نقد و بررسی: شارژر دوگانه iPhone 12 سازگار Satechi MagSafe

به طور کلی، من فکر می‌کنم پایه شارژ مغناطیسی بی‌سیم آلومینیومی 2 در 1 انتخابی عالی برای کسانی است که به دنبال شارژر شناور سازگار MagSafe با طراحی خوب برای آیفون 12 با قیمتی منصفانه هستند. اگر یک شارژر USB-C اضافی داشته باشید که می توانید از آن استفاده کنید و نگران سرعت شارژ استاندارد Qi 7.5 واتی نباشید، احتمالا قانع کننده تر خواهد بود. اما حتی اگر مجبور به هزینه اضافی باشید. 13 دلار در شارژر USB-C، من فکر می کنم هنوز هم ارزش پولی خوبی دارد.

ساتیچی پایه شارژ مغناطیسی بی سیم 2 در 1 دارای ساختاری با کیفیت که شامل آلومینیوم، فولاد و پلاستیک برای زیبایی تمیز و بادوام است.

دوم، در حالی که کابل USB-C شامل آداپتور برق نیست. اگر قبلاً یدکی دارید آجر USB-C دور زدن چیز مهمی نیست، اما اگر این کار را نکنید، ممکن است به یک شارژر 70 تا 80 دلاری نزدیک شود.

جنبه دیگری که من واقعاً در مورد ساتیچی دوست دارم پایه شارژ مغناطیسی بی سیم 2 در 1 پایه سنگین است این به آن احساس واقعا محکم و باکیفیتی می دهد و همراه با پایه لاستیکی در جایی که آن را قرار می دهید می ماند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

بقیه قسمت شارژر از یک روکش پلاستیکی سفید براق تشکیل شده است که مکمل کیس های شارژ AirPods/AirPods Pro است. شارژر بی سیم روی پایه به گونه ای طراحی شده است که با AirPods Pro و همچنین جعبه شارژ استاندارد AirPods سازگار باشد.

خوب، پس با قیمت مناسب قیمت 60 دلار برای این شارژر مجهز به MagSafe، در مقایسه با گزینه های 150 دلاری مانند Belkin Boost Up Charge Pro چه چیزی را از دست می دهید؟

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


پایه شارژ مغناطیسی بی سیم Satechi آلومینیومی 2 در 1 می باشد با قیمت 60 دلار در آمازون از Satechi در دسترس است ویترین و مستقیما از وب سایتش.

Satechi اولین شارژر چند دستگاهی مجهز به MagSafe خود را برای iPhone 12 و AirPods در ماه ژانویه رونمایی کرد و اکنون در دسترس است. را پایه شارژ مغناطیسی بی سیم آلومینیومی 2 در 1 دارای یک پایه مغناطیسی شناور برای آیفون 12 شما با یک اسلات اختصاصی برای شارژ بی سیم AirPods در زیر. با یکی از مقرون به صرفه ترین قیمت ها برای شارژر دوگانه سازگار MagSafe در 60 دلار از یک برند معتبر، مجبور شدیم این نسخه جدید ساتی را تست کنیم.

مشخصات فنی

  • شارژ بی سیم سازگار MagSafe برای آیفون 12
    • سازگار با کیس MagSafe
    • شارژ آیفون 12 تا 7.5 وات
  • شارژ بی سیم AirPods/AirPods Pro با 5 وات
  • تغذیه از طریق USB-C (کابل USB-C به USB-C 3 فوت موجود است)
    • آداپتور AC شامل نمی شود (18 وات یا بیشتر توصیه می شود)

ساخت و ساز و مصالح

متوجه شدم که با قاب چرمی MagSafe اپل به خوبی کار می کند که بدون آن. اما اگر از آن بدون قاب استفاده می کنید، به خاطر داشته باشید که چرخش آن کمی راحت تر روی شارژر انجام می شود. این می تواند یک مزیت باشد اگر دوست دارید مکررا بین عمودی و منظره جابجا شوید یا اگر مقاومت کمی بیشتر را ترجیح می دهید یک نقطه ضعف باشد.

به خطر افتادن

من بیشتر از آن روی میز و در آشپزخانه استفاده می‌کنم و اتصال توپی قابل تنظیم برای رساندن سریع آیفون 12 به زاویه عالی مفید است. شما تقریباً 45 درجه انعطاف پذیری دارید.

تمام قسمت زیرین پایه پایه شارژ مغناطیسی بی سیم 2 در 1 از یک دستگیره لاستیکی ساخته شده است، بنابراین لازم نیست نگران لیز خوردن آن باشید.

استفاده شده

اگر هنوز از شارژر شناور سازگار با MagSafe استفاده نکرده اید، این قطعا یک تجربه عالی است. البته، شما این راحتی را دارید که بتوانید آیفون 12 خود را با قرار دادن آن در نزدیکی شارژر به سرعت وصل کنید. و یکی دیگر از ویژگی های مفید مانت های MagSafe این است که می توانید آیفون خود را به راحتی به حالت افقی منتقل کنید.

پایه در یک آلومینیوم مات با شارژر مغناطیسی شناور آیفون 12 که توسط یک سیلندر فولادی تمیز پشتیبانی می شود پیچیده شده است. شارژر سازگار با MagSafe از طریق یک مفصل توپی متصل می شود تا تنظیم دلپذیری از زاویه دید را ارائه دهد.

اول از همه، شما در اینجا پشتیبانی رسمی MagSafe را دریافت نمی کنید. معنای واقعی آن این است که به جای حداکثر 15 وات موجود با شارژرهای رسمی MagSafe، شارژ 7.5 واتی دریافت می کنید.

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

در نهایت، در مقایسه با گزینه‌های +100 دلاری موجود در بازار که شارژ سه دستگاه را ارائه می‌کنند، در اینجا می‌توانید شارژ بی‌سیم آیفون 12 و AirPods/AirPods Pro را دریافت کنید.

خلاصه شارژر پایه سازگار MagSafe Satechi

طراحی پایه شناور آن را برای استفاده در رومیزی، میز کنار تخت، پیشخوان آشپزخانه و موارد دیگر ایده آل می کند. برای شارژ در حالی که استفاده آسان است.