نقد و بررسی ایفون 14 پرو مکس تکنولایف

همچنین، کاهش نویز ماهرانه انجام می‌گیرد و عکس‌ها هم از نظر روشنایی متعادل و طبیعی به نظر می‌رسند. حتی در نوردهی متعادل هم سوژه‌ها فوق العاده واضح، دقیق، غنی از رنگ و بدون نویز هستند. تاری پس زمینه بصورت لذت بخشی اعمال شده و تفکیک سوژه ماهرانه انجام می‌شود.

  • کمپانی اپل همیشه گوشه آیفون‌هایش را کرو کرده تا آنها را زیباتر و باریک‌تر نشان دهد ولی هیچ‌گاه این دستگاه‌ها از نمایشگرهای واترفال یا برآمده استفاده نکرده‌اند.
  • با این حال، با کنار گذاشتن اعداد و ارقام، هر دو گوشی بسیار خوب عمل می‌کنند و اگر به دنبال گوشی هستید که شما را در ضبط ویدئوهای با کیفیت بالا و یا کارهای سنگین کمک کند، قطعا آیفون ۱۳ پرو مکس انتخاب شما خواهد بود.
  • شایان ذکر است که گلگسی نوت 10 و نوت 10 پلاس دارای فضای ذخیره سازی چهار برابری و بیش از 256 گیگابایت حافظه داخلی است.

سیستم عامل iOS 16 آنقدر ویژگی‌های جدید پیش روی کاربران قرار می‌دهد که شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. از آنجایی که با یک گوشی بزرگ سر و کار دارید، صفحه نمایش بسیار با کیفیتی را روی آن مشاهده می‌کنید که داینامیک ایسلند روی آن به شدت خودنمایی می‌کند. داینامیک آیسلند با یکسری از اپلیکیشن‌های تردپارتی مانند اسپاتی‌فای هم سازگاری دارد.

باتری و شارژر

روی صفحه قفل این گوشی می‌توانید عکس دلخواه خودتان را قرار دهید یا می‌توانید وضعیت آب و هوا را قرار دهید تا صفحه گوشی شما افتابی یا بارانی شود. البته اگر ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن را فعال کنید، برخی از بخش‌های عکسی که برای صفحه قفل در نظر گرفته‌اید، دیده نمی‌شود چرا که یکسری ویجت‌ها و المان‌ها روی عکس قرار می‌گیرند. وبلاگ 9to5mac.ir در Dynamic Island آیفون ۱۴ پرو مکس امکان کنترل موسیقی را هم خواهید داشت. با مقایسه بین دوربین‌های آیفون 12 و Note20، مشخص می‌شود که در نور روز، دوربین اصلی آیفون 12 کارایی بهتری برای شما خواهد داشت. اگرچه که نوت 20 برای عکاسی از طبیعت ایده‌ال‌‌ تر می‌باشد، اما آیفون 12 برای برخورد واقعی‌تر بارنگ‌ها ترجیح داده می‌شود.

عملکرد

A15 Bionic در امور روزمره و حین اجرای بازی‌های سنگین و گرافیکی نیز کارایی تحسین‌برانگیزش را به نمایش می‌گذارد اما گاهی دچار چالش هم می‌شود. این تراشه شامل پردازنده گرافیکی ۵ هسته‌ای نیز می‌شود که بازی‌های سنگین را بدون هیچ مشکلی اجرا خواهد کرد. لبه‌های تخت گوشی هم که از جنس فلز ضد زنگ ساخته شده، نسبت به قبل ۰.۳ میلی‌متر قطورتر شده و به خاطر لایه براقی که دارد خیلی زود اثر انگشت را به خود جلب می‌کند.

این فناوری که کاربران آیفون سال‌های زیادی به انتظار آن بودند، با نشان دادن اطلاعاتی مانند زمان و ویجت‌ها هنگام قفل بودن صفحه نمایش، میزان مصرف انرژی باتری را کاهش می‌دهد. همچنین در زیر دکمه‌های تنظیم صدا هیچ درگاهی برای قرار دادن سیم کارت وجود ندارد که این مسئله هنگام رونمایی این گوشی در رویداد، نارضایتی برخی افراد را به دنبال داشت. و اما تغییرات اساسی این گوشی در صفحه نمایش آن دیده می‌شود که در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.