نقد و بررسی مشخصات گوشی iPhone 13 اپل موبونیوز

نویز یا وزوز صدای اسپیکر‌ها ممکن است در اثر تجمع گرد و غبار در منافذ آن‌ها باشد. با دقت آن‌ها را تمیز کنید یا از سرویس تنظیف یک مجموعه تخصصی استفاده کنید. به‌سادگی مطمئن شوید که جک هدفون کار می‌کند و پورت لایتنینگ قادر به شارژ گوشی و انتقال اطلاعات است. مطمئن شوید که به‌محض اتصال گوشی به شارژر عملیات شارژ بدون تأخیر آغاز شود و دچار اتصالی نیز نباشد. کابل لایتنینگ باید باید کاملا محکم در پورت شارژ قفل شود به طوریکه بتوان گوشی را از کابل بلند کرد.

  • هرگونه بی‌احترامی به کاربران، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع است.
  • نسخه ۲۵۶ گیگابایتی ۱۱۹۹ دلار و نسخه ۵۱۲ گیگابایتی هم ۱۳۴۹ دلار خرج روی دست خریدار خواهد گذاشت.
  • شما با استفاده از این تکنولوژی میتونید ویدئو هایی با فوکوس هوشمند و سینمایی رو ثبت کنید.
  • هنوز هم بهترین نتایج و بنچمارک‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای تحت سلطه اپل و تراشه‌های آن قرار دارد و بعید است این قضیه به این زودی‌ها تغییر کند.
  • رابط کاربری گوشی آیفون 13 همچنان مبتنی بر صفحه‌های اصلی پر از برنامه‌ها و ویجت‌ها، کتابخانه برای برنامه‌های کم اهمیت‌‌تر و مراکز اعلان و کنترل است.

بدون شک یکی از کلیدی‌ترین مشخصات گوشی آیفون 13 استفاده از تراشه جدید و قدرتمند Apple A15 Bionic است که آن را تبدیل به یکی از سریع‌ترین گوشی‌های بازار می کند. تراشه‌ی ایفون ۱۳ یک پردازنده‌ی مرکزی 6 هسته‌ای دارد و در کنار آن از پردازنده گرافیکی Apple GPU بهره گیری شده که داده‌های گرافیکی را به نحو احسن تجزیه و تحلیل می‌کند. جالب است که با وجود ارتقاء تراشه قیمت گوشی ایفون ۱۳ افزایش چشمگیری نیافته است. بد نیست بدانید که نسل قبل گوشی‌های اپل در زمان ورود به بازار تفاوت قیمت فاحشی با نسل پیشین خود داشتند که البته به دلیل اضافه شدن تکنولوژی‌هایی مانند 5g بود.

لوازم جانبی گوشی موبایل

البته متاسفانه امکان آزمایش درستی این ادعا در سالن رویداد وجود نداشته اما به احتمال زیاد میزان روشنایی نمایشگر آیفون 14 پرو در مقابل نور خورشید مناسب خواهد بود. در این سری اپل کمی به نظر کاربران احترام گذاشته و ناچ بالای نمایشگر را کمی کوچک‌تر کرده است. کوچک‌تر شدن ناچ این سری، باعث شده تا این بریدگی سیاه رنگ کمتر از قبل به چشم بیاید.

بهترین تبلت های دانش آموزی (مشخصات و قیمت)

دقت کنید زومیت، وب‌سایتی عمومی است و افراد با سطوح وبلاگ 9to5mac.ir دانش مختلف دیدگاه‌های خود را مطرح می‌کنند.

عملکرد و نرم افزار آیفون SE 2022

این گوشی عملکرد مناسبی را هنگام کار کردن دارد و به شکلی نرم و روان عمل می کند. انتظار می رود بار دیگر این گوشی، در رقابت با پرچمدارهای اندروید برنده باشد. آیفون 14 پلاس تنها صفحه نمایش بزرگ تری داشته و همان امکانات سری 13 را به شما ارائه می دهد.