نسل دوم Eve Water Guard برای پاسخگویی بهتر HomeKit از پشتیبانی رشته ای برخوردار می شود

وجود تشخیص نشت آب به طور بالقوه می تواند هزاران دلار در تعمیرات صرفه جویی کند. من در زیر هر سینک، جلوی ماشین لباسشویی، جلوی ماشین ظرفشویی و جلوی یخچالم یک نشت یاب آب با قابلیت HomeKit دارم. متاسفانه یخچال من چند سال قبل از نصب این سنسورها نشتی داشت. نشت باعث آسیب دائمی به کف چوبی من شد.

ایو نسل دوم Eve Water Guard را منتشر کرد که اکنون شامل فناوری شبکه Thread است. Eve Water Guard از Thread و Bluetooth پشتیبانی می‌کند و به طور خودکار به شبکه Thread شما می‌پیوندد و در عین حال اعلان‌های نشت آب را در برنامه Home Apple ارائه می‌کند.

جروم گاکل، مدیرعامل ایو، گفت: امسال سال Thread و Matter است و ایو سال 2022 را با گسترش کیف پول Thread در حال حاضر آغاز می کند. “محصولات Eve با Thread با کار یکپارچه بدون پل یا ابر، تجربه خانه هوشمند آینده را امروز ارائه می دهند.”

Eve Water Guard می‌تواند مناطق وسیعی را با کابل حسگر 6.5 فوتی خود که به عنوان یک سنسور تمام طول عمل می‌کند، نظارت کند. حوای آب گارد را می توان با یک کابل اضافی تا ارتفاع باورنکردنی 490 فوت افزایش داد. Eve Water Guard وقتی آب را تشخیص می‌دهد می‌تواند سایر لوازم جانبی HomeKit را فعال کند، مانند خاموش کردن پریز برقی که ماشین لباسشویی به آن وصل شده است. سوئیچ انرژی حوا.

حوای آب گارد جدید با قیمت 99.95 دلار مستقیماً در دسترس است حوا. بعداً در آمازون و فروشگاه آنلاین اپل در دسترس خواهد بود.

گرفتن 9to5Mac

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

خوشحالم که ایو به گسترش پشتیبانی Thread ادامه می دهد و من به زودی یک بررسی کامل در HomeKit Weekly خواهم داشت.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی Eve Water Guard که به عنوان یک گره روتر عمل می کند، بسته های داده را از سایر لوازم جانبی Thread رله می کند و پایداری و برد خانه هوشمند شما را بهبود می بخشد. Wire همچنین یکی از جنبه های کلیدی استاندارد جدید Matter است که توسط اپل پشتیبانی می شود. Eve Water Guard یازدهمین محصول Eve است که دارای فناوری Thread است.