نظرسنجی نشان می‌دهد که مشتریان به طور فزاینده‌ای به CarPlay و Android Auto وابسته هستند، که عامل مهمی در خرید خودرو در آینده است

Android Auto و CarPlay هر دو در چند سال گذشته محبوبیت خود را افزایش داده‌اند و خودروسازان بیشتری با آن‌ها امضا کرده‌اند. اکنون، یک مطالعه جدید نشان می دهد که کاربران به طور فزاینده ای به این سیستم های اطلاعات سرگرمی داخل خودرو وابسته هستند…

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

تحلیل استراتژیک بازجویی می کند گروهی از افراد دریافتند که اکثر کاربرانی که با هر کدام از این سرویس ها خودرو دارند، تقریباً برای تمام وظایف خود از آنها استفاده می کنند. این مطالعه نشان داد که 34٪ از CarPlayers از سیستم اپل برای “تمام” استفاده از رسانه های داخل ماشین خود استفاده می کنند، در حالی که 32٪ از CarPlay برای تمام ناوبری خود استفاده می کنند. در همین حال، 27 درصد از کاربران برای رسانه و 33 درصد برای ناوبری به Android Auto متکی هستند.

[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی “این مصرف کنندگان سطوح بالایی از رضایت را نشان می دهند و به احتمال زیاد این سیستم ها را به دیگران توصیه می کنند. چشمگیرترین نتیجه تعداد پاسخ دهندگانی است که اکنون بعید است یا بسیار بعید است که خودروی آینده بدون CarPlay یا Android Auto را در نظر بگیرند. به طور معمول، ما متوجه می‌شویم که سرگرمی اطلاعاتی در فهرست اولویت‌های خرید خودرو بسیار پایین‌تر است، اما به نظر می‌رسد که راه‌حل‌های آینه‌کاری می‌تواند آن را تغییر دهد.

به طور کلی، سیستم‌های اطلاعات سرگرمی خودرو کند، زشت، ناوبری سخت هستند و به‌روزرسانی‌های منظم (معمولاً پولی) دریافت نمی‌کنند. با Android Auto یا CarPlay، تجربه به اندازه تلفن شما به‌روزرسانی می‌شود. تنها استثنای واقعی از این قانون، تسلا است، جایی که سیستم‌های سرگرمی اطلاعاتی آن‌ها به‌طور منظم از طریق به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار OTA به‌روزرسانی می‌شوند. اما تسلا از CarPlay یا Android Auto پشتیبانی نمی کند.


این گزارش فرض می‌کند که کاربران به CarPlay یا Auto تکیه می‌کنند زیرا رابط کاربری بهتر و روان‌تری نسبت به سیستم‌های معمولی داخل خودرو دارند، اما برخی از کاربران به دلیل مشکل در مسیریابی بین ویژگی‌ها یا دسترسی به Siri یا Google Assistant، از این کار دور شده‌اند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: