نقد و بررسی ایفون 14 پرو مکس تکنولایف

این گوشی هم طراحی بسیار خوبی دارد و هم از صفحه نمایش بزرگی استفاده می‌کند. البته اگر به دنبال گوشی کوچکتری هستید، می‌توانید آیفون ۱۴ پرو را خریداری کنید. از طرف دیگر آیفون ۱۴ پرو مکس و حتی آیفون ۱۴ پرو در رنگ‌ جدیدی راهی بازار شده که توانسته‌اند نظر بسیاری از کاربران را به خودش جلب کند. در بررسی آیفون ۱۴ پرو مکس قصد داریم شما را با این گوشی اپل بیشتر آشنا کنیم. اگر به دنبال یک گوشی آیفون با دوربین‌های بسیار خوب و عملکرد سخت‌افزاری عالی می‌گردید که صفحه نمایش بزرگی داشته باشد، قطعا آیفون ۱۴ پرو مکس یکی از بهترین گزینه‌هایی خواهد بود که می‌توانید آن را خریداری کنید.

  • به جای معرفی سخت افزار جدید در حوزه دوربین، اپل ویژگی‌های نرم افزاری را ارتقاء داده و گزینه‌های جدیدی را نیز اضافه کرده است.
  • البته که این ارتباط ماهواره‌ای تنها در آمریکا و کانادا فعال است و در کشورهای دیگر در دسترس نیست.
  • فضای ذخیره سازی از 128 گیگابایت شروع می شود و در بالاترین سطح به 1 ترابایت می رسد.
  • نقد و بررسی ایفون ۱۳ پرو مکس اکتیواپل در سپتامبر 2021 از جدیدترین گوشی‌های پرچمدار خود پرده برداشت.

اگر قصد تغییر آیفون قدیمی خود را دارید و مشتاق استفاده از صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی هستید، باید به خرید یکی از مدل‌های پرو آیفون ۱۳ فکر کنید. با وجود اینکه آیفون ۱۳ از نظر طراحی نسبت به نسل قبل خود تغییر چندانی نداشته، اما همچنان از بسیاری از رقبای اندرویدی خود جلوتر است. علاوه بر این، اپل از محافظ Gorilla Glass سفارشی برای شیشه پشتی دستگاه استفاده کرده که احتمالاً همچون نسل قبل از دوام بالایی برخوردار است. از بزرگ‌ترین ویژگی‌های iOS 16 می‌توانیم به تغییراتی که در صفحه قفل گوشی ایجاد شده، اشاره کنیم.

نرم‌افزار و رابط کاربری آیفون ۱۳

آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود. تو دانشگاه IT خوندم و از سال ۸۴ در مورد دنیای فناوری به ویژه موبایل و سخت افزار وبلاگ نویسی می کنم. در آزمون چندهسته‌ای گیک‌بنچ هم 9to5mac به امتیاز بسیار خوب ۴۸۷۱ و در تست تک‌هسته‌ای به امتیاز ۱۷۵۲دست پیدا کرده و از این نظر هم رقبا حرفی برای گفتن ندارد. عملکرد این دو لرزشگیر فوق العاده است و در ویدیوها میزان لرزش‌های ناخواسته دست به حداقل ممکن رسیده است.

اتصال ماهواره‌ای گوشی‌های iPhone 14 به لطف تراشه Snapdragon X65 5G کوالکام

باید بدانید گوشی آیفون ایکس آر اولین گوشی بود که تکنولوژی لمس سه بعدی را حذف کرد بنابراین انتظار نمی‌رفت آیفون 11 هم به چنین ویژگی مجهز باشد. توانایی‌های فناوری مذکور به موتور Taptic داده شده‌اند و با این وسیله قابلیت هپتیک تاچ به وجود آمد. برای بهره‌مندی از این گزینه فقط کافی است دست خود را برای مدت طولانی‌تری روی آپشن مدنظر قرار دهید.

این نمایشگرها برای استفاده از نرخ تازه سازی آداپتور به قطعات اضافی نیازی ندارند. این ویژگی به اپل این امکان را داده تا در حد قابل توجهی از ضخامت گوشی‌های خود بکاهد. مورد بعدی اضافه شدن قابلیت «صفحه نمایش همواره روشن» به نمایشگرهای آیفون سری ۱۳ است.