نظرسنجی: آیا نظر شما در مورد Apple Arcade با ورود بازی های کلاسیک iOS بهبود یافته است؟

زمانی که اپل Apple Arcade را معرفی کرد، این شرکت قول داد که بازی‌های جدیدی را که به طور انحصاری برای این پلتفرم توسعه یافته، برای iPhone، iPad، Apple TV و Mac عرضه کند. همه بازی‌های موجود در آن هیچ آگهی یا خرید درون‌برنامه‌ای ندارند، زیرا کاربر در حال حاضر ۴.۹۹ دلار در ماه برای دسترسی به Apple Arcade پرداخت می‌کند.

مانند من 9to5Mac همکار او خوزه آدورنو گفت: “Apple Arcade به تازگی از یک شکست بالقوه به یک موفقیت محتمل تبدیل شده است.” به‌نظر می‌رسد اپل به‌جای شرط‌بندی روی بازی‌های اصلی و انحصاری، Apple Arcade را به دسته‌های دیگر نیز گسترش دهد – و این می‌تواند کلید موفقیت Arcade باشد.

زمانی که اپل آرکید راه اندازی شد، حدود 100 بازی داشت، اما بیشتر آنها بازی های موبایلی از فرنچایزهای ناشناس و توسعه دهندگان مستقل بودند. عناوینی مانند Mini Motorways، Hexaflip، Hot Lava، Super Impossible Road، و Oceanhorn 2 مطمئناً برای بازی سرگرم کننده هستند، اما به نظر نمی رسد برای حفظ مشترکین کافی باشند.

شما چی فکر میکنید؟ آیا نظر شما در مورد Apple Arcade با ورود بازی های کلاسیک iOS بهبود یافته است؟ در نظرسنجی و همچنین در بخش نظرات به ما اطلاع دهید:

[ad_2]

Source link

بخش اپل آرکید 9to5mac فارسی

طولی نکشید که چندین نفر در رسانه های اجتماعی جشن گرفتند، زیرا این فرصت را داشتند که یک بار دیگر این بازی های کلاسیک را که زمانی در بین کاربران آیفون و آیپد موفق بودند، بازی کنند. شخصاً آخر هفته را با بازی‌های Apple Arcade گذراندم، کاری که ماه‌هاست انجام نداده‌ام، حتی با وجود اینکه اشتراک Apple One باندل دارم.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل هرگز به طور رسمی درباره اعداد Apple Arcade صحبت نکرده است، اما یک تحلیلگر پیش بینی می کند این سرویس تا پایان سال 2020 حدود 12 میلیون مشترک پولی خواهد داشت. ما نمی دانیم که تعداد واقعی از این بیشتر است یا کمتر. چیزی که من می دانم این است که بسیاری از دوستان شخصی که Apple Arcade را آزمایش کردند، بلافاصله پس از پایان دوره آزمایشی، اشتراک در آن را متوقف کردند.

Apple Arcade در سال 2019 به عنوان راهی جدید برای دسترسی کامل به بازی ها از طریق اشتراک ماهانه معرفی شد. با این حال، این پلتفرم دقیقاً یک موفقیت بزرگ در نظر گرفته نمی شود. با معرفی بازی‌های کلاسیک iOS به Apple Arcade، می‌خواهیم بدانیم که آیا نظر شما نسبت به Apple Arcade با ورود بازی‌های کلاسیک iOS بهبود یافته است یا خیر.

از سال 2019، اپل هر هفته یک بازی اصلی جدید به Apple Arcade اضافه می کند. با این حال، به نظر می رسد استراتژی این شرکت پس از اعلام هفته گذشته تغییر کرده است که بازی های کلاسیک iOS مانند Fruit Ninja و Cut the Rope برای مشترکین Apple Arcade به اپ استور بازگشته اند. اپل بیش از 30 بازی را در روز جمعه به Arcade اضافه کرد که شامل نسخه‌های اصلی، کلاسیک و ریمستر می‌شد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.