نحوه فعال کردن تشخیص سقوط اپل واچ و تماس SOS

می‌توانید با رفتن به برنامه Health در iPhone > برگه مرور > سایر داده‌ها > تعداد سقوط‌ها، سابقه سقوط خود را بررسی کنید (به استثنای مواردی که گزارش می‌دهید سقوط نکرده‌اید).

وقتی تماس به پایان می رسد، ساعت شما پیامی به مخاطبین اضطراری شما با موقعیت مکانی شما ارسال می کند تا بدانند ساعت شما سقوط شدیدی را تشخیص داده و با خدمات اضطراری تماس گرفته است. ساعت شما مخاطبین اضطراری شما را از شناسه پزشکی شما دریافت می کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


یکی از ویژگی‌های بالقوه نجات‌بخش اپل واچ، تشخیص سقوط همراه با تماس خودکار اضطراری SOS است. خواه هرگز آن را روشن نکرده یا بعداً آن را خاموش نکرده‌اید، نحوه عملکرد تشخیص سقوط اپل واچ، نحوه سفارشی‌سازی و نحوه استفاده از آن را دنبال کنید.

آموزش های بیشتر 9to5Mac را بخوانید:

اگر Apple Watch SE یا Apple Watch Series 4 یا جدیدتر هنگام استفاده از ساعت خود، افت شدیدی را تشخیص دهد، به مچ شما ضربه می زند، زنگ هشدار به صدا در می آورد و هشداری را نمایش می دهد. می‌توانید انتخاب کنید که با خدمات اضطراری تماس بگیرید یا با ضربه زدن روی Digital Crown، روی Close در گوشه سمت چپ بالا یا ضربه زدن، هشدار را رد کنید. “من خوبم”.

نحوه فعال کردن تشخیص سقوط اپل واچ

  • تشخیص سقوط اپل واچ برای کاربران 18 سال و بالاتر در دسترس است SE و سری 4 به بعد
  • آن را راه اندازی کنید اپلیکیشن اپل واچ در آیفون
  • انتخاب برگه ساعت من در گوشه پایین سمت چپ
  • حالا انگشت خود را به سمت پایین بکشید و ضربه بزنید SOS اضطراری
  • برای فعال کردن تشخیص سقوط اپل واچ، راکر را فشار دهید در کنار آن
    • همچنین می‌توانید انتخاب کنید که آیا می‌خواهید این ویژگی همیشه در طول تمرین فعال باشد یا فقط فعال باشد
    • اگر زیر 55 سال دارید، تشخیص سقوط – وقتی فعال باشد – به طور پیش‌فرض روی می‌دهد “فقط در حین تمرین فعال می شود” – اما قابل تغییر است “همیشه روشن”
  • بررسی دوبار شناسه پزشکی و اطلاعات تماس‌های اضطراری در پایین صفحه فوریت SOS که در آن هستید، ممکن است مفید باشد، روی ضربه بزنید. “این مخاطبین را در Health ویرایش کنید” برای ایجاد تغییرات

این ویژگی به طور خودکار برای افراد 55 سال و بالاتر فعال می شود. اما این فقط برای افراد مسن ارزشمند نیست، حتی کاربران جوان نیز با تشخیص سقوط اپل واچ جان خود را نجات داده اند.

تشخیص سقوط اپل واچ می تواند توسط هر فردی بالای 18 سال با گزینه روشن کردن آن فقط در حین تمرین یا همیشه استفاده شود.

و در اینجا جزئیات بیشتری در مورد نحوه عملکرد تماس‌های SOS اضطراری از طریق Fall Detection وجود دارد:

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

در اینجا چگونه است اپل توضیح می دهد عملکرد :

اگرچه ممکن است این یک ویژگی امنیتی مهم باشد، اما اپل خاطرنشان می کند که آن را “نمی تواند همه سقوط ها را تشخیص دهد” و همچنین اپل واچ می تواند یک فعالیت را تفسیر کند “تاثیر زیاد” مانند سقوط و ایجاد زنگ خطر کاذب.

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

اگر اپل واچ شما تشخیص دهد که شما در حال حرکت هستید، منتظر می ماند تا شما به هشدار پاسخ دهید و به طور خودکار با خدمات اضطراری تماس نمی گیرد. اگر ساعت شما تشخیص دهد که حدود یک دقیقه ثابت ایستاده اید، به طور خودکار تماس را برقرار می کند.

در اینجا فرآیند برای فعال کردن تشخیص سقوط به نظر می رسد:

نحوه فعال کردن مرحله تشخیص افت اپل واچ 1 - برنامه اپل واچ > برگه ساعت من > کمک اضطراری” کلاس=”wp-image-787789″  اندازه ها =”(حداکثر عرض: 2506 پیکسل) 100 ولت وات، 2506 پیکسل”/></figure>
		</div>

				<footer class= دسته‌ها چگونه ها