نقد و بررسی ایفون 14 پرو مکس تکنولایف

کانکتور لایتنینگ مانند همیشه پایین گوشی قرار گرفته و کنار آن نیز اسپیکرهای دستگاه جا خوش کرده است. با اینکه بهتر بود اپل از کانکتور USB-C استفاده کند؛ اما این کار باعث می‌شد که شارژر بسیاری از کاربران بلا استفاده شود. عبارت «بهترین» در اینجا بیشتر سلیقه‌ای است؛ اما اگر بتوانید با اندازه بزرگ نمایشگر ۶.۷ اینچی کنار بیایید، به سادگی بهترین آیفونی را خواهید داشت که تاکنون ساخته شده است. اطلاعات Dolby Vision خارج از جریان ویدیو ذخیره می‌شود، بنابراین ویدیو برای هر پخش کننده/نمایشگر غیر HDR عادی به نظر می‌رسد و در هر پخش کننده و صفحه نمایش سازگار با Dolby Vision رنگ تقویت می‌شود.

  • یکی دیگر از قابلیت‌های ایفون ۱۳ گواهی IP68 دارد و می‌تواند تا عمق شش‌متری به مدت 30 دقیقه دوام بیاورد.
  • ظرفیت باتری آیفون ۱۴ پرو مکس در مقایسه با ظرفیت باتری آیفون ۱۳ پرو مکس اندکی افزایش یافته است.
  • این وسط فراموش نکنیم که اپل دوباره یک بازی غیرعادلانه در پیش گرفته و آداپتور شارژ داخل جعبه قرار نداده است.
  • این بهینه‌سازی به حدی است که حتی با استفاده سنگین از آیفون ۱۳ پرو مکس هم نمی‌توانید شارژ آنرا در یک روز خالی کنید.

این گوشی با مشخصات برتر خود، مسیر را برای تولید آیفون‌های جذاب آینده هموار کرده است. اگرچه ممکن است برخی انتظار داشته باشند که اپل، در سال آینده آیفون با پشتیبانی از نسل 5 را به بازار عرضه کند، دلایل بسیار کمی برای عبور از iPhone 11 Pro Max وجود دارد. تنها مشکلی که می توان از آن شکایت کرد فضای ذخیره سازی وبلاگ 9to5mac.ir 64 گیگابایتی این گوشی است (حداقل باید دو برابر باشد) و این تلفن کمی سنگین تر از مدل قبلی خود است. واقعیت این است که iPhone 11 Pro Max با قیمت بالا و پول زیادی که بابت خرید آن پرداخت می شود، برای چند سال آینده قابل نگهداری نیست و از آنجا که از نسل 5G پشتیبانی نمی کند در آینده از مد خواهد افتاد.

دوربین Apple iPhone SE

البته که دوربین‌های پشت برآمدگی بیشتری در پشت گوشی ایجاد کرده‌اند و همچنین یک حسگر حساس به نور هم دارد. در قسمت دوربین‌های پشت حسگر LiDAR هم مشاهده می‌شود که برای اسکن‌های سه‌بعدی و کمک به عکاسی بهتر در نور کم به کار می‌رود. آیفون ۱۳ پرو مکس یکی از بهترین دوربین‌ها را بین گوشی‌های هوشمند دارد که تصاویر واضح و زیبا ثبت می‌کند. حالت ماکرو در این عالی است و رابط کاربری اپلیکیشن دوربین راه‌های زیادی برای بهبود عملکرد عکاسی و فیلم‌برداری در اختیار شما قرار می‌دهد. نقد و بررسی آیفون ۱۳ پرو مکس ظرفیت 256 گیگابایت رم 6GB نات اکتیواپل در سپتامبر 2021 از جدیدترین گوشی‌های پرچمدار خود پرده برداشت.

نمایشگر آیفون ۱۳ پرومکس:

تصور کنید که سامسونگ قدرت پردازشی گلکسی اس 22 را داخل گلکسی S8 قرار می‌داد و برای این ترکیب قیمت ۴۰۰ دلاری را در نظر می‌گرفت. آيا رویکرد اپل جواب داده است؟ بله، زیرا شما می‌توانید بازی‌های باکیفیت و سیستم عامل iOS 15 را با آیفون SE 2022 تجربه کنید و عملکرد بسیار بهتری را در مقایسه با گوشی‌های هم قیمت اندرویدی شاهد باشید. به طور خلاصه، اپل بالاخره گوشی هوشمندی با عمر باتری مناسب تولید کرده است. عملکرد پردازنده A15 خارق‌العاده است اما فقط تعداد کمی از کاربران از قدرت کامل آن بهره‌مند می‌شوند. اگر گیمر هستید یا با گوشی خود به تولید محتوا می‌پردازید و فیلم‌ها و تصاویر خود را ویرایش می‌کنید، می‌توانید از این گوشی بهترین استفاده را داشته باشید. اتصال مغناطیسی مگ‌سیف در پشت دستگاه به شما اجازه می‌دهد تا شارژرها و سایر لوازم جانبی را به صورت بی‌سیم شارژ کنید.

با برچسب قیمتی ۴۲۹ دلاری، نسل سوم آيفون SE مملو از ویژگی‌های جدید و قدیمی است. این گوشی میان رده می‌تواند برای کاربران آيفون 8 (یا مدل‌های قدیمی‌تر) که به دنبال خرید یک گوشی با طراحی آشنا هستند، گزینه مناسبی باشد. در واقع آيفون SE یک گوشی توانمند با دوربین با کیفیت است و خیلی از قابلیت‌های مفید آيفون‌‌های گران‌قیمت‌تر را در اختیار شما قرار می‌دهد. اپل عمر باتری را بر اساس پخش مداوم ویدیو اندازه گیری و اعلام می‌کند. آیفون SE جدید ۱۵ ساعت پخش ویدیو و ۱۰ ساعت استریم ویدیو را پشتیبانی می‌کند که در هر دو فاکتور، ۲ ساعت بیشتر از نسل قبلی می‌باشد.