نقد و بررسی: مسواک بلوتوث جدید Quip دارای برنامه مخصوص آیفون و ادغام با Apple Health است

اگر با Quip آشنا نیستید، اجازه دهید شما را پر کنم. این یک مسواک است که شامل سرهای قابل تعویض، یک موتور ویبره و یک باتری است. وقتی آن را روشن می‌کنید، هر 30 ثانیه یکبار پالس می‌کند و به شما می‌گوید ربع‌های دهان خود را تغییر دهید (بالا سمت چپ، بالا سمت راست و غیره). من متوجه شدم که این مسواک عالی است و از گزینه اشتراک مکرر برای دریافت سر، باتری و خمیر دندان جدید هر سه ماه یکبار لذت می برم. من حتی شروع به استفاده از نخ دندان با برند Quip کردم.

اگر مجموعه هفتگی HomeKit من را دنبال می کنید، می دانید که من مشتاق هر کاری «هوشمندانه» هستم که بتوانم انجام دهم. در تلاش بی پایان من برای داشتن یک برنامه برای همه چیز در خانه، اکنون یک مسواک مجهز به بلوتوث از شوخی. من چند سالی است که پس از شنیدن یک تبلیغ پادکست برای آنها از Quip استفاده می کنم و اکنون همه اعضای خانواده من از آن استفاده می کنند. من اخیراً ایمیلی در مورد یک “موتور” جدید برای مسواک های موجود آنها دریافت کردم که پشتیبانی از بلوتوث را اضافه می کند، بنابراین به آن اشاره کردم تا آن را اضافه کنم.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی همراه با مسواک جدید، Quip یک برنامه پاداش جدید ارائه کرد. با حفظ عادات خوب مسواک زدن، می توانید آنها را برای تخفیف در سر برس های جایگزین، کارت هدیه 5 دلاری Target یا سایر لوازم جانبی Quip استفاده کنید. این یک راه سرگرم کننده برای حفظ عادت های مسواک زدن است. اگر صبح دو دقیقه مسواک بزنید، یک امتیاز می گیرید. اگر قبل از خواب دو دقیقه دندان های خود را مسواک بزنید، دو امتیاز اضافی دریافت خواهید کرد. اگر یک هفته کامل صبح و عصر به مدت دو دقیقه مسواک بزنید، پنج امتیاز جایزه دریافت می کنید.

اگر امروز Quip را خریداری کنید، این امکان را خواهید داشت که یک مسواک با موتور بلوتوث داخلی بخرید، اما من مجبور شدم موتور موجود خود را تعویض کنم تا آن را اضافه کنم. پس از قرار دادن آن در مسواک، مجبور شدم آن را با استفاده از مسواک جدید جفت کنم برنامه Quip. پس از جفت شدن، یک فرآیند خودکار با همگام سازی داده ها است. من نگران این بودم که باید به صورت دستی برنامه را باز کنم تا داده ها بعد از هر براش همگام سازی شوند، اما برعکس است. من به ندرت برنامه را بلافاصله بعد از آن باز می کنم، اما به نظر می رسد همیشه بلافاصله به روز است.

از زمانی که مسواک خود را ارتقا دادم، از پیگیری پیشرفت خود لذت بردم. مطمئناً مسئولیت مسواک زدن من را بیشتر می کند کل دو دقیقه در حالی که من معمولا آن را قبلا قطع می کردم و فقط یک دقیقه مسواک می زدم. دوست داشتم شوخی قبلا، اما اکنون بسیار سرگرم کننده تر است، و هی، ردیابی داده ها فقط سرگرم کننده است. اگر حفره دارید، می توانید برای اثبات به دندانپزشک خود بگویید که عادات خوب مسواک زدن را حفظ کرده اید. همچنین Apple Health را ادغام می کند.

شاید تعجب کنید که چرا من خواستن مسواک هوشمند؟ اولین چیزی که می تواند ردیابی کند این است که چه مدت مسواک می زنید. مسواک Quip طوری طراحی شده است که هر بار که دندان هایتان را مسواک می زنید، دو دقیقه کار کند، اما از آنجایی که بچه های من هم مسواک های Quip دارند، وقتی مسواک آنها را به مدل بلوتوث ارتقا دادم، همگام می شود و می توانم عادات مسواک زدن آنها را کنترل کنم. همچنین پوشش زمان صرف شده در بالا و پایین دهان، تعداد ضربه ها و شدت کلی برس را نشان می دهد. برای مشاهده فعالیت هفتگی می توانید سابقه مسواک زدن خود را مشاهده کنید.