نحوه تماشای اسکار در آیفون، اپل تی وی، وب و موارد دیگر

مجریان جوایز شامل هالی بری، جان تراولتا، اوما تورمن، لیدی گاگا، زوئه کراویتز، آنتونی هاپکینز، جیمی لی کرتیس، ساموئل ال جکسون، شان “دیدی” کامبز و بسیاری دیگر خواهند بود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

«نمایش امسال با هدف متحد کردن تماشاگران سینما است. این در مورد این است که ما سه زن از پویاترین و خنده دارترین زنان را با سبک های کمدی بسیار متفاوت انتخاب کرده ایم. می‌دانم لذتی که رجینا، امی و واندا خواهند داشت برای مخاطبان ما نیز ترجمه خواهد شد. شگفتی های زیادی در فروشگاه! انتظار غیر منتظره را داشته باشید!

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

نود و چهارمین دوره جوایز اسکار برای امروز یکشنبه 27 مارس برنامه ریزی شده است. بیایید ببینیم چگونه اسکار 2022 را در آیفون، اپل تی‌وی، وب و غیره تماشا کنیم.

پس از چندین سال بدون میزبان، اسکار 94 میزبان رجینا هال، امی شومر و واندا سایکس خواهد بود. تهیه کننده ویل پکر هیجان خود را برای این سه نفر به اشتراک گذاشت و کنایه زد که نمایش “سورپرایزهای زیادی” خواهد داشت.

گروه اسکار توسط آدام بلکستون، کارگردان موسیقی با تراویس بارکر درامز Blink-182، همراه با «شیلا ای.» نوازنده سازهای کوبه ای و خواننده و رابرت گلاسپر، پیانیست ژانر رهبری خواهد شد. DJ D-Nice و گروه آواز The Samples نیز در مراسم اهدای جوایز اجرا خواهند کرد.

نحوه تماشای اسکار در iPhone، iPad، Mac، Apple TV، وب

چه زمانی

  • یکشنبه 27 اسفند
    • 6:30 بعد از ظهر به وقت شرقی / 3:30 بعد از ظهر PT – فرش قرمز و پوشش قبل از نمایش
    • 8:00 عصر به وقت شرقی / 5:00 بعد از ظهر PT – زمان شروع رسمی

محل تماشای اسکار

  • ABC اسکار را پخش می کند
  • شما همچنین می توانید در برنامه ABC iOS یا ABC.com (اتصال به ارائه دهنده تلویزیون الزامی است)
  • اگر کابل ندارید:

نامزدها

آموزش های بیشتر 9to5Mac را بخوانید:

تصویر بالا از طریق Oscars.org