نظرسنجی: برداشت شما از Apple Arcade تاکنون چیست؟

برای من، بزرگترین کاری که Apple Arcade انجام می دهد این است که پیدا کردن بازی های iOS را که از آنها لذت می برم آسان تر می کند. این مجموعه ای تنظیم شده از عناوین است که می توانم در یک مکان در اپ استور پیدا کنم. پیش از این، برای کشف بازی‌های معمولی که دوست داشتم در کل فروشگاه اپلیکیشن‌ها بازی کنم، تلاش می‌کردم، که در نهایت باعث می‌شد که اصلاً بازی نداشته باشم.

Apple Arcade از زبانه Arcade اپ استور در iOS 13 و iPadOS 13 و همچنین tvOS 13 در دسترس است. هنگامی که macOS Catalina برای عموم راه اندازی شد، می توانید از طریق Mac App Store نیز به آن دسترسی داشته باشید.

به طور کلی، من واقعاً از Apple Arcade لذت می برم، به خصوص در iPad خود. من هنوز فرصتی برای بازی در Apple TV خود نداشته ام، اما این که چگونه ممکن است بازی ها هنگام استفاده از یک رایانه اختصاصی کار کنند، برایم جالب است. ایکس باکس یا پلی استیشن کنترل کننده

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


پس از معرفی در ماه مارس، Apple Arcade بیش از دو هفته است که در دسترس عموم قرار گرفته است. Apple Arcade مجموعه ای از بازی ها را با یک اشتراک 5 دلاری در ماه ارائه می دهد که می توانید با تمام خانواده خود به اشتراک بگذارید.

شما چی فکر میکنید؟ نظر شما در مورد Apple Arcade تاکنون چیست؟ چند بازی مورد علاقه شما کدام بود؟ در نظرسنجی زیر و در نظرات به ما اطلاع دهید.

من شخصاً از زمان راه اندازی اپل آرکید بسیار تحت تأثیر قرار گرفته ام. من همیشه یک گیمر معمولی در iOS بودم، یک یا دو بازی اینجا و آنجا انجام می دادم، اما هرگز به صورت روزانه. Apple Arcade عادات بازی من در iPhone و iPad را به طور اساسی تغییر داده است.

برای اخبار بیشتر اپل در 9to5Mac در YouTube مشترک شوید:

[ad_2]

Source link

بخش اپل آرکید 9to5mac فارسی

به‌علاوه، آزمایش بازی‌های جدید بسیار آسان‌تر است، زمانی که همه آن‌ها در همان اشتراک ۵ دلاری در ماه گنجانده شده‌اند. هنگام امتحان کردن بازی که مطمئن نیستید دوست دارید، لازم نیست نگران خریدهای درون برنامه ای یا هزینه های اولیه باشید.

نظر شما در مورد Apple Arcade تاکنون چیست؟