نحوه تماشای رویداد آیفون 14

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

رویداد “Far out” آیفون 14 و اپل واچ سری 8 برای 7 سپتامبر در ساعت 10 صبح به وقت PT / 13:00 به وقت شرقی برنامه ریزی شده است.

تغییرات و ارتقاهای مورد انتظار در سری آیفون 14 شامل یک بریدگی قرص شکل جدید جایگزین بریدگی، بهبود دوربین، اندازه های جدید، افزایش قیمت احتمالی و موارد دیگر است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


بیشتر منتظر چه چیزی در رویداد “Far out” هستید؟ نظر خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!

iOS 16 با تعداد زیادی ویژگی و تغییرات جدید مانند سفارشی‌سازی قفل صفحه، به‌روزرسانی‌های ارزشمند برای پیام‌ها، نامه‌ها و عکس‌ها، امکان استفاده از آیفون به‌عنوان وب‌کم مک و موارد دیگر ارائه می‌شود.

رویداد آیفون 14 اپل برای 7 سپتامبر در ساعت 10 صبح PT / 13:00 به وقت شرقی برنامه ریزی شده است. در کنار سری جدید آیفون، انتظار داریم اپل واچ سری 8، مدل جدید ساعت پرو و ​​موارد دیگر رونمایی شود. در اینجا چندین راه برای تماشای رویداد آیفون 14 در هر دستگاهی وجود دارد.

همراه با اعلام رویداد “Far out”، اپل یک تجربه AR پنهان و منظم را در نظر گرفت و حتما والپیپرهای شیک رویداد آیفون 14 را بررسی کنید.

نحوه تماشای رویداد آیفون 14

با توجه به برنامه ریزی رویداد آیفون 14 برای 7 سپتامبر، این بدان معناست که عرضه رسمی iOS 16 باید بین 8 تا 16 سپتامبر ارائه شود. در راهنمای عمیق ما بیشتر بیاموزید:

اپل واچ سری 8

به روزرسانی های مورد انتظار آیفون 14

  • برش به شکل قرص
  • ارتقاء دوربین
  • اندازه های جدید (iPhone 14 Max و کمی بزرگتر برای 14 Pro و Pro Max)
  • A16 برای مدل های Pro و Pro Max، A15 برای مدل های غیر Pro
  • افزایش قیمت احتمالی در مدل های جدید پرو

برای بررسی عمیق‌تر به‌روزرسانی‌ها و تغییرات مورد انتظار در آیفون 14، راهنمای ما را بررسی کنید:

نحوه تماشای رویداد 1 آیفون 14

علاوه بر چهار مدل آیفون 14، باید شاهد معرفی اپل واچ سری 8 و اپل واچ پرو باشیم. انتظار می رود که دومی با طراحی جدید تیتانیوم بادوام و فرم بزرگتر، بزرگترین ارتقا باشد.

از اینکه راهنمای ما در مورد نحوه تماشای رویداد آیفون 14 را مطالعه کردید متشکریم!