نحوه تماشای UFC 274 Oliveira vs Gaethje

را برنامه UFC برای Apple TV، iPhone و iPad در دسترس است. به خاطر داشته باشید که دیگر از نسل سوم Apple TV پشتیبانی نمی شود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


تصویر بالا از طریق UFC.com

در غیر این صورت، می توانید خرید کنید UFC 274 در مک یا رایانه شخصی در اینجا و در هر دستگاه پشتیبانی شده، از جمله وب، تماشا کنید.

اگر قبلاً مشترک ESPN+ هستید:

  1. خریدن دسترسی نبرد با 74.99 دلار
  2. برای تماشا، برنامه ESPN را در دستگاه Apple (یا دستگاه دیگر) خود باز کنید یا به سیستم وارد شوید در وب
  3. به برگه ESPN+ بروید
  4. جستجو کنید UFC 274

در برنامه UFC تماشا کنید

اگر می خواهید به UFC و محتوای اضافی دسترسی داشته باشید، می توانید مشترک شوید پاس نبرد UFC که از 9.99 دلار در ماه است. با این حال، Fight Pass فقط دسترسی به مقدمات اولیه را ارائه می دهد، در حالی که Oliveria vs Gaethje نیاز به یک PPV را با ESPN+ خریداری کنید.

از دیگر مبارزات UFC 274 می توان به مبارزه قهرمانی ناماجوماس در مقابل اسپارزا، چندلر و فرگوسن و غیره اشاره کرد. مقدمات اولیه در ساعت 5:30 بعدازظهر به وقت شرقی / 2:30 بعد از ظهر به وقت محلی آغاز می شود و رویداد اصلی برای ساعت 10 بعد از ظهر به وقت شرقی / 9 بعد از ظهر CT / 7 بعد از ظهر PT برنامه ریزی شده است.

نحوه تماشای UFC 274 Oliveira vs Gaethje در iPhone، Apple TV، وب

در ESPN+ تماشا کنید

اگر هنوز مشتری ESPN+ نیستید:

  1. برای دسترسی به UFC 274 و یک سال ESPN+ با 32 درصد تخفیف (شما یک حساب ESPN+ به عنوان بخشی از فرآیند ایجاد خواهید کرد)
  2. برای تماشای UFC 274، به برنامه ESPN در دستگاه اپل (یا دستگاه دیگر) خود بروید یا وارد شوید در وب
  3. برگه ESPN+ را انتخاب کنید (یا UFC را در نوار جستجوی برنامه ESPN تایپ کنید)
  4. جستجو کنید UFC 274

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی برای مشتریان جدید، توافق نامه ای برای دریافت یک سال ESPN+ و دسترسی به UFC 274 در یک 32 درصد تخفیف (99.98 دلار، حدود 145 دلار). اگر قبلاً مشترک ESPN+ هستید، مبارزه 74.99 دلار است.

در زیر، نحوه تماشای عنوان سبک وزن UFC 274 در مقابل Oliveira در مقابل Gaethje را با ESPN+ و همچنین آنچه را که می‌توانید با برنامه UFC و اشتراک Fight Pass تماشا کنید، توضیح خواهیم داد. مبارزات کارت اصلی UFC منحصر به فرد است PPV از طریق ESPN در ایالات متحده و شما نیاز به اشتراک ESPN+ دارید.

بازی UFC Oliveira و Gaethje برای شنبه، 7 می، ساعت 10 شب به وقت شرقی / ساعت 7 بعد از ظهر به وقت محلی در مرکز فوت پرینت در فینیکس برنامه ریزی شده است. برای راهنمایی در مورد نحوه تماشای UFC 274 در iPhone، Apple TV، وب و موارد دیگر، ما را دنبال کنید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: