نظرسنجی نشان می‌دهد که مسابقه فروشگاه App که اکثر آمریکایی‌ها ترجیح می‌دهند

نظرسنجی های دیگر نشان می دهد که وجود دارد است اکثریت از قوانین ضد انحصار حمایت می کنند، اما این نظرسنجی های خاص باید با کمک بسیار زیادی از نمک انجام شود.

به اعتبار CAF، او سؤالات پرسیده شده را فهرست می کند، اما می داند که بیشتر رسانه ها فقط سرفصل ها را پوشش می دهند.

همانطور که ممکن است شنیده باشید، وجود دارد [another] لایحه ای که در حال حاضر در کنگره در حال بحث است، معروف به قانون بازارهای برنامه باز، مربوط به دو فروشگاه بزرگ اپلیکیشن موبایل، اپل اپ استور و گوگل پلی استور. در حال حاضر، اپل و گوگل کنترل انحصاری دارند که کدام برنامه‌ها در فروشگاه‌های برنامه‌هایشان مجاز هستند و مصرف‌کنندگان چگونه می‌توانند برنامه‌ها را دانلود کنند. این قانون اپل و گوگل را مجبور به رقابت با یکدیگر می کند و به مصرف کنندگان انعطاف بیشتری برای دانلود برنامه های مورد نظرشان می دهد. با این حساب، آیا از این لایحه حمایت می کنید یا مخالف؟

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


قانون بازارهای برنامه باز بازار شکسته برنامه های تلفن همراه را با الزام دروازه بان های تلفن همراه به فروشگاه های برنامه های شخص ثالث و سیستم های پرداخت یکپارچه شخص ثالث حل می کند. علاوه بر این، این قانون با ممنوع کردن فروشگاه‌های اپلیکیشن از درگیر شدن در رفتارهایی که به محصولات آنها نسبت به توسعه‌دهندگان مستقل و رقبا برتری می‌دهد، شیوه‌های ضدرقابتی مانند «ترجیح خود» را ممنوع می‌کند.

تحقیقات اخیر توسط OnMessage Public Strategies و Lake Research Partners نشان داد که احتمالاً رای دهندگان هر دو حزب از قوانینی برای رسیدگی به اقدامات ضدرقابتی دروازه‌بانان فروشگاه اپلیکیشن حمایت می‌کنند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

جمله بندی سؤال در مورد قانون بازارهای برنامه باز – که بیشتر مربوط به رقابت در فروشگاه های App است – نیز به شدت مغرضانه است.

این سازمان می گوید حمایت از قوانین ضد انحصار حرکت خوبی از سوی سیاستمداران مخالف است.

https://www.youtube.com/watch?v=6GSKwf4AIli

نظرسنجی‌ها نشان داده است که 68 درصد از رای‌دهندگان معتقدند فناوری بزرگ قدرت بیش از حد دارد و 79 درصد از تلاش‌های کنگره برای تصویب قانون بازارهای برنامه باز و باز کردن اکوسیستم برنامه‌های تلفن همراه برای رقابت حمایت می‌کنند. در کالیفرنیا، یک نظرسنجی نشان داد که 69٪ از رای دهندگان احتمالی کالیفرنیا فکر می کنند که فناوری بزرگ قدرت زیادی دارد و 75٪ از قانون بازارهای برنامه باز حمایت می کنند. […]

ائتلاف برای منصفانه برنامه ها (CAF) می گوید اکثر آمریکایی ها می خواهند رقابتی را از فروشگاه App در کنار سایر قوانین ضد انحصار ببینند.

حمایت واضح، قاطع و دو حزبی از کنگره برای تصویب قانون بازارهای برنامه باز و سایر قوانین وجود دارد. در تمام ایالت ها و جمعیت های سیاسی عمده، رای دهندگان احتمالی معتقدند که شرکت های فناوری بزرگ بیش از حد قدرتمند هستند و به اندازه کافی تحت نظارت قرار نگرفته اند. رای دهندگان احتمالی در این ایالت های سیاسی کلیدی استدلال های مطرح شده توسط شرکت های فناوری بزرگ و متحدان آنها را رد می کنند زیرا آنها سعی می کنند از مقررات بیشتر اجتناب کنند.

ریک ون متر، مدیر اجرایی Coalition for App Fairness، گفت: «اعداد دروغ نمی‌گویند – رأی دهندگان در سراسر کشور به طور عمده از اعضای کنگره می‌خواهند که به شیوه‌های ضدرقابتی Big Tech پایان دهند». “رای دهندگان روشن کرده اند که در نحوه دسترسی به برنامه ها در دستگاه های تلفن همراه خود انعطاف پذیری و انتخاب می خواهند. این نتایج نشان می دهد که تسلط بر دروازه بان های فروشگاه های برنامه های تلفن همراه با پذیرش قانون بازارهای برنامه باز یک سوال برنده برای جمهوری خواهان و دموکرات ها است. کنگره این موضوع را مطرح کرده است. یک انتخاب ساده: طرفداری از فناوری بزرگ یا ایستادن در کنار مردم آمریکا.”

در پاسخ به این سوال که اپل چقدر قدرت دارد، 59٪ گفتند که خیلی زیاد است، 28٪ مقدار مناسبی است. وقتی نوبت به قوانین اپل و گوگل می‌رسد، 65 درصد احساس می‌کنند که باید بیشتر باشد، 20 درصد احساس می‌کنند که در حال حاضر وجود دارد، و 6 درصد معتقدند که باید کمتر تنظیم شوند.

گرفتن 9to5Mac

CAF می‌گوید 79 درصد از رای‌دهندگان از قانون بازارهای برنامه باز حمایت می‌کنند که از جمله موارد دیگر، خواستار پایان دادن به کنترل انحصاری اپل بر بازار برنامه‌های iOS است.

CAF می‌خواهد به این نکته اشاره کند که یکی از شرکت‌های تحقیقاتی از حزب جمهوری‌خواه حمایت می‌کند در حالی که دیگری از حزب دموکرات حمایت می‌کند تا فقدان سوگیری سیاسی را نشان دهد. اما هر کسی که در نظرسنجی‌ها شرکت می‌کند به شما می‌گوید که می‌توانید با پرسیدن سؤالات درست به روش درست، به تمام نتایجی که می‌خواهید برسید.

به عنوان مثال، با توجه به مقررات، نظرسنجی شامل اپل و گوگل است که دارای خیلی مدل های مختلف کسب و کار

CAF در سال 2020 توسط گروه کوچکی از شرکت‌ها به رهبری Epic Games، Spotify و Tile تشکیل شد که هر کدام در آن زمان با اپل می‌جنگیدند. گروه فشار دشمن قسم خورده خود را پنهان نکرد.

اپل هر روز از مصرف‌کنندگان مالیات می‌گیرد و نوآوری‌ها را در هم می‌کوبد. Coalition for App Fairness یک سازمان مستقل و غیرانتفاعی است که توسط شرکت‌های پیشرو در صنعت برای حمایت از آزادی انتخاب و رقابت منصفانه در سراسر اکوسیستم برنامه تأسیس شده است.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

این گروه خواستار فروشگاه‌های مستقل اپلیکیشن iOS و کمیسیون کمتر برای توسعه‌دهندگان شد.

می گوید اکثر آمریکایی ها خواهان رقابت از فروشگاه App هستند

CAF دو نظرسنجی را انجام داده است که نشان دهنده حمایت قوی از لوایح ضد تراست است، یکی از آنها به معنای باز کردن فروشگاه های برنامه اپل و گوگل به روی رقبای شخص ثالث و/یا بارگذاری جانبی است.

درباره CAF