نظر: طرح اشتراک CarPlay BMW مانند شارژ کمربند ایمنی است

[ad_1]

BMW تا کنون نمونه بارز خودروسازی اپل کارپلی بوده است. این خودروساز آلمانی اولین (و تنها) برندی بود که Wireless CarPlay را ارائه کرد، اما BMW قصد دارد در آینده یک اشتراک سالانه برای دسترسی دریافت کند.

برای روشن شدن، این مضحک است – درست مانند استدلال BMW …

BMW در حال حاضر Wireless CarPlay را به عنوان یک ارتقاء یکباره 300 دلاری ارائه می دهد که برای بسته های سرگرمی بسیار استاندارد است، اما لبه دیروز گزارش داد که BMW برنامه های خود را برای ارتقا به مدل 80 دلاری در سال اعلام کرده است.

CarPlay برای سال اول رایگان خواهد بود، سپس بعد از 4-5 سال شروع به هزینه بیشتر از هزینه اولیه استاندارد می کند. اگر لیزینگ می‌کنید و فقط قصد دارید ماشین را برای چند سال رانندگی کنید، خوب است، اما CarPlay به عنوان یک اشتراک مداوم چندان منطقی نیست.

این ویژگی به معنای واقعی کلمه محتوایی است که از آیفون شما بر روی صفحه نمایش داخلی ماشین شما پخش می شود، اما در یک رابط امن تر. این مانند دسترسی به رادیو Sirius XM نیست که در آن برای محتوایی که در غیر این صورت دریافت نمی‌کردید، پول پرداخت می‌کنید.

هدف CarPlay این است که راه ایمن تری برای دسترسی به ویژگی های سرگرمی اطلاعاتی مانند تماس، پیام رسانی، ناوبری و پخش صدا در خودرو به رانندگان ارائه دهد.

احمقانه (و غیرقانونی) است که برای سایر فناوری های ایمنی مانند کمربند ایمنی در اتومبیل ها حق اشتراک دریافت کنید. من به خودروسازان پیشنهاد نمی کنم که مجبور به ارائه CarPlay شوند، اما فکر می کنم این یک معامله بد است و امیدوارم واکنش بازار آن را ثابت کند.

BMW این تصمیم را راهی برای دادن حق انتخاب بیشتر به رانندگان می‌داند… که واقعاً معنایی ندارد.

ارائه دهندگان به طور منظم به رانندگان سیستم های اطلاعات سرگرمی خود و همچنین Apple CarPlay و Android Auto را بدون اجبار مشتریان به انتخاب و اشتراک ارائه می دهند. پشتیبانی بی‌ام‌و از ویژگی‌های خاص تلفن در پشت دیوار پرداخت، قلمرو جدیدی برای CarPlay است و نادرست است.

CarPlay با خاموش کردن هشدارهای غیرضروری مانند ایمیل‌ها در حین اجرای پیام‌های صوتی از طریق سیری، به طور موثر حواس‌پرتی‌های داخل خودرو را محدود می‌کند. BMW باید این را به نفع محافظت از رانندگان و جلوگیری از رانندگی حواس‌پرتی اتخاذ کند، نه اینکه رانندگان را از کشف و ادامه استفاده از CarPlay با هزینه‌های اشتراک احمقانه دلسرد کند.


برای اخبار بیشتر اپل در 9to5Mac در YouTube مشترک شوید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی