نظرسنجی: آیا بازی های Apple Arcade را انجام می دهید؟ اگر چنین است، در کدام پلتفرم ها؟

[ad_1]

Apple Arcade دیروز اعلام کرد که به زودی سه بازی کلاسیک iOS را اضافه خواهد کرد: Angry Birds، Alto’s Odyssey و Doodle God. با این رویکرد جدید به پلتفرم، آیا بازی های Arcade بیشتری انجام می دهید؟ اگر چنین است، در کدام پلتفرم ها؟

در آوریل، زمانی که اپل اعلام کرد که بیش از 30 بازی کلاسیک iOS در کنار FANTASIAN به Apple Arcade عرضه خواهند شد، نوشتم که این پلتفرم از یک شکست بالقوه به یک موفقیت احتمالی تبدیل شده است. اینم چیزی که اون موقع گفتم:

اگر اپل نمی دانست چگونه با Apple Arcade ادامه دهد، به تازگی استراتژی مناسب را پیدا کرده است: کلاسیک های iOS. من نمی توانم منتظر بمانم تا اپل حتی بازی های کلاسیک تری مانند Angry Birds و، چه کسی می داند، سه گانه Infinite Blade را منتشر کند.

با این رویکرد جدید، اپل مردم را تشویق می‌کند تا اشتراک Apple One را تجدیدنظر کنند تا از iCloud، Apple TV+، Apple Music و Arcade در یک اشتراک لذت ببرند.

البته اپل Trilogy Infinite Blade را ارائه نکرده است و احتمالاً نخواهد آورد زیرا این فرنچایز متعلق به Epic است، اما Angry Birds: Reloaded تقریباً در گوشه و کنار است. موضوع این است که من فکر می‌کردم این بازی‌های کلاسیک جدید باعث می‌شوند که بازی‌های Apple Arcade بیشتری بازی کنم، اما این کار را نکردند.

در یک نظرسنجی از خوانندگان ما، من در اقلیت هستم. بیش از 40 درصد از آنها گفتند که قبلاً مشترک Apple Arcade بودند و پس از اعلام بازی‌های کلاسیک iOS، بازی‌های بیشتری انجام دادند.

اگرچه قبل از اپل وان مشترک اپل آرکید بودم، در چند ماه گذشته کمتر و کمتر بازی می‌کردم. باز هم به خودم می گویم که بازی های جدید Angry Birds و Alto’s Odyssey مطمئنا باعث می شود که بیشتر از این پلتفرم استفاده کنم. اما آیا آنها؟

سوال دیگری که می خواهم از خوانندگان خود بپرسم این است: معمولاً بازی های Apple Arcade را روی چه پلتفرمی بازی می کنید؟ من همیشه آنها را در آیفون و گاهی اوقات در iPad بازی می کنم. یک بار سعی کردم روی آن بازی کنم Apple TV 4K و در مک، اما من اصلا آن را دوست نداشتم. برخلاف عناوین انحصاری Apple Arcade، همه بازی‌های کلاسیک در همه پلتفرم‌های اپل در دسترس نیستند.

با توجه به اینکه Apple TV اکنون از کنترلرهای PlayStation و Xbox پشتیبانی می کند، آیا بازی های Apple Arcade بیشتری را روی تلویزیون انجام می دهید؟ آیا M1 Mac تجربه را بهبود می بخشد؟ در نظرسنجی رای دهید و در قسمت نظرات به ما بگویید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش اپل آرکید 9to5mac فارسی