نحوه تنظیم چراغ‌های HomeKit فعال با حرکت هوشمند با Homebridge

نتیجه رضایت بخش نبود. در اینجا این است که چرا و چگونه من در نهایت با کمک Homebridge چشم انداز خانه هوشمند خود را به واقعیت تبدیل کردم…

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

بنابراین من به چیزی هوشمندتر از آنچه برنامه Home ارائه می دهد نیاز داشتم. پاسخ مشکلات من در قالب افزونه Magic Occupancy از طریق Homebridge آمد. کاری که این افزونه انجام می دهد این است که سوئیچ های خاصی را در پیکربندی برنامه Home قرار می دهد که رفتار خاصی دارند و لایه های منطقی را در بالای پلت فرم HomeKit ارائه می دهند.

انواع سوئیچ های “ساختگی” ارائه شده توسط افزونه Magic Occupancy
نصب لامپ های Hue یک کار فوری بود، و تجربه راه اندازی اولیه اضافه کردن آنها به HomeKit نسبتاً بدون درد بود. (یک ناراحتی مداوم این است که برنامه Hue تمایل دارد اتاق اختصاص داده شده به تمام لوازم جانبی HomeKit با پل Hue شما را تغییر دهد، بنابراین سعی می کنم تا حد امکان برنامه Hue را باز کنم.) این به من پایه ای داد تا بتوانم کنترل کنم چراغ های همه دستگاه های من با برنامه Home یا سیری. وضعیت چراغ‌ها به سرعت به فرمان پاسخ می‌دهد، مطمئناً با معماری کارآمدتر iOS 16 HomeKit کمک می‌کند.

برعکس، اگر چراغ‌ها به‌طور خودکار روشن می‌شدند، اما من آنها را به‌صورت دستی خاموش می‌کردم، اشغال فوراً تمام می‌شود – بدون انتظار برای توقف حرکت.

دارای نوع خاصی از سوئیچ برای کنترل دستی هستند. این بدان معناست که اگر به صورت دستی چراغ ها را روشن کنید، وضعیت سنسور و تاخیر معمولی یک دقیقه نادیده گرفته می شود. شغل به سادگی فرض می شود. بنابراین، چراغ ها همیشه همانطور که در نظر داشتید روشن می مانند.

به تازگی به خانه جدیدی نقل مکان کرده ام، می خواستم چراغ های HomeKit را در آشپزخانه نصب کنم که به طور خودکار روشن و خاموش می شوند. در حالت ایده آل. بنابراین من تعدادی لامپ Philips Hue، یک سنسور حرکت Eve خریدم و کار واضحی را با اتوماسیون در HomeKit انجام دادم.

بنابراین برای آشپزخانه من دو سوئیچ کودک دارم، یکی برای هر سنسور حرکت. هنگامی که یکی از این کلیدها فعال می شود، آشپزخانه “شغل” در نظر گرفته می شود و چراغ ها روشن می شوند. زمانی که این دو حسگر دیگر حرکت را تشخیص ندهند، یک وقفه یک دقیقه ای آغاز می شود. وقتی این زمان به پایان می رسد، چراغ ها خاموش می شوند.

این یک سیستم بسیار قدرتمند است. همچنین نشان‌دهنده خوبی است که نشان می‌دهد چگونه Homebridge تنها به ارائه پشتیبانی غیررسمی HomeKit برای لوازم جانبی که از آن پشتیبانی نمی‌کنند نیست. به یاد داشته باشید که Philips Hue در حال حاضر با HomeKit کار می کند، فقط مجموعه معمولی اتوماسیون HomeKit به اندازه کافی غنی نیست که منطق به هم پیوسته پیشرفته را بیان کند. پلاگین های Homebridge می توانند بیشتر این شکاف ها را پر کنند.

یک سوئیچ “دائمی” این ویژگی را دارد که در صورت فعال شدن، تایم اوت حرکت به تعویق می افتد. این بدان معنی است که وقتی این سوئیچ روشن است، چراغ ها روشن می مانند، اما فقط در صورتی که چراغ ها از ابتدا روشن باشند. من عملاً وقتی سطل زباله را بیرون می‌آورم، هر هفته از آن استفاده می‌کنم. من یک دوربین HomeKit دارم که حیاط جلوی خانه ام را کنترل می کند که حاوی یک سنسور حرکت است. این آشکارساز حرکت به یک کلید دائمی برای آشپزخانه متصل است. بنابراین وقتی سطل زباله را بیرون می‌آورم، چراغ‌های آشپزخانه ناگهان خاموش نمی‌شوند فقط به این دلیل که بیش از یک دقیقه از اتاق خارج شده‌ام. در عوض، آنها فقط زمانی خاموش می شوند که دیگر حرکت در آشپزخانه یا ورودی تشخیص داده نشود (و مهمتر از آن، حرکت در ورودی باعث روشن شدن چراغ های آشپزخانه نمی شود).

من قصد ندارم وانمود کنم که کار کردن همه چیز آسان بود. شما باید با تنظیمات افزونه Homebridge بازی کنید و سپس تمام اتوماسیون ها را به این سوئیچ های ساختگی در برنامه Home متصل کنید. اما می توانم بگویم این درد ارزشش را داشت. این ترتیب در نهایت آنچه را که در آغاز کل این فرآیند تصور می‌کردم، ارائه کرد. الان دارم باهوش چراغ ها عمق اضافی ارائه شده توسط پلاگین Magic Occupancy باعث می شود که آن طور که شما به طور مستقیم می خواهید کار کند. اما حتی می توانید جلوتر بروید.

اولین قدم دریافت چراغ‌هایی بود که با HomeKit کار می‌کردند. آشپزخانه من دارای نورافکن های فرورفته بود، بنابراین بهترین گزینه لامپ های Philips Hue GU10 بود که از طریق یک پل Hue کنترل می شد. من موفق شدم یک بسته خوب در eBay پیدا کنم، بنابراین اگرچه هزینه هنوز قابل توجه بود، اما بسیار بهتر از پرداخت قیمت کامل خرده فروشی بود. اگر من در ایالات متحده مستقر بودم، به جای لامپ های هوشمند، یک گزینه سوئیچ چراغ هوشمند مانند Lutron Caseta را در نظر می گرفتم. با این حال، در دسترس بودن سوئیچ های هوشمند در بریتانیا تقریباً وجود ندارد، زیرا خانه های ما فاقد سیم کشی خنثی لازم هستند.

برای به کار انداختن قسمت حرکت، برنامه اولیه من استفاده از حسگر حرکت حوا با قابلیت Thread و ایجاد یک اتوماسیون در برنامه Home بود که وقتی حرکت تشخیص داده شد، چراغ‌ها را روشن می‌کرد و وقتی دیگر حرکت تشخیص داده نمی‌شد، دوباره آنها را خاموش می‌کرد. .

اشغال اتاق را شبیه سازی می کند. سپس می توانید چراغ های روشن یا خاموش را به وضعیت اشغال اتاق متصل کنید. این افزونه انواع سوئیچ های حالت دار و بدون حالت را ارائه می دهد که می توانید از آنها برای کنترل دقیق زمانی که یک اتاق به عنوان اشغال شده علامت گذاری شده است استفاده کنید. قدرت از این واقعیت ناشی می شود که می توانید چندین سوئیچ از هر نوع در هر اتاق داشته باشید و آنها را ترکیب کنید. شما همچنین می توانید یک تاخیر را پیکربندی کنید که به این معنی است که اشغال تمام نشده است، تا زمانی که همه سوئیچ ها غیرفعال شوند و پس از یک دوره زمانی مشخص.

ایجاد آن آسان بود، اما آتش های ساختگی زیادی ایجاد کرد. هر گونه شکست در حرکت در آشپزخانه باعث خاموش شدن چراغ ها می شود و گاهی اوقات سنسور فقط یک رویداد حرکتی را از دست می دهد و به آن جعبه نیز برخورد می کند. برنامه Eve به شما امکان می دهد مدت زمان رویدادهای شناسایی شده با حرکت را افزایش دهید، بنابراین آن را روی تاخیر بسیار بیشتری تنظیم کردم. این موضوع مشکل اول را کاهش داد، اما اکنون به این معنی بود که چراغ ها برای مدت زمان بسیار بیشتری از آنچه واقعاً نیاز داشتند روشن بودند.

من همچنین یک مشکل UX داشتم که در آن با استفاده از برنامه Home (یا درخواست صوتی به HomePod) چراغ‌ها را به صورت دستی خاموش می‌کردم، اما هر رویداد حرکتی بلافاصله حسگر حرکت را فعال می‌کند تا چراغ‌ها را روشن کند. یک رفتار طبیعی انسان این است که وقتی بیرون می روید، چراغ سوئیچ کیف پول را خاموش کنید، اما اتوماسیون حرکتی فعالانه با این موضوع مبارزه می کند. چیزی که من واقعاً می خواستم راهی بود که به سیستم بگویم در صورتی که نور اخیراً به صورت دستی کنترل می شد، رویدادهای حرکت خودکار را نادیده بگیرد.

مشکل دیگر چیدمان فعلی این بود که حسگر حرکتی برد کافی برای پوشش کل فضا را نداشت. آشپزخانه من یک اتاق طولانی اما نازک است. بنابراین من یک سنسور دوم خریدم تا آن را در انتهای دیگر کابینت آشپزخانه قرار دهم. اساساً هماهنگ کردن ترکیب رویدادها فقط با گزینه های اتوماسیون برنامه Home غیرممکن است.

شما می توانید با مطالعه مستندات افزونه نحوه دستیابی به همه این سناریوها – و بیشتر – را بخوانید.