نقد و بررسی: قاب کیف پول چرمی Mujjo iPhone 13

[ad_1]

Mujjo ده سال است که قاب‌های آیفون با کیفیت بالا می‌سازد و برای بسیاری از ما در 9to5Mac مورد علاقه همیشگی است. اما با MagSafe در آیفون های مدرن، آیا خرید کیف کیف بدون آهنربا منطقی است؟ برای نگاهی دقیق تر به ادامه مطلب بروید قاب کیف پول چرمی آیفون 13 Mujjo و چرا هنوز هم یک تجربه جذاب را ارائه می دهد.

ویژگی های کیف کیف چرمی Mujjo برای آیفون 13

  • تناسب باریک و طراحی تیز
  • به طور کامل در چرم درجه یک درجه بندی شده است
  • تا 3 کارت همراه داشته باشید
  • پوشش داخلی با میکروفیبر
  • موجود در رنگ های مشکی، آبی و بژ
  • 2 سال گارانتی

مواد و ساخت

ادامه سنت ده ساله خود، آخرین قاب های موجو آیفون 13 با کیفیت و شیک هستند از چرم تمام دانه نرم درست خارج از جعبه گرفته تا دوخت دقیق کیف پول باریک در پشت، برای ماندگاری ساخته شده است.

اگر قبلاً از قاب Mujjo استفاده نکرده‌اید، تقریباً به نازکی کیف‌های اپل هستند کیف های چرمی رسمی. یک تفاوت در مورد ساختار کلی این است که Mujjo از چرم برای دکمه های جانبی و تنظیم صدا استفاده می کند در حالی که اپل از فلز استفاده می کند.

کیف چرمی اپل + کیف پول MagSafe در سمت چپ، کیف کیف چرمی Mujjo در سمت راست

وقتی صحبت از ضخامت به میان می‌آید، Mujjo در مقایسه با قاب چرمی اپل به‌طور قابل توجهی نازک‌تر است کیف پول چرمی MagSafe.

Mujjo یک بریدگی پورت لایتنینگ سخاوتمندانه ارائه می دهد، بنابراین حتی کابل های شخص ثالث نیز مشکلی ندارند. در همین حال، Mujjo از یک بریدگی بزرگتر در اطراف سوئیچ کناری بی صدا آیفون استفاده می کند که روشن و خاموش کردن آن را نسبت به قاب اپل آسان تر می کند.

کیف های کیف پول سنتی در دنیای MagSafe

خوب، فیل در اتاق، بدون پشتیبانی MagSafe با Mujjo. بیایید ابتدا در مورد تجربه کیف پول MagSafe اپل صحبت کنیم، سپس به آنچه که با Mujjo به دست می آورید/آن را رها می کنید بیایید.

من استفاده کردم کیف چرمی اپل و کیف پول چرمی MagSafe برای حدود یک سال حفظ عملکرد MagSafe عالی است، اما این بدان معناست که هر زمانی که می خواهید از MagSafe برای هر چیزی غیر از کیف پول استفاده کنید، کیف پول را بردارید.

یکی دیگر از معایب کیف پول MagSafe اپل این است که هر بار که نیاز به بیرون کشیدن کارت دارید، عملا باید کیف پول را از آیفون خود خارج کنید.

از سوی دیگر، قاب کیف پول Mujjo برای آیفون 13 دسترسی بسیار آسان‌تری به کارت‌های شما در عین داشتن نمایه باریک‌تر ارائه می‌دهد. اگرچه پشتیبانی MagSafe داخلی نیست، نیاز به برداشتن قاب برای استفاده از MagSafe با حذف کیف پول MagSafe اپل تفاوت چندانی ندارد.

قاب کیف پول چرمی Mujjo برای آیفون 13

اگرچه در ابتدا ممکن است پیچیده به نظر برسد که قاب کیف پول چرمی Mujjo از MagSafe پشتیبانی نمی کند، اما وقتی به تجربه کیف پول MagSafe اپل (و در واقع هر کیف پول آیفون دیگری) فکر می کنید، امتیازاتی وجود دارد.

من فکر می کنم اگر برای داشتن نازک ترین کیف پول آیفون ارزش قائل هستید و اغلب کارت های خود را بیرون می آورید، کیف کیف پول چرمی آیفون Mujjo یک انتخاب عالی است.

مزیت دیگر Mujjo این است که قاب و کیف پول را با قیمت 50 دلار (55 دلار برای آیفون 13 پرو مکس) دریافت می کنید در حالی که برای کیف چرمی اپل و کیف پول MagSafe حدود 100 دلار می پردازید.

قاب کیف پول چرمی آیفون 13 را می توانید از موججو تهیه کنید در آمازون با ارسال رایگان برای اعضای Prime یا مستقیم از شرکت با 25% تخفیف تا 29 آبان – از کد استفاده کنید “#25% تخفیف“در ثبت نام.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی