نحوه مشاهده سلامت باتری آیفون

با این حال، می توان کنترل عملکرد را غیرفعال کرد. به دنبال دکمه کوچک «غیرفعال کردن» در انتهای متن زیر «حداکثر قابلیت عملکرد» بگردید.

از ماه مارس، اپل قیمت تعویض باتری آیفون را افزایش داد. چه صرفاً کنجکاو باشید که سلامت باتری شما چگونه حفظ می‌شود یا با مشکلات عمر باتری یا خاموش شدن‌های غیرمنتظره مواجه شده‌اید، بررسی وضعیت در تنظیمات iOS آسان است. در زیر نحوه مشاهده سلامت باتری آیفون، نکاتی در مورد زمان تعویض آن، انتظارات چرخه شارژ و موارد دیگر را پوشش خواهیم داد.

سری آیفون 14 با هزینه بالاتری برای تعویض باتری های بدون گارانتی 99 دلار راه اندازی شد. با این حال، تغییر 1 مارس باعث شد که اپل جایگزینی باتری را برای تمام مدل های قدیمی آیفون خود 20 دلار افزایش دهد. این باعث شد که آیفون 13 به آیفون X تا 89 دلار و آیفون SE، آیفون 8 و قبل از آن به 69 دلار برسد.

زمانی که باتری آیفون به کمتر از 80 درصد ظرفیت اصلی خود می رسد، قابلیتی به نام «مدیریت عملکرد» به طور خودکار اعمال می شود. این به جلوگیری از خاموش شدن غیرمنتظره کمک می کند.

جزئیات بیشتر در مورد باتری و عملکرد آیفون را می توانید در سند پشتیبانی جامع اپل بخوانید. از اینکه راهنمای ما در مورد چگونگی مشاهده سلامت باتری آیفون را مطالعه کردید متشکریم!

آموزش های بیشتر 9to5Mac را ببینید:

اگر در ایالات متحده هستید، جایگزین‌ها تحت پوشش ضمانت یک ساله یا AppleCare قرار می‌گیرند. با این حال، اگر از گارانتی خارج شده باشید، اپل 69 تا 99 دلار برای خدمات تعویض باتری آیفون هزینه می کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

اگر هر یا دو سال یکبار آیفون خود را ارتقا می دهید، نباید مشکلی با خراب شدن باتری داشته باشید، مگر اینکه در نهایت با باتری بدی مواجه شوید. اما برای کسانی که آیفون‌های دو ساله یا بالاتر دارند، به دلیل پیری شیمیایی و تعداد چرخه‌های شارژی که طی کرده‌اند، سلامت باتری ضعیف در برخی مواقع اجتناب‌ناپذیر است.

نحوه مشاهده سلامت باتری آیفون

  1. باز کن برنامه تنظیمات در آیفون شما
  2. انگشت خود را به پایین بکشید و ضربه بزنید باتری
  3. اکنون انتخاب کنید سلامت و شارژ باتری
  4. ظرفیت فعلی باتری شما است در بالا نشان داده شده است
چگونه سلامت باتری آیفون 1 را ببینیم

باتری آیفون چه زمانی باید تعویض شود؟

  • TL; دکتر: وقتی باتری شما دارد به زیر 80 درصد رسید با توجه به ظرفیت اولیه آن، ممکن است بخواهید جایگزینی در نظر بگیرید. اگر هشداری می بینید که باتری شما تحلیل رفته یا شارژ نمی شود، همینطور.
    • در بخش «سلامت باتری و شارژ» تصویر بالا، در صورتی که سلامت باتری شما ضعیف شده و باعث مشکلاتی مانند خاموش شدن غیرمنتظره و/یا ناتوانی در حفظ عملکرد بهینه شود، باید هشداری را مشاهده کنید.
  • اپل ادعا می‌کند که باتری‌های آیفون «به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تا ۸۰ درصد ظرفیت اولیه خود را از طریق ۵۰۰ چرخه شارژ کامل در شرایط عادی حفظ کنند».
اگر پیامی مبنی بر کاهش یا ناشناخته بودن وضعیت باتری مشاهده کردید، به یک فروشگاه اپل بروید، با پشتیبانی اپل تماس بگیرید، یا اگر می‌خواهید باتری تایید شده اپل را جایگزین کنید، با یک ارائه‌دهنده خدمات مجاز اپل تماس بگیرید.