نقد و بررسی: سری A Pixel Buds Google با قیمت 99 دلار ارزش بالایی دارد، اما آیا باید از آنها با آیفون استفاده کرد؟

[ad_1]

استفاده از Google Pixel Buds A-Series با آیفون تجربه بهتری از آنچه انتظار داشتم بود، اما به خوبی استفاده از AirPods نیست. با توجه به اینکه آنها توسط بزرگترین رقیب اپل ساخته شده اند، باید انتظار داشت. اما Pixel Buds A گوگل یک هدفون بی‌سیم عالی با تناسب عالی و صدای مناسب است. به طور خلاصه، ارزش آنها نسبت به AirPods استاندارد بی عیب و نقص است، حتی اگر مجبور باشید چند مصالحه کنید.

تناسب و فرم گوش

Pixel Buds A گوگل به جای هدفون های جهانی مانند AirPods استاندارد، هدفون های داخل گوشی هستند. به طور کلی، مناسب AirPods جهانی برای من بهترین کار را دارد. AirPods Pro با وجود صدای فوق‌العاده‌شان همیشه برای من سخت بوده است. هیچ‌کدام از نوک گوش‌ها هیچ‌وقت کاملاً جا نمی‌افتند، بنابراین من همیشه فکر می‌کردم اگر اپل نتواند آن را درست کند، هیچ کس دیگری نمی‌تواند. من اشتباه میکردم. طراحی پیکسل باد گوگل خیلی بهتر از AirPods Pro به گوش من می خورد. برخلاف AirPods Pro، آن‌ها زیاد در گوش من تکان نمی‌خورند و هرگز احساس نمی‌کنند که قرار است بیرون بیفتند. نوک گوش راحت، نرم اما نه خیلی نرم است. Pixel Buds A همچنین دارای چندین اندازه نوک است تا بتوانید یکی را انتخاب کنید که به بهترین وجه متناسب با گوش شما باشد.

سری A Pixel Buds سفید من

تنها نکته ای که من در مورد طراحی دارم عدم وجود هر نوع ساقه یا خمیدگی است که به راحتی گوش کاپ ها را از گوش من جدا کند. ساقه های AirPods ممکن است احمقانه به نظر برسند، اما طراحی دایره ای مسطح Pixel Buds A کمی کار بیشتری می طلبد. با وجود این، طراحی دایره ای واقعا جذاب و محتاطانه است.

طراحی گوشی و کیف

یک مزیت خوب طراحی دایره ای تخت این است که مانند یک دکمه خازنی عمل می کند. دکمه بیش از حد حساس نیست، بلکه آنقدر حساس است که قابل اعتماد باشد. می توانید برای مکث یک بار ضربه بزنید، برای پرش به آهنگ بعدی دو بار ضربه بزنید، یا برای پرش به آهنگ قبلی سه بار ضربه بزنید.

کیس شارژ Pixel Buds A بسیار شبیه به AirPods استاندارد است، اما به جای پوشش براق، یک پوشش بسیار نرم لمسی دارد. در دست گرفتن راحت تر است و تقریباً شبیه سنگریزه است. Pixel Buds استاندارد و گران‌تر دارای شارژ بی‌سیم هستند، اما Pixel Buds A اینطور نیست. این موضوع مهمی نیست زیرا عمر باتری واقعاً خوب بوده است. اصلا مجبور نبودم زیاد ازشون شارژ کنم. و زمانی که باید آنها را شارژ کنم، یک پورت USB-C مفید در پایین وجود دارد.

سازگاری با iOS

حالا بیایید در مورد نحوه عملکرد آنها در هنگام اتصال به آیفون صحبت کنیم. اول از همه، بدیهی است که اینها هیچ نوع جفت شدن سریعی را هنگام استفاده با iPhone یا iPad ارائه نمی دهند. آنها مانند سایر لوازم جانبی بلوتوث قدیمی به دستگاه های اپل شما متصل می شوند. تنظیمات را باز کنید، به بلوتوث بروید و Pixel Buds A را انتخاب کنید. وقتی آنها را مانند AirPods در گوش خود قرار دهید به‌طور خودکار متصل می‌شوند و وقتی در قاب قرار می‌گیرند، اتصال قطع می‌شوند. از آنجایی که آنها به فناوری پیشرفته‌تر جفت‌سازی اپل دسترسی ندارند، به‌طور خودکار بین دستگاه‌ها سوئیچ نمی‌کنند. باید Pixel Buds A را به صورت دستی با سایر دستگاه های اپل خود جفت کنید.

Pixel Buds A به درستی در منوهای صوتی بلوتوث ظاهر می شود

ویجت باتری یک ابزار فوق العاده مفید برای پیگیری لوازم جانبی جفت شده شما بوده است. خوشبختانه Pixel Buds A در ویجت باتری ظاهر می شود. بنابراین، مانند AirPods، می‌توانید مطمئن شوید که در صورت نیاز شارژ می‌شوند. تنها مشکل این است که عمر باتری هر Pixel Bud را نمی بینید.

Pixel Buds A در ویجت باتری ظاهر می شود

Pixel Buds A همچنین وقتی صدا را از گوش خود خارج می کنید، صدا را متوقف می کند. این یک قدم بزرگتر از Beats Studio Buds است که اپل به تازگی منتشر کرده است و Pixel Buds A 50 دلار ارزان تر است. اگرچه Pixel Buds A قابلیت حذف نویز فعال را ارائه نمی دهد، اما صدایی عالی دارد. بنابراین، برچسب قیمت 99 دلاری آن‌ها را از ارزشی عالی برای پول می‌سازد. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که این ها با دستور “Hey, Siri” کار نمی کنند، اما می توانید یک هدفون را فشار داده و نگه دارید تا به صورت دستی با Siri صحبت کنید.

بدون به روز رسانی نرم افزار

استفاده از Pixel Buds A با iPhone یا iPad یک نقطه ضعف قابل توجه دارد. این فقدان برنامه Pixel Buds برای iOS و iPadOS است. مانند اپل، گوگل به طور منظم به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را برای Pixel Buds منتشر می‌کند تا عملکرد و اتصال را بهبود بخشد. اگر دستگاه اندرویدی دارید، می‌توانید Pixel Buds A را برای انجام به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار به آن متصل کنید. اما اگر این کار را نکنید، شانسی ندارید. هر چند هدفون اتصال خوبی دارد. گاهی اوقات مشکلاتی وجود دارد، اما در غیر این صورت من آنقدر مشکل نداشته ام که بگویم مشکل است.

برنامه Pixel Buds در Google Play

من واقعاً آرزو می کنم که گوگل یک برنامه Pixel Buds را برای iOS منتشر کند. مایکروسافت در صورت استفاده از هدفون های سرفیس خود، یکی از آنها را با دستگاه iOS ارائه می دهد.

اگر از اندروید استفاده می کنید

دوستان ما در 9to5Google قبلاً سری A Pixel Buds و نحوه کار آنها با دستگاه‌های Android را بررسی کرده‌اند. اکیداً به شما توصیه می کنم برای مطالعه به آنجا بروید نقد بن شون. بن در بررسی خود گفت:

به سادگی هیچ توافقی با Pixel Buds A-Series وجود ندارد. آنها این تجربه را تقریباً از هر جهت با قیمتی معقول و بدون چشم پوشی از هیچ چیز قابل توجهی از Pixel Buds معمولی میخکوب می کنند.

Green Pixel Buds Series A

نتیجه

من Pixel Buds A سفید را دارم، اما گوگل آنها را به رنگ سبز مریمی نیز ارائه می دهد. من واقعا طرح تمام سفید را دوست دارم، آنها هم در گوش و هم در بدنه شیک به نظر می رسند. می‌توانید Pixel Buds A را مستقیماً از اینجا سفارش دهید گوگل یا آنها را در محل خود انتخاب کنید بهترین خرید فروشگاه موجودی Pixel Buds در فروشگاه‌های Best Buy نامشخص بوده است، بنابراین حتماً قبل از بازدید از فروشگاه خود بررسی کنید.

من فکر می‌کنم Pixel Buds Series A کاملاً ارزش قیمت ۹۹ دلاری خود را دارد. من می‌توانم بگویم که آنها نسبت به ایرپادهای اصلی که از اوایل سال 2019 به‌روزرسانی نشده‌اند و بدون قاب شارژ بی‌سیم هنوز 159 دلار قیمت دارند، ارزش بیشتری دارند. من همچنین آن Studio Buds جدید را در بالا توصیه می کنم. در حالی که این دستگاه‌ها حذف نویز را ارائه می‌کنند، اما فاقد ویژگی‌هایی مانند همگام‌سازی دستگاه و مکث زمانی هستند که آنها را از گوش خود بیرون می‌آورید. به طور خلاصه، بله، شما می توانید در پول خود صرفه جویی کنید، از آنها با آیفون خود استفاده کنید و یک تجربه عالی داشته باشید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی