نظر: مک های M1 نیاز به صفحه نمایش اپل ارزان تر را برجسته می کنند

پاییز گذشته، اپل اولین مک‌های M1 خود را همراه با مک‌بوک پرو، مک مینی و مک‌بوک ایر جدید عرضه کرد. امسال، این انتقال با آی‌مک جدید مجهز به سیلیکون اپل، به‌روزرسانی‌های مک‌بوک پرو 14 و 16 اینچی و موارد دیگر ادامه خواهد یافت.

با این حال، عبارت کلیدی در اینجا «توسعه اولیه آغاز شد» است. به نظر می رسد که این نشان می دهد که نمایشگر ارزان قیمت اپل هنوز فاصله زیادی دارد و این ناامید کننده است. در همین گزارش همچنین اشاره شده است که اپل در حال کار بر روی یک مک پرو کوچکتر است که مانند مک مینی، به نوعی نمایشگر خارجی نیاز دارد.

نتیجه گرفتن

همانطور که خط تولید مک از طریق انتقال سیلیکون اپل به بلوغ می رسد، حفره چشمگیر عدم وجود صفحه نمایش خارجی با قیمت است.

گزینه های نمایشگر تاندربولت

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

شما چی فکر میکنید؟ آیا در سال جاری انتظار صفحه نمایش خارجی ارزان تری از اپل دارید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید!

امروزه چیزی در سری مک های اپل وجود ندارد، چه به عنوان جایگزینی برای UltraFine و چه بین UltraFine و Pro Display XDR. در حالت ایده آل، یک صفحه نمایش خارجی اپل دقیقاً در حدود قیمت فعلی آن است 27 اینچ ال جی UltraFine 5Kاما با طراحی بسیار بهتر

مانیتور ارزان‌تر دارای صفحه نمایشی است که بیشتر مصرف‌کنندگان را هدف قرار می‌دهد تا استفاده‌های حرفه‌ای و فاقد نسبت روشنایی و کنتراست موجود در سطح برتر است. اپل آخرین بار در سال 2011 یک مانیتور مصرف کننده به نام Thunderbolt Display را با قیمت 999 دلار عرضه کرد، اما در سال 2016 آن را متوقف کرد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


به عنوان بخشی از تلاش‌های احیا شده خود برای دسکتاپ مک، اپل توسعه اولیه یک مانیتور خارجی ارزان‌تر را برای فروش در کنار Pro Display XDR آغاز کرده است.

با نگاهی به گذشته، نمی‌دانم که آیا نمایشگر تاندربولت 999 دلاری را مسلم فرض کرده‌ایم. این همان چیزی است که بسیاری از ما اکنون درخواست می کنیم: صفحه نمایش iMac، اما بدون کامپیوتر در داخل. با طراحی مجدد iMac در سال جاری، به نظر می رسد اکنون زمان مناسبی برای اپل برای راه اندازی مجدد این استراتژی است.

من هم اخیرا امتحان کردم LG UltraFine Ergo Displayکه دارای صفحه نمایش 32 اینچی 4K در کمتر از 700 دلار. طراحی در اینجا فوق العاده همه کاره است – از این رو نام تجاری “Ergo” – اما وضوح 4K در 32 اینچ ناامید کننده است. همچنین اتصال Thunderbolt 3 را از دست می دهید، اما برای نمایشگر با این قیمت انتظار می رود.

من اخیراً تنظیمات مک خود را تغییر دادم و آی مک 27 اینچی مجهز به اینتل را به جای M1 Mac mini کنار گذاشتم. دلایل مختلفی پشت این تغییر وجود داشت، از جمله سرعت بسیار زیاد تراشه M1. من همچنین می‌خواستم در اسرع وقت از Intel iMac کنار بگذارم، زیرا با معرفی مدل‌های جدید اپل سیلیکون در سال جاری، ارزش فروش مجدد به سرعت کاهش می‌یابد.

[ad_2]

Source link

بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی

به نظر من عجیب است که اپل چنین کامپیوتر رومیزی عالی، M1 Mac mini را بدون راه‌حل نمایش معقول برای خریداران می‌فروشد. هنگامی که برای خرید M1 Mac mini وارد فروشگاه اپل می شوید، سه گزینه شما نمایشگرهای LG UltraFine 4K/5K یا Pro Display XDR هستند.

دو گزینه قابل توجه عبارتند از ال جی Ultra Fine 4K و ال جی Ultra Fine 5K. این صفحه نمایش ها به طور گسترده جایگزین های واقعی برای تاندربولت اپل در نظر گرفته می شدند. آنها دارای ویژگی های مک محور مانند اتصال Thunderbolt 3 و فناوری نمایشگر True Tone هستند و از بسیاری جهات خوب ضمیمه کردن آنها کار را انجام می دهند.

همکار من مایکل پوتاک بهترین نمایشگرهای USB-C/Thunderbolt را برای کاربران مک ردیابی کرده است. در حالی که مطمئناً تعدادی گزینه وجود دارد، اما تعداد کمی از آنها احتمالاً تمام کادرهای لازم را برای طرفداران اپل علامت زده اند.

چگونه M1 Mac چیزها را تغییر می دهد

آی‌مک مجهز به سیلیکون اپل این مشکل را برای برخی از افراد با طراحی یکپارچه حل می‌کند، اما هنوز مزایای زیادی برای داشتن تطبیق پذیری لپ‌تاپ همراه با نمایشگر خارجی وجود دارد.

خبر خوب

با این حال، جایی که نمایشگرهای UltraFine ال‌جی سقوط می‌کنند، طراحی است. آنها از پلاستیک ارزان و بدون الهام ساخته شده اند و پایه پایه آن عظیم است. و به نوعی، با وجود اندازه پایه، صفحه نمایش ها هنوز با کوچکترین لمس سوسو می زنند.

مک بوک پرو و ​​مک بوک ایر M1 نیز نیاز به نمایشگر خارجی ساخت اپل را برجسته می کنند. این ماشین‌ها به قدری قدرتمند هستند که از برخی از مک‌های پیشرفته اینتل برتری دارند. این بدان معناست که آنها می توانند یک کامپیوتر رومیزی را برای بسیاری از خریداران جایگزین کنند، اما وقتی اپل نمایشگرهای خارجی مصرف کننده را نمی فروشد، این استدلال سخت تر است.

استفاده از M1 Mac mini تقریباً از هر نظر لذت مطلق بود. فقط ای کاش یک صفحه نمایش ساخت اپل برای جفت کردن آن داشتم – برای کمتر از 4999 دلار. اگر بگویم به خرید یک Pro Display XDR فکر نکرده‌ام، دروغ می‌گویم، اما در شرایط من توجیه آن غیرممکن است. این برای نیازهای من بیش از حد است، علیرغم اینکه چقدر می خواهم.

خبر خوب این است که بلومبرگ در ژانویه گزارش داد که اپل در واقع روی یک نمایشگر خارجی ارزان‌تر کار می‌کند. این گزارش توضیح داد:

زمانی که اپل نمایشگر تاندربولت 999 دلاری را در سال 2016 متوقف کرد، بیانیه اش گفت که “تعدادی از گزینه های شخص ثالث عالی برای کاربران مک وجود دارد.” متأسفانه، در آن زمان اینطور نبود، و در حالی که از آن زمان همه چیز بهبود یافته است، هنوز هم یافتن نمایشگر خارجی که تمام کادرهای لازم را علامت بزند، دشوار است.