نظرسنجی: کدام بازی های موفق را می خواهید در Apple Arcade راه اندازی کنید؟

[ad_1]

اپل امروز با عرضه بیش از 30 عنوان جدید در Apple Arcade گام بزرگی برای انرژی بخشیدن به پلتفرم بازی خود برداشت. در حالی که این شامل بزرگانی مانند NBA 2K21 می شود، بخش بزرگی از استراتژی، آوردن به پلتفرم iOS و ضربه زدن به کلاسیک های سنتی است. کدام موارد دلخواه را می‌خواهید در آینده بدون آگهی به Apple Arcade بیایند؟

به روز رسانی اصلی Apple Arcade

آپدیت بزرگ اپل آرکید از چند جهت هیجان انگیز است. اگرچه این سرویس از زمان راه اندازی خود در سال 2019 طیف وسیعی از بازی های سرگرم کننده، منحصر به فرد و جالب را ارائه کرده است، اما اکثر آنها عناوین جدید و خاص هستند که فقط برای این پلتفرم ایجاد شده اند. به نظر می رسد این گسترش عمده نقطه عطفی برای این سرویس باشد.

Apple Arcade بر اساس بازی هایی ساخته شده است که می توانند به صورت آفلاین با تجربه ای بدون تبلیغات و بدون خرید درون برنامه ای بازی کنند. اکنون این سرویس با همه چیز از عناوین کنسول های مدرن محبوب مانند NBA 2K21، برداشتی کاملاً جدید از کلاسیک The Oregon Trail از Gameloft، Fantasia از خالق Final Fantasy، قانع کننده تر از همیشه است. و اکنون تعداد زیادی بازی کلاسیک و سنتی iOS در Apple Arcade وجود دارد که مطمئناً بسیار محبوب هستند مانند Monument Valley، Really Bad Chess، Simon’s Cat، Cut the Rope، Fruit Ninja و غیره.

من فکر می‌کنم برای بسیاری از Apple Arcade تجربه‌ای بود که در آن زمان زیادی را صرف آزمایش انواع بازی‌های جدید می‌کردید که نامشان را نشنیده بودید. گاهی اوقات این همان تجربه‌ای است که شما به دنبال آن هستید، اما با وجود تعداد زیادی بازی‌های کلاسیک محبوب iOS و بازی‌های جدید جذاب، فکر می‌کنم Apple Arcade در راه تبدیل شدن به یک کالای اصلی برای بسیاری از افراد است.

اپل کلاسیک‌های iOS را که به Apple Arcade اضافه شده‌اند با علامت «+» در انتهای عنوان علامت‌گذاری می‌کند. مثل همکارم، بنجامین مایو خاطرنشان کردکمی گیج کننده است زیرا آنها هیچ سطح/محتوای جدیدی به جز سطح ندارند بازی ها کمی متفاوت است.

نظرسنجی: کدام بازی های موفق را در Apple Arcade می خواهید؟

در کنار پیشبرد بازی‌های محبوب جدید، به نظر می‌رسد یک استراتژی هوشمندانه برای ادامه افزودن دستاوردها به کتابخانه Apple Arcade. اگر اپل این کار را می کند، می خواهید چه بازی های کلاسیک یا پرفروشی را روی این پلتفرم راه اندازی کنید؟ نظرات خود را در نظرسنجی زیر به اشتراک بگذارید، حداکثر 3 مورد را انتخاب کنید یا پاسخ خود را بنویسید!

برخی از آن‌ها در حال حاضر به‌عنوان بازی‌های جداگانه پرداخت‌شده iOS در دسترس هستند، اما راه‌اندازی در Apple Arcade به معنای عدم تبلیغات، خرید درون برنامه‌ای و بازی آفلاین است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:



[ad_2]

Source link

بخش اپل آرکید 9to5mac فارسی