نحوه ریستارت اجباری آیفون 13، ورود به حالت ریکاوری و موارد دیگر

گام دوم: Volume Down را فشار داده و رها کنید.

گام دوم: Volume Down را فشار داده و رها کنید.

هفته گذشته، اپل چهار مدل جدید آیفون را معرفی کرد: آیفون 13، آیفون 13 مینی، آیفون 13 پرو و ​​آیفون 13 پرو مکس. مانند تمام آیفون هایی که این روزها توسط اپل فروخته می شود، به جز آیفون SE، دارای صفحه نمایش لبه به لبه و فاقد دکمه فیزیکی هوم هستند. برای این دستگاه‌های مدرن، از دکمه‌های صدا و دکمه‌های کناری برای کمک به راه‌اندازی مجدد نیرو، فراخوانی حالت بازیابی، ورود به حالت DFU و موارد دیگر استفاده خواهید کرد. برای جزئیات بیشتر، نمای کلی ویدیویی عملی ما را تماشا کنید.

قبل از اینکه تو شروع کنی

ورود به حالت ریکاوری با چند تفاوت مشابه فرآیند راه اندازی مجدد نیرو است. ابتدا برای وارد شدن به حالت ریکاوری، باید آیفون 13 خود را با کابل لایتنینگ به USB به کامپیوتر متصل کنید.

برای غیرفعال کردن موقت Face ID، دکمه کناری را با یکی از دکمه‌های صدا فشار دهید و نگه دارید تا زمانی که بلغزانید تا خاموش شود مکان نما نمایش داده می شود. برای فعال کردن مجدد Face ID، باید قفل آیفون 13 خود را با رمز عبور باز کنید.

از SOS اضطراری با آیفون 13 استفاده کنید

راه های مختلفی برای خاموش کردن آیفون 13 وجود دارد. ساده ترین راه. خاموش کردن آیفون 13 به این صورت است که دکمه کناری را به همراه یکی از دکمه های تنظیم صدا نگه دارید تا آن را فراخوانی کنید بلغزانید تا خاموش شود اسلاید از آنجا، فقط انگشت خود را بکشید تا آیفون شما خاموش شود.

مرحله 1: Volume Up را فشار دهید و رها کنید.

مرحله 1: Volume Up را فشار دهید و رها کنید.

قبل از شروع، بهتر است با دکمه های آیفون خود آشنا شوید. دو دکمه تنظیم صدا در سمت چپ آیفون 13 و دکمه کناری در سمت راست قرار دارند.

بررسی ویدیویی: اجباری راه اندازی مجدد آیفون 13، حالت بازیابی و موارد دیگر

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


گام دوم: Volume Down را فشار داده و رها کنید.

مرحله 5: دکمه Side را رها کرده و دکمه کاهش صدا را برای 10 ثانیه دیگر نگه دارید.

مرحله 1: Volume Up را فشار دهید و رها کنید.

مرحله 3: دکمه کناری را فشار داده و نگه دارید تا صفحه سیاه شود.

سه راه برای فعال کردن قابلیت Emergency SOS در آیفون وجود دارد:

  • دکمه کناری را با یکی از دکمه های صدا فشار دهید و نگه دارید. نگه داشتن هر دو دکمه را تا زمانی که Emergency SOS فعال شود ادامه دهید.
  • دکمه کناری را با یکی از دکمه های تنظیم صدا فشار داده و نگه دارید تا بلغزانید تا خاموش شود مکان نما نمایش داده می شود. از آنجا، نوار لغزنده Emergency SOS را بکشید تا Emergency SOS فعال شود.
  • به تنظیمات ← Emergency SOS بروید و کلید تماس با دکمه کناری را روشن کنید. وقتی فعال است، می‌توانید با فشردن سریع دکمه کناری 5 بار متوالی، Emergency SOS را احضار کنید.

نحوه غیرفعال کردن Find My هنگام خاموش کردن آیفون 13

مرحله 4: در حالی که همچنان دکمه کناری را نگه می دارید، دکمه کاهش صدا را به مدت 5 ثانیه فشار داده و نگه دارید.

در برخی موارد نسبتاً نادر، ممکن است نیاز به استفاده از حالت ریکاوری داشته باشید، در حالی که نیاز به استفاده از حالت DFU برای کاربران عادی آیفون تقریباً هرگز ضروری نیست. با این حال، همه کاربران آیفون باید اصول اولیه خاموش کردن و راه اندازی مجدد آیفون را بدانند.

گام دوم: Volume Down را فشار داده و رها کنید.

مرحله 6: رمز عبور خود را وارد کنید.

iOS 15 دارای یک ویژگی کاملاً جدید است که به آی‌فون شما اجازه می‌دهد حتی زمانی که خاموش است همچنان ردیابی شود. برای استفاده از این ویژگی، باید آیفون خود را به شبکه Find My متصل کرده باشید و سرویس های موقعیت یابی را فعال کرده باشید.

راه اندازی مجدد اجباری زمانی که آیفون شما آنطور که باید کار نمی کند مفید است. این معادل راه اندازی مجدد مک بوک شما است. به علاوه، Emergency SOS و غیرفعال کردن Face ID ویژگی هایی هستند که حتی کاربران عادی نیز باید در مورد آنها بدانند. شما چی فکر میکنید؟ نظرات خود را در زیر در نظرات بیان کنید.

تشکر ویژه از TenorShare – خالق ReiBoot – برای حمایت مالی از 9to5Mac در YouTube. 10 دلار تخفیف از ReiBoot دریافت کنید با کد تبلیغاتی 9to5mac.

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی

گام دوم: Volume Down را فشار داده و رها کنید.

برای ورود به حالت DFU، مراحل زیر را پشت سر هم انجام دهید:

مراحل زیر را پشت سر هم انجام دهید:

مرحله 7: استفاده کنید بلغزانید تا خاموش شود نوار لغزنده ای برای خاموش کردن آیفون خود با غیرفعال کردن جستجو.

نتیجه

مرحله 3: دکمه کناری را فشار داده و نگه دارید تا بلغزانید تا خاموش شود مکان نما ظاهر می شود

برای ویدیوهای بیشتر در 9to5mac در YouTube مشترک شوید

چگونه آیفون 13 را خاموش کنیم

راه دیگر برای خاموش کردن آیفون این است که به Settings → General بروید، به پایین صفحه بروید و دکمه Shut Down را فشار دهید. را برای خاموش کردن بلغزانید مکان نما باید در بالای صفحه ظاهر شود.

چگونه آیفون 13 را روشن کنیم

دکمه کناری سمت راست آیفون خود را فشار داده و نگه دارید تا زمانی که لوگوی اپل برای روشن شدن آن ظاهر شود. اگر حتی زمانی که دکمه کناری را برای مدت طولانی نگه دارید، صفحه سیاه باقی بماند، ممکن است باتری آیفون شما به طور کامل تخلیه شود یا در موارد کمتر ممکن است آیفون شما در حالت DFU باشد. در ادامه می‌توانید نحوه خروج از حالت DFU در آیفون 13 را بیاموزید.

نحوه ریستارت اجباری آیفون 13

مرحله 1: Volume Up را فشار دهید و رها کنید.

مرحله 4: را فشار دهید آیفون پس از خاموش شدن قابل تشخیص است پیام

در صورت موفقیت آمیز بودن، آیفون 13 راه اندازی مجدد می شود، لوگوی اپل ظاهر می شود و سپس به صفحه قفل راه اندازی مجدد می شود.

نحوه وارد شدن به حالت ریکاوری در آیفون 13

مرحله 5: را فشار دهید جستجو را به طور موقت غیرفعال کنید در کادر محاوره ای که ظاهر می شود.

این آموزش برای تمام آیفون هایی که فاقد دکمه هوم هستند، از جمله آیفون 13 جدید و تمامی انواع آن، کاربرد دارد. در این مورد، وقتی به آیفون 13 اشاره می کنم، تمام مدل های موجود در خط آیفون 13 را شامل می شود.

بر خلاف حالت بازیابی، هنگام ورود به حالت DFU هیچ گفتگوی اتصال به رایانه وجود ندارد. هنگامی که با موفقیت وارد حالت DFU شدید، صفحه نمایش آیفون شما باید سیاه بماند. اگر بالاخره لوگوی اپل ظاهر شد، فرآیند را به درستی انجام نداده اید.

نحوه خروج از حالت DFU در آیفون 13

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

مرحله 3: دکمه کناری را فشار داده و نگه دارید تا لوگوی اپل ظاهر شود. آیفون 13 شما در نهایت به صفحه قفل راه اندازی مجدد می شود.

نحوه غیرفعال کردن موقت Face ID در آیفون 13

مرحله 3: دکمه کناری را فشار داده و نگه دارید تا علامت اتصال به رایانه روی صفحه نمایش آیفون 13 شما ظاهر شود.

در موارد نادرتر، ممکن است لازم باشد آیفون خود را در حالت ارتقاء سفت‌افزار دستگاه، که به عنوان حالت DFU نیز شناخته می‌شود، قرار دهید تا نصب مجدد iOS تسهیل شود. درست مانند حالت بازیابی، باید آیفون 13 خود را با استفاده از کابل لایتنینگ به USB به رایانه متصل کنید. مجدداً، اگر اولین بار است که آیفون خود را به آن رایانه خاص متصل می کنید، حتماً روی دکمه Trust که ظاهر می شود ضربه بزنید و رمز عبور آیفون خود را وارد کنید تا با رایانه خود جفت شوید.

مرحله 3: دکمه کناری را به مدت 10 ثانیه فشار دهید و نگه دارید.

دستگاه به درستی کار نمی کند؟ دستورات زیر را پشت سر هم انجام دهید تا اجباری آیفون 13 خود را ریستارت کنید.

خروج از حالت بازیابی آسان است. به سادگی دکمه کناری سمت راست آیفون خود را فشار داده و نگه دارید تا علامت اتصال به رایانه ناپدید شود. سپس آیفون شما به صفحه قفل راه اندازی مجدد می شود.

نحوه وارد شدن به حالت DFU در آیفون 13

مرحله 1: Volume Up را فشار دهید و رها کنید.

اگر به مک متصل هستید، باید پنجره Finder را ببینید که نشان می دهد آیفون شما در حالت بازیابی قرار گرفته است. پس از آن macOS به شما این امکان را می دهد که به آخرین نسخه iOS به روز رسانی کنید، داده های خود را حفظ کنید، یا iOS را بازیابی کنید، که یک نصب جدید و تمیز آخرین نسخه iOS را انجام می دهد.

نحوه خروج از حالت ریکاوری در آیفون 13

اگر این اولین باری است که آیفون خود را به آن رایانه خاص متصل می کنید، حتماً روی دکمه Trust که ظاهر می شود ضربه بزنید و رمز عبور آیفون خود را وارد کنید تا جفت شدن برقرار شود.

SOS Emergency Call با مقامات اورژانس تماس خواهد گرفت. به این ترتیب، فقط در مواقع ضروری از این ویژگی استفاده کنید. خوبی این ویژگی این است که اگر دقت کرده باشید می توانید Emergency SOS را بدون اینکه آیفون 13 خود را از جیب خود بیرون بیاورید فعال کنید.

برای خاموش کردن Find My هنگام خاموش کردن آیفون، این مراحل را دنبال کنید.