازی iOS مجهز به MFi با کنترلرهای Xbox، PS4 یا (بدیهی است) سنتی MFi کار می کند. بنابراین می توانید با خوشحالی خارج از سرویس اشتراک با کنترلر بازی کنید. با این حال، رابط Arcade انتخاب بازی های طراحی شده با یک کنترلر را در یک نگاه نسبتاً آسان می کند.

در اینجا چیزی است که ممکن است ندانید! می توانید چندین کنترلر را متصل کنید. فقط یک ثانیه را به همان روشی که اولی اضافه کردید اضافه کنید.

پس از ورود به بازی، دو بازیکن می توانند با استفاده از دو کنترلر مختلف به طور مشترک بازی کنند. متوجه خواهید شد که این پیام های پلی استیشن در سراسر بازی تعبیه شده است.

iOS برخی از بهترین بازی‌ها را در این سمت از بخش سیستم‌عامل‌های موبایل دارد، اما بازی‌های زیادی وجود دارند که با کنترل‌های لمسی به خوبی بازی نمی‌کنند. استاندارد کنترلر MFi اپل روشی عالی برای غلبه بر این بود، اما در عمل اکثر این کنترلرها، خوب، مکیدن.

[ad_2]

Source link

بخش اپل آرکید 9to5mac فارسی

قبل از اینکه کنترلر شما در لیست دستگاه های موجود ظاهر شود، باید آن را در حالت جفت شدن قرار دهید. من در اینجا از DualShock استفاده می کنم، اما فرآیند برای هر مارک کنترل کننده فقط کمی متفاوت است.

خودشه! اگر از آیفون استفاده می کنید، ممکن است بخواهید روی نوعی سرمایه گذاری کنید صعود کردن برای راحت تر کردن کارها اکنون می توانید از تجربه کنترلر کامل کنسول Apple Arcade لذت ببرید!

خوب، اکنون که می دانید کدام کنترلرها کار می کنند، بیایید چند بازی را پیدا کنیم که از آنها پشتیبانی می کنند.

بازی های آرکید سازگار با کنترلر

توجه کنید که چگونه فرمان دکمه پایین سمت راست اکنون نماد دایره پلی استیشن است؟ روی آیپد؟ ! شرط می بندی.

برای کنترلر Xbox One، مشکل سازگاری کمی جدی تر است. تنها کنترلرهای ایکس باکس وان که با کنسول جدید ایکس باکس وان اس عرضه شده اند، کار خواهند کرد. دلیل این امر این است که کنترلرهای نسل اول ایکس باکس وان به جای بلوتوث از پروتکل بی سیم اختصاصی استفاده می کنند. به همین دلیل است که اگر می خواهید از یکی از این کنترلرهای قدیمی با رایانه شخصی ویندوزی استفاده کنید، باید یک گیرنده USB بخرید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

بسته نرم افزاری مک


مانند هر دستگاه بلوتوث دیگری، به سادگی به تنظیمات > بلوتوث بروید تا لیستی از دستگاه های فعلی و موجود را ببینید. اگر بلوتوث غیرفعال است، می توانید آن را در اینجا نیز فعال کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که در صفحه بازی بررسی کنید که آیا این نماد را دارد یا خیر.

همه بازی‌ها این کار را انجام نمی‌دهند، بنابراین ممکن است حتی اگر از DualShock استفاده می‌کنید، با درخواست‌های Xbox/MFi مواجه شوید، اما این یک نمونه بهترین سناریو است.

هنگامی که کنترلر شما در لیست به صورت زیر ظاهر می شود:

2. کنترلر را در حالت جفت شدن قرار دهید

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

من در طول سال‌ها بیش از سهم خود از کنترل‌کننده‌های MFi داشته‌ام یا از آن‌ها استفاده کرده‌ام و هرگز به کنترل‌کننده‌های مصرف‌کننده نزدیک نشده‌ام. اگر تعجب کنید، این دسته کنترلرهای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 خواهد بود.

ما اکنون آماده هستیم تا چیزی بازی کنیم. مگر اینکه کنترلر خود را با دستگاه دیگری جفت کنید، اکنون باید در آینده به طور خودکار متصل شود. بنابراین نگران نباشید که تمام مراحل را هر بار طی کنید.

در هر صورت، به محض اینکه کنترلر را در حالت جفت قرار دادید، باید در لیست دستگاه های موجود ظاهر شود.

3. یک کنترلر از لیست دستگاه های موجود انتخاب کنید

اکثر بازی ها از همان ابتدا به طور خودکار کنترلر شما را شناسایی می کنند. Cat Quest II در اینجا استثنا است. باید آن را در منوی گزینه های آن به حالت کنترلر تغییر دهید.

چرا میخواهی چنین کاری بکنی؟ دلیل دیگری که من از Cat Quest II برای این راهنما استفاده می کنم! این یک تجربه تعاونی محلی است.

4. بازی Apple Arcade خود را با کنترلر کنسول بازی کنید!

از این به بعد استفاده خواهم کرد Cat Quest II به عنوان مثال، که از قضا یکی از بازی هایی است که هنوز سازگاری کنترلرها را فهرست نکرده است. را اولین آنقدر زیبا بود که همه باید در مورد این فرنچایز بدانند. همچنین، این یکی از بازی‌های Apple Arcade با بهترین ادغام کنترل‌کننده زمین است. در یک ثانیه دلیل آن را خواهید فهمید. ابتدا اجازه دهید این کنترلر را وصل کنیم.

اتصال کنترلر کنسول در iOS 13 (و جدیدتر)

در سمت اندروید حصار، مدت‌هاست که می‌توان به سادگی یکی از این کنترلرها را از طریق بلوتوث وصل کرد و با فرض اینکه بازی از آن پشتیبانی می‌کند، از بازی با بهترین کنترل‌کننده‌های این تجارت لذت ببرید. سرانجام با عرضه iOS 13، کاربران آی دیوایس نیز به این مهمانی دعوت شدند.

کنترلر جدید بدون هیچ مشکلی کار خواهد کرد. شما می توانید این دو نسل از کنترلرهای Xbox را با پلاستیک اطراف دکمه Xbox از هم تشخیص دهید. اخیرا کنترلر بلوتوث اکنون پلاستیکی به رنگ همان رنگ صفحه کنترل در اطراف آن وجود دارد. درز نیز وجود ندارد.