نظرسنجی: کدام شایعه اپل سیلیکون مک را بیشتر از همه هیجان زده هستید؟

FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای کسب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.


اپل اذعان کرده است که تقریباً دو سال طول می‌کشد تا کل خط تولید مک به تراشه‌های سیلیکون اپل منتقل شود، که جدول زمانی پایان انتقال را در حدود سال 2022 نشان می‌دهد. ما انتظار داریم که مک‌های مذکور به آرامی طی دو سال آینده معرفی شوند. انتقال کامل است

همانطور که دیروز در پوشش کامل خود به تفصیل توضیح دادیم، اپل دارای تعداد زیادی مک جدید است که هنوز با Apple Silicon در داخل عرضه می شوند. اینها شامل یک iMac کاملاً جدید با ضریب فرم بازطراحی شده، مدل‌های جدید مک‌بوک پرو 14 و 16 اینچی و یک مک پرو جدید که تقریباً نصف اندازه مدل فعلی است.

همانطور که گفته شد، من همچنین شیفته شایعات مربوط به صفحه نمایش خارجی ارزان تر و یک مک مینی نیمه سایز اپل هستم. مشخص نیست که آیا این محصولات جدید در سال 2021 عرضه خواهند شد یا شاید در سال 2022، اما من از زمانی که نمایشگر تاندربولت در سال 2016 متوقف شد، به یک صفحه نمایش خارجی با قیمت پایین تر از اپل امیدوار بودم.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

همانطور که دیروز گزارش دادیم، امسال با انتقال اپل به پردازنده‌های سیلیکون اپل، انتظارات زیادی در سری Mac وجود دارد. از یک iMac کاملا جدید گرفته تا مدل‌های جدید مک‌بوک پرو 14 و 16 اینچی، اپل امسال پردازنده‌های سیلیکون اپل را به‌شدت توسعه خواهد داد. بیشتر منتظر امتحان کدام مک جدید هستید؟

مک های اپل سیلیکون هنوز در راه است

بیشتر بخوانید:

تو چطور؟ برای دیدن کدام یک از Apple Silicon Mac جدید هیجان زده هستید؟ در نظرسنجی زیر به ما اطلاع دهید و در نظرات توضیح دهید!

من شخصاً از دیدن iMac کاملاً جدید بسیار هیجان زده هستم. iMac به لطف طراحی یکپارچه یکپارچه، مک مورد علاقه من است و من مشتاقانه منتظر دیدن طراحی کاملاً جدید آن هستم. در حالی که iMac فعلی هنوز خوب به نظر می رسد، مدت زیادی است که برای طراحی مجدد، به علاوه مزایای عملکردی اضافه شده که با انتقال سیلیکون اپل همراه خواهد بود، زمان زیادی مانده است.

[ad_2]

Source link

بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی