نقد و بررسی: پارچه پولیش اپل استاندارد طلایی جدید در تمیز کردن دستگاه است

هنگامی که رویداد Apple “Unleashed” چند هفته پیش به پایان رسید، اولین کاری که انجام دادم این بود که به فروشگاه اپل رفتم تا ببینم آیا لوازم جانبی جدید و اعلام نشده اضافه شده است یا خیر. مطمئناً تعداد انگشت شماری از موارد جدید بودند. اما فقط یکی برجسته بود: پارچه پولیش. این طوفان جهان را فراگرفته است، به طوری که تقریباً 12 هفته است که موجودی آن تمام شده است. خوشبختانه من توانستم آن را به دست بیاورم و یک هفته است که به شدت از آن استفاده می کنم.

تجربه جعبه گشایی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

پارچه اپل زیباتر از پارچه های دیگری است که من استفاده کرده ام. در واقع، حتی زیباتر از پارچه‌هایی است که اپل در گذشته با برخی دستگاه‌ها عرضه می‌کرد، مانند پارچه‌ای که با آیفون اصلی عرضه می‌شد. اما این شرکت در حال حاضر پارچه‌ای را با Pro Display XDR و iMac 27 اینچی با بافت نانو عرضه می‌کند که هدف آن موارد استفاده خاص است. به نظر می‌رسد که پارچه جدید تقریباً مشابه آن چیزی است که با این ماشین‌ها عرضه می‌شود، اما ما 100٪ مطمئن نیستیم.

لوازم جانبی توصیه شده

یک لبه نازک و خاکستری روشن وجود دارد که دور تا دور پارچه می پیچد و دو تکه از مواد غیر ساینده را در کنار هم نگه می دارد. این ماده به اندازه‌ای ضخیم است که احساس برتری داشته باشد، اما همچنان به اندازه‌ای نازک است که شبیه یک محصول اپل باشد.

پارچه را تمیز کنید

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

فهرست در Apple.com حتی هر محصولی را که فکر می کنند با آن سازگار است نشان می دهد. با کمال تعجب، چندین حذف وجود دارد. به عنوان مثال، اپل می گوید که پارچه پولیش فقط با نسل اول آیفون SE، نسل اول آیپد مینی و نسل پنجم آی پاد تاچ سازگار است. حتی قدیمی‌ترین مکی که ادعا می‌کنند سازگار است، فقط مربوط به سال 2015 است. خوشبختانه پارچه پولیش با دستگاه های غیر اپل نیز سازگار است. من توانستم به سرعت و به طور موثر لکه های پیکسل 6 را پاک کنم.

طراحی و مواد

پارچه پولیش اپل از “مواد نرم و غیر ساینده” ساخته شده است، اما این شرکت مشخص نمی کند که چه ماده ای است. کارشناسان iFixit بر این باورند که این ماده همان میکروفیبر است که پوشش هوشمند آی‌پد را پوشانده است. معیار دیگر پوشش صفحه کلید آلکانترا مایکروسافت است، اما کمی نرم تر.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا راه های مطمئنی برای تمیز کردن پارچه پولیش وجود دارد یا خیر. مطمئناً می توان آن را با دست شست و یا در ماشین لباسشویی انداخت. اما از آنجایی که دقیقاً نمی دانیم از چه چیزی ساخته شده است، از امتحان کردن هر چیز دیوانه کننده ای اجتناب می کنم.

چگونه مقایسه می کند

بیایید با تجربه جعبه گشایی شروع کنیم. پارچه پولیش اپل همانطور که انتظار دارید در یک جعبه سفید باریک عرضه می شود. اما برخلاف سایر لوازم جانبی اپل، این جعبه کمی متفاوت است. مانند یک پاکت باز می شود و پارچه پولیش به خوبی تا شده را پشت لب نمایان می کند. این یک جعبه بزرگ برای چیستی این محصول است، اما وقتی آن را باز می‌کنید، فوراً دلیل آن را می‌فهمید. اپل نمی‌خواهد هیچ گونه چین یا چروک روی پارچه خارج از جعبه باشد، بنابراین آن را با دقت به شکل قطره‌ای تا می‌کند تا از هر گونه علامتی جلوگیری کند.

ما امیدواریم که اپل به نوآوری در این بخش ادامه دهد. خیلی خوب است که آنها پارچه های پولیش را در رنگ های دیگر مانند خاکستری فضایی یا شن صورتی ارسال می کنند. مانند AirTag، آنها حتی می توانند یک بسته را ارسال کنند. فقط باید منتظر بمانیم و ببینیم سال 2022 چه چیزی را برای پارچه پولیش اپل در نظر می گیرد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


بین هر طرف پارچه یک تکه کاغذ کوچک وجود دارد که نحوه استفاده از آن را توضیح می دهد. کارت اپل در داخل می گوید که “برای استفاده در تمام نمایشگرها و سطوح اپل ایمن است.” برای تمیز کردن مکرر لکه هایی که به سختی پاک می شوند روی شیشه های نانوبافت، می توان از محلول ایزوپروپیل الکل (IPA) 70 درصد استفاده کرد.

سازگاری دستگاه

اپل تعداد انگشت شماری لوازم جانبی را برای جفت شدن با پارچه پولیش توصیه می کند. اولین مورد کیت Mac Pro Wheels است. چرخ‌های اپل کاملاً براق هستند و از فولاد ضد زنگ ساخته شده‌اند، بنابراین اگر می‌خواهید کاملاً تمیز نگه دارید، پارچه پولیش چیزی است که باید در اختیار داشته باشید. سایر لوازم جانبی که اپل جفت شدن با پارچه را توصیه می کند عبارتند از کیت مک پرو پا، پایه پرو و ​​ایرپاد پرو.

و بعد از

توصیه می کنم مراقب پارچه پولیش اپل باشید. رنگ خاکستری روشن در صورتی که برای تمیز کردن مایعات یا انواع دیگر آثاری که ممکن است در اثر غذا باقی مانده باشد استفاده شود به راحتی کثیف می شود. اگر این کار را انجام می‌دهید و یک مورد جدید می‌خواهید، موفق باشید تا سال 2022 یکی را پیدا کنید.

پارچه پولیش اپل قیمت آن 19.00 دلار است و در فروشگاه های اپل و Apple.com فروخته می شود.

در قسمت جلویی پارچه لوگوی اپل برجسته شده است. ظریف است اما معمولاً اپل. در گوشه پایین سمت راست قرار گرفته است، بنابراین از سر راه نمی‌رود اما همچنان به شما یادآوری می‌کند که این پارچه ممتاز اپل است.