نرم‌افزار رندر Maxon Redshift با پشتیبانی از M1 به مک می‌آید، آزمایش‌کنندگان اولیه «نتایج دیوانه‌کننده» را مشاهده می‌کنند.

آزمایش کنندگان اولیه Redshift در macOS نتایج عملکرد قابل توجهی را گزارش کردند. جیمز راجرز، مدیر شرکت بریتانیایی انیمیشن قمری گفت: “ما در هنگام رندرینگ با Redshift در مک پرو، شاهد نتایج دیوانه کننده ای هستیم. یک فریم معمولی برای بازی سینمایی پر جلوه‌ای که ما برای Mythic Legends ساخته‌ایم، یک بازی اکشن استراتژیک موبایل توسط Outfit7، قبلاً 26 دقیقه برای هر فریم رندر می‌شد. اکنون آن را تنها در 58 ثانیه انجام می شود!

توسعه دهنده آلمانی Maxon این خبر را در یک بیانیه مطبوعاتی امروز:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

[ad_2]

Source link

بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی ماکسون امروز با این خبر که محبوبش است بیرون آمد تغییر قرمز راه اندازی نرم افزار رندر برای macOS. این اولین با پشتیبانی از مک های اپل سیلیکون و API فلزی اپل است. قابل توجه است که آزمایش کنندگان اولیه “نتایج دیوانه کننده” را گزارش می دهند.

Maxon ادعا می کند که این نرم افزار “اولین موتور رندر با سوگیری و کاملاً شتاب دهنده GPU در جهان است.”

امروز، ماکسون در دسترس بودن فوری را اعلام کرد تغییر قرمز برای macOS، از جمله پشتیبانی از مک های مجهز به M1 و همچنین API متال گرافیک اپل. Redshift، رندر آماده تولید برنده جایزه، مجموعه‌ای از ویژگی‌های غنی از جمله سوئیچ‌های پرتو، شبکه‌های سایه انعطاف‌پذیر، تاری حرکت، AOV، خروجی عمیق، EXR لایه‌ای و غیره را ارائه می‌دهد. برخلاف سایر رندرهای گرافیکی، Redshift یک رندر مغرضانه است که به هنرمندان اجازه می‌دهد تا کیفیت تکنیک‌های فردی را برای دستیابی به بهترین تعادل عملکرد/کیفیت برای تولید تنظیم کنند. به عنوان یک راه حل جهانی، Redshift برای عملکرد بالا در مک های M1 و Intel بهینه شده است.

Redshift برای مک اینتل این هفته در دسترس خواهد بود با نسخه بهینه شده مک M1 با macOS 11.3 (که باید به زودی وارد شود)

در ضمن، اگر می خواهید Redshift را در مک آزمایش کنید، می توانید نسخه بتا macOS را اینجا پیدا کنید.

Maxon می‌گوید آوردن Redshift به مک از سال 2019، زمانی که این برنامه به مجموعه آن ملحق شد، یک اولویت بوده است.

این نرم افزار برای اجرا بر روی هر دو مک اینتل و M1 بهینه شده است و این شرکت می گوید نتایج اولیه عملکرد “دیوانه کننده” در مک را نشان می دهد: