نحوه تماشای UFC 272 Covington vs Masvidal در آیفون، وب

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

تصویر بالا از طریق UFC.com

UFC 272 برای شنبه، 5 مارس، ساعت 10 شب به وقت شرقی / 7 بعد از ظهر به وقت محلی در T-Mobile Arena در لاس وگاس برنامه ریزی شده است. برای نحوه تماشای UFC Covington vs Masvidal در iPhone، Apple TV، Web و موارد دیگر، ما را دنبال کنید.

در غیر این صورت، می توانید خرید کنید UFC 272 در مک یا رایانه شخصی در اینجا و در هر دستگاه پشتیبانی شده، از جمله وب، تماشا کنید.

اگر قبلاً مشترک ESPN+ هستید:

  1. خریدن دسترسی نبرد با 74.99 دلار
  2. برای تماشا، برنامه ESPN را در دستگاه Apple (یا دستگاه دیگر) خود باز کنید یا به سیستم وارد شوید در وب
  3. به برگه ESPN+ بروید
  4. جستجو کنید UFC 272

در برنامه UFC تماشا کنید

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


را برنامه UFC برای Apple TV، iPhone و iPad در دسترس است. به خاطر داشته باشید که دیگر از نسل سوم Apple TV پشتیبانی نمی شود.

در زیر نحوه تماشای رویداد اصلی UFC 272 – Covington vs Masvidal با ESPN+ و همچنین آنچه که می‌توانید با برنامه UFC و اشتراک Fight Pass تماشا کنید را پوشش خواهیم داد. مبارزات کارت اصلی UFC منحصر به فرد است PPV از طریق ESPN در ایالات متحده و شما نیاز به اشتراک ESPN+ دارید.

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی برای مشتریان جدید، قراردادی برای دریافت یک سال ESPN+ و دسترسی به UFC Covington vs Masvidal در یک 32 درصد تخفیف (99.98 دلار، حدود 145 دلار). اگر قبلاً مشترک ESPN+ هستید، مبارزه 74.99 دلار است.

اگر می خواهید به UFC و محتوای اضافی دسترسی داشته باشید، می توانید مشترک شوید پاس نبرد UFC که از 9.99 دلار در ماه است. با این حال، Fight Pass فقط دسترسی به مقدمات اولیه را ارائه می دهد، در حالی که Covington vs Masvidal نیاز به یک PPV را با ESPN+ خریداری کنید.

از مبارزات دیگر UFC 272 می توان به Dos Anjos vs Moicano، Barboza vs Mitchell و غیره اشاره کرد. مقدماتی اولیه در ساعت 6:00 عصر به وقت شرقی / 3:00 بعد از ظهر PT با رویداد اصلی برنامه ریزی شده برای 10:00 PM ET / 9:00 PM CT / 7:00 PM PT آغاز می شود.

نحوه تماشای UFC 272 Covington vs Masvidal در iPhone، Apple TV، وب

در ESPN+ تماشا کنید

اگر هنوز مشتری ESPN+ نیستید:

  1. برای دسترسی به UFC 272 و یک سال ESPN+ با 32 درصد تخفیف (شما یک حساب ESPN+ به عنوان بخشی از فرآیند ایجاد خواهید کرد)
  2. برای تماشای UFC 272، به برنامه ESPN در دستگاه اپل (یا دستگاه دیگر) خود بروید یا وارد شوید در وب
  3. برگه ESPN+ را انتخاب کنید (یا UFC را در نوار جستجوی برنامه ESPN تایپ کنید)
  4. جستجو کنید UFC 272