نحوه تماشای UFC 275 Teixeira vs Prochazka در iPhone، Apple TV، وب

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی در غیر این صورت، می توانید خرید کنید UFC 275 در مک یا رایانه شخصی در اینجا و در هر دستگاه پشتیبانی شده، از جمله وب، تماشا کنید.

اگر قبلاً مشترک ESPN+ هستید:

  1. خریدن دسترسی نبرد با 74.99 دلار
  2. برای تماشا، برنامه ESPN را در دستگاه Apple (یا دستگاه دیگر) خود باز کنید یا به سیستم وارد شوید در وب
  3. به برگه ESPN+ بروید
  4. جستجو کنید UFC 275

در برنامه UFC تماشا کنید

بازی UFC Teixeira و Prochazka برای شنبه 11 ژوئن ساعت 10 شب به وقت شرقی / ساعت 7 بعد از ظهر به وقت محلی در ورزشگاه سرپوشیده سنگاپور برنامه ریزی شده است. برای اطلاع از نحوه تماشای UFC 275 در iPhone، Apple TV، وب و موارد دیگر، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

برای مشتریان جدید، توافق نامه ای برای دریافت یک سال ESPN+ و دسترسی به UFC 275 در یک 32 درصد تخفیف (99.98 دلار، حدود 145 دلار). اگر قبلاً مشترک ESPN+ هستید، مبارزه 74.99 دلار است.

در برنامه UFC برای Apple TV، iPhone و iPad در دسترس است. به خاطر داشته باشید که دیگر از نسل سوم Apple TV پشتیبانی نمی شود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اگر می خواهید به UFC و محتوای اضافی دسترسی داشته باشید، می توانید مشترک شوید UFC Battle Pass که از 9.99 دلار در ماه است. با این حال، Fight Pass فقط دسترسی به مقدماتی اولیه را ارائه می دهد، در حالی که Teixeira vs Prochazka نیاز به یک بازی دارد. PPV را با ESPN+ خریداری کنید.

از مبارزات دیگر UFC 275 می توان به شوچنکو در مقابل سانتوس، ویلی در مقابل جدرژیک، فیالهو در مقابل متیوز و غیره اشاره کرد. مقدماتی اولیه در ساعت 7 بعد از ظهر به وقت شرقی / 4 بعد از ظهر PT با رویداد اصلی برنامه ریزی شده برای 10 بعد از ظهر به وقت شرقی / 9 بعد از ظهر CT / 7 بعد از ظهر PT آغاز می شود.

نحوه تماشای UFC 275 Teixeira vs Prochazka در iPhone، Apple TV، وب

در ESPN+ تماشا کنید

اگر هنوز مشتری ESPN+ نیستید:

  1. برای دسترسی به UFC 275 و یک سال ESPN+ با 32 درصد تخفیف (شما یک حساب ESPN+ به عنوان بخشی از فرآیند ایجاد خواهید کرد)
  2. برای تماشای UFC 275، به برنامه ESPN در دستگاه اپل (یا دیگر) خود بروید یا وارد شوید در وب
  3. برگه ESPN+ را انتخاب کنید (یا UFC را در نوار جستجوی برنامه ESPN تایپ کنید)
  4. جستجو کنید UFC 275

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

تصویر بالا از طریق UFC.com

در زیر، نحوه تماشای UFC 275 را با عنوان سبک وزن در مقابل Teixeira در مقابل Prochazka با ESPN+ و همچنین آنچه را که می‌توانید با برنامه UFC و اشتراک Fight Pass تماشا کنید، توضیح خواهیم داد. مبارزات کارت اصلی UFC منحصر به فرد است PPV از طریق ESPN در ایالات متحده و شما نیاز به اشتراک ESPN+ دارید.