نحوه لغو اشتراک در آیفون

آماده‌اید تمام خدماتی را که از طریق iOS پرداخت می‌کنید بررسی کنید؟ در اینجا نحوه لغو اشتراک در آیفون به همراه نکاتی برای والدین، نحوه مدیریت دوره‌های آزمایشی رایگان و همچنین مطمئن شوید که هر بار که برای تمدید پرداخت می‌کنید هشدار دریافت می‌کنید، آمده است.

اشتراک سرویس‌های تکرارشونده در آیفون با Apple ID آسان است، اما فراموش کردن همه چیزهایی که برای آن پرداخت می‌کنید نیز به همین راحتی است.

از اینکه راهنمای ما در مورد نحوه لغو اشتراک در iPhone را بررسی کردید متشکریم!

آموزش های بیشتر 9to5Mac را بخوانید:

اگر در مورد اشتراک یا خرید فروشگاه App سؤال یا نگرانی دارید، همیشه می‌توانید با پشتیبانی Apple با شماره 1-800-APL-CARE در ایالات متحده تماس بگیرید. همچنین می توانید از وب سایت پشتیبانی اپل کمک بگیرید.

نکته برای والدین: اشتراک‌هایی که از طریق دستگاه کودک راه‌اندازی می‌شوند/Apple ID دیگر در Apple ID شما ظاهر نمی‌شوند، حتی اگر هزینه آن را پرداخت کنید (حتی با Family Sharing). برای مشاهده این اشتراک ها، به دستگاه آنها بروید و مراحل بالا را دنبال کنید.

نحوه لغو اشتراک در آیفون 1

لغو اشتراک در اپ استور

  1. به سمت فروشگاه اپلیکیشنخودت را لمس کن عکس پروفایل در گوشه سمت راست بالا
  2. شير آب اشتراک ها
  3. اکنون همه را خواهید دید دارایی و منقضی شده اشتراک های مرتبط با Apple ID شما
  4. برای لغو، تغییر گزینه ها یا مشاهده اطلاعات بیشتر، روی هر یک از آنها ضربه بزنید

در زیر، نحوه اطمینان از روشن بودن رسیدهای تمدید را نیز توضیح خواهیم داد تا هر بار که هزینه اشتراک را پرداخت می کنید، یادآوری ایمیل دریافت کنید.

نحوه لغو اشتراک در آیفون

در تنظیمات

  1. باز کن تنظیمات کاربرد
  2. خود را فشار دهید نام خانوادگی در بالا
  3. شير آب اشتراک ها
  4. اکنون همه را خواهید دید دارایی و منقضی شده اشتراک های مرتبط با Apple ID شما
  5. برای لغو، تغییر گزینه ها یا مشاهده اطلاعات بیشتر، روی هر یک از آنها ضربه بزنید
  6. همچنین می توانید آن را فعال/غیرفعال کنید رسیدهای تمدید گزینه ای که هر بار که اشتراک تمدید می شود به شما یادآوری می کند
  7. در پایین، می‌توانید دکمه‌ای را مشاهده کنید تا بررسی کنید که آیا هزینه اشتراک‌های اپل شما از طریق اپراتور تلفن همراه شما پرداخت می‌شود یا خیر.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


یکی دیگر از جزئیاتی که باید در نظر داشته باشید، با استفاده از آزمایش‌های رایگان، معمولاً می‌توانید ثبت‌نام کرده و بلافاصله آن را لغو کنید، در حالی که از دوره آزمایشی کامل لذت می‌برید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

وقتی اشتراک یا دوره آزمایشی رایگان را پایان می دهید، اپل به شما می گوید که چه مدت می توانید از آن استفاده کنید (دوره آزمایشی از قبل پرداخت شده/رایگان).

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی