نحوه تماشای UFC 283 Teixeira vs Hill

از مبارزات دیگر UFC 283 می توان به مبارزه عنوان Flyweight Figueiredo vs Moreno، Burns vs Magny و غیره اشاره کرد. مقدمات در ساعت 2:30 بعد از ظهر به وقت شرقی / 5:30 صبح به وقت شرقی آغاز می شود و رویداد اصلی برای ساعت 7 بعد از ظهر به وقت شرقی / 10 بعد از ظهر به وقت شرقی برنامه ریزی شده است.

نحوه تماشای UFC 283 Teixeira vs Hill در iPhone، Apple TV، وب

اگر هنوز مشتری ESPN+ نیستید:

  1. با 30 درصد تخفیف به UFC 283 و یک سال ESPN+ دسترسی پیدا کنید (شما یک حساب ESPN+ به عنوان بخشی از فرآیند ایجاد خواهید کرد)
  2. برای تماشای UFC 283، به برنامه ESPN در دستگاه اپل (یا دستگاه دیگر) خود بروید یا وارد وب شوید.
  3. برگه ESPN+ را انتخاب کنید (یا UFC را در نوار جستجوی برنامه ESPN تایپ کنید)
  4. جستجو کنید UFC 283

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

اگر می خواهید به UFC و محتوای اضافی دسترسی داشته باشید، می توانید برای UFC Fight Pass ثبت نام کنید که هزینه آن 9.99 دلار در ماه است. با این حال، Fight Pass معمولا فقط دسترسی به مقدمات را ارائه می دهد، در حالی که Teixeira vs Hill نیاز به خرید PPV با ESPN+ دارد.

تصاویر از طریق UFC.com

برای مشتریان جدید، قراردادی برای دریافت یک سال ESPN+ و دسترسی به UFC 283 با حدود 30٪ تخفیف (124.98 دلار، 178 دلار) وجود دارد. اگر قبلاً مشترک ESPN+ هستید، مبارزه 79.99 دلار است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


UFC Teixeira vs هیل برای شنبه، 21 ژانویه ساعت 7 بعد از ظهر به وقت PT / 10 بعد از ظهر به وقت شرقی در Jeunesse Arena در ریودوژانیرو، برزیل برنامه ریزی شده است. در اینجا نحوه تماشای UFC 283 در iPhone، Mac، Apple TV و وب آمده است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

در زیر نحوه تماشای UFC 283 با عنوان سبک وزن در مقابل Teixeira vs. Hill را با ESPN+ و همچنین آنچه را که می‌توانید با برنامه UFC و اشتراک Fight Pass تماشا کنید، توضیح خواهیم داد. مبارزات کارت اصلی UFC منحصر به PPV از طریق ESPN در ایالات متحده است و شما به اشتراک ESPN+ نیاز دارید.

از طرف دیگر، می‌توانید UFC 283 را در مک یا رایانه شخصی از اینجا خریداری کنید و در هر دستگاه پشتیبانی‌شده، از جمله وب، تماشا کنید.

اگر قبلاً مشترک ESPN+ هستید:

  1. Battle Access را به قیمت 79.99 دلار خریداری کنید
  2. برای تماشا، برنامه ESPN را در دستگاه Apple (یا دستگاه دیگر) خود باز کنید یا وارد وب شوید
  3. به برگه ESPN+ بروید
  4. جستجو کنید UFC 283
UFC 283 Teixeira vs Hill iPhone 2 را تماشا کنید

در برنامه UFC تماشا کنید

برنامه UFC برای Apple TV، iPhone و iPad در دسترس است.