نحوه فعال کردن رمزگذاری End-to-End آیفون

اپل اشاره می کند که این ویژگی فقط است در ایالات متحده موجود است در حال حاضر “و در اوایل سال 2023 به سایر نقاط جهان عرضه خواهد شد”.

  1. مطمئن شوید که هستید دارای iOS 16.2
    • شما نیز نیاز خواهید داشت Mac، iPad، HomePods و غیره خود را به روز کنید. به آخرین به روز رسانی برای استفاده از این ویژگی – که ممکن است کمی طول بکشد
  2. باز کن برنامه تنظیمات در آیفون شما
  3. روی نام خود ضربه بزنید در بالا
  4. اکنون انتخاب کنید iCloud
  5. انگشت خود را به پایین بکشید و ضربه بزنید حفاظت از داده های پیشرفته
  6. شير آب حفاظت پیشرفته داده را فعال کنید
    • اگر مخاطب بازیابی یا کلید بازیابی را تنظیم نکرده‌اید، ابتدا از شما خواسته می‌شود این کار را انجام دهید
  7. اگر به‌تازگی راه‌اندازی کلید تماس/بازیابی را تمام کرده‌اید، به آن بازگردید برنامه تنظیمات > iCloud > حفاظت از داده های پیشرفته و فشار دهید حفاظت پیشرفته داده را فعال کنید
  8. دستورات را دنبال کنید
  9. قبل از اینکه بتوانید رمزگذاری سرتاسر (E2E) را فعال کنید، ممکن است از شما خواسته شود که سایر دستگاه های متصل به حساب iCloud خود را به روز کنید.
    • همچنین، می‌توانید دستگاه‌هایی را که روی نرم‌افزار قدیمی هستند حذف کنید تا این روند ادامه یابد
  10. به دلایل امنیتی امکان پذیر است اپل شما را منتظر نگه می دارد اگر اخیراً دستگاه جدیدی خریداری کرده‌اید، این ویژگی را فعال کنید – این تاخیر در حین راه‌اندازی روی صفحه نمایش شما ظاهر می‌شود
نظر شما در مورد رمزگذاری سرتاسر پیام ها در iCloud، پشتیبان گیری و غیره چیست؟ ? آیا قصد دارید این ویژگی را فعال کنید؟ نظر خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!

پس از تکمیل راه‌اندازی کلید تماس/بازیابی، به صفحه حفاظت از داده‌های پیشرفته بازگردید و روی «روشن کردن حفاظت پیشرفته داده» ضربه بزنید.

در حالی که رمزگذاری End-to-End (E2E) قبلاً برای پیام‌های اپل، iCloud Keychain، داده‌های Health و غیره وجود داشت، این به‌روزرسانی E2E را به پشتیبان‌گیری از پیام‌ها (پیام‌ها در iCloud) پشتیبان iCloud iPhone، iCloud Drive، Notes، Photos شما می‌آورد. ، یادآوری ها، نشانک های سافاری، میانبرهای سیری، یادداشت های صوتی و کارت کیف پول.



[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

اپل یک پیشرفت امنیتی بزرگ را با iOS 16.2 راه اندازی کرده است که ویژگی طولانی مدت رمزگذاری کامل برای iMessage در iCloud، پشتیبان گیری آیفون و هشت برنامه/دسته دیگر را به ارمغان می آورد. به عنوان بخشی از فرآیند، باید یک کلید تماس/بازیابی تنظیم کنید. در اینجا نحوه فعال کردن رمزگذاری سرتاسر آیفون برای iMessage، iCloud، پشتیبان‌گیری از دستگاه، Notes، Safari، Photos و موارد دیگر آورده شده است.

درباره جزئیات در پوشش کامل ما و سند پشتیبانی اپل بیشتر بدانید.

نحوه فعال کردن رمزگذاری سرتاسر آیفون برای iMessage و پشتیبان گیری iCloud

اگر هنوز یک مخاطب یا کلید بازیابی تنظیم نکرده‌اید، ابتدا باید کارهای زیر را انجام دهید:

فعال کردن رمزگذاری سرتاسر آیفون برای iMessage، iCloud، Backups 2

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


در اینجا فرآیند فعال کردن رمزگذاری سرتاسر آیفون با محافظت از داده های پیشرفته به نظر می رسد:

فعال کردن رمزگذاری سرتاسر آیفون برای iMessage، iCloud، Backups 1
برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

از خواندن راهنمای ما در مورد نحوه فعال کردن رمزگذاری سرتاسر آیفون متشکریم!

آموزش های بیشتر 9to5Mac:

نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید، ممکن است لازم باشد سایر دستگاه های اپل خود را به آخرین نسخه به روز کنید تا رمزگذاری سرتاسر را فعال کنید – یا ممکن است لازم باشد آنها را از صفحه اصلی Apple ID در برنامه تنظیمات حذف کنید.