آزمایش کنندگان اولیه Redshift در macOS نتایج عملکرد قابل توجهی را گزارش کردند. جیمز راجرز، مدیر شرکت بریتانیایی انیمیشن قمری گفت: “ما در هنگام رندرینگ با Redshift در مک پرو، شاهد نتایج دیوانه کننده ای هستیم. یک فریم معمولی برای بازی سینمایی پر جلوهای که ما برای Mythic Legends ساختهایم، یک بازی اکشن استراتژیک موبایل توسط Outfit7، قبلاً 26 دقیقه برای هر فریم رندر میشد. اکنون آن را تنها در 58 ثانیه انجام می شود!
توسعه دهنده آلمانی Maxon این خبر را در یک بیانیه مطبوعاتی امروز:
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.
ماکسون امروز با این خبر که محبوبش است بیرون آمد تغییر قرمز راه اندازی نرم افزار رندر برای macOS. این اولین با پشتیبانی از مک های اپل سیلیکون و API فلزی اپل است. قابل توجه است که آزمایش کنندگان اولیه “نتایج دیوانه کننده” را گزارش می دهند.
Maxon ادعا می کند که این نرم افزار “اولین موتور رندر با سوگیری و کاملاً شتاب دهنده GPU در جهان است.”
امروز، ماکسون در دسترس بودن فوری را اعلام کرد تغییر قرمز برای macOS، از جمله پشتیبانی از مک های مجهز به M1 و همچنین API متال گرافیک اپل. Redshift، رندر آماده تولید برنده جایزه، مجموعهای از ویژگیهای غنی از جمله سوئیچهای پرتو، شبکههای سایه انعطافپذیر، تاری حرکت، AOV، خروجی عمیق، EXR لایهای و غیره را ارائه میدهد. برخلاف سایر رندرهای گرافیکی، Redshift یک رندر مغرضانه است که به هنرمندان اجازه میدهد تا کیفیت تکنیکهای فردی را برای دستیابی به بهترین تعادل عملکرد/کیفیت برای تولید تنظیم کنند. به عنوان یک راه حل جهانی، Redshift برای عملکرد بالا در مک های M1 و Intel بهینه شده است.
Redshift برای مک اینتل این هفته در دسترس خواهد بود با نسخه بهینه شده مک M1 با macOS 11.3 (که باید به زودی وارد شود)