نقد و بررسی: پایه Mophie MagSafe Snap+ Powerstation

برای استفاده روی میز، پیشخوان یا میز خواب، پایه پایه داخلی زاویه بسیار خوبی برای استفاده از Face ID و صفحه لمسی و همچنین مشاهده محتوا فراهم می کند. من همچنین دوست دارم که هر زمان که بخواهید می توانید از آن به عنوان پایه MagSafe ساده استفاده کنید و زمانی که نیاز به شارژ آیفون خود دارید دکمه پاور را فشار دهید.

Snap+ Powerstation Stand سازگار با Mophie MagSafe - جلو در حال استفاده

پس از گذراندن چندین هفته با پایه Mophie Snap+ Powerstation، آن را روی میز، در حال حرکت، در سفر، کنار تخت و موارد دیگر بسیار مفید یافتم.

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

تعداد زیادی باتری سازگار با MagSafe برای آیفون وجود دارد که انرژی را ارائه می دهند، اما اکثر آنها فراتر از آن نمی روند. در موفی پایه نیروگاه Snap+با این حال، با ویژگی‌های مفیدی مانند سوکت سه‌پایه و پایه پایه داخلی، همراه با باتری بزرگ‌تر از حد متوسط، چند منظوره است. برای تفسیر کامل به خواندن ادامه دهید.

در طرف دیگر پورت USB-C قرار دارد که برای ورودی و خروجی 20 وات کار می کند و رزوه سه پایه 1/4-20 در پایین آن قرار دارد.

و من واقعاً از توجه به جزئیات قدردانی می‌کنم که Mophie فضای کافی را فراهم می‌کند تا برآمدگی بزرگ دوربین در iPhone 13 Pro باعث ایجاد شکاف بین پایه و تلفن شما نشود.

Snap+ Powerstation Stand سازگار با Mophie MagSafe - نمای نزدیک عقب

علاوه بر نگهدارنده Powerstation و کابل USB-C، یک آداپتور Snap نیز در جعبه ارائه شده است تا عملکرد MagSafe را به آیفون 11 و نسخه های قبلی یا هر گوشی هوشمند اندرویدی بیاورد.

استفاده شده

در آزمایش من، پایه Mophie Snap + Powerstation مطابق با کیفیتی است که این شرکت به آن معروف است. این شارژر قابل حمل دارای ساختاری محکم با جلو و پشت پارچه ای زیبا و لبه ای لاستیکی در اطراف محیط برای چسبندگی بیشتر است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


همه اینها 30 دلار کمتر از باتری MagSafe اپل است و پایه Powerstation ارزش زیادی دارد.

نخ سه پایه 1/4-20 واقعاً مفید است، چه سازنده محتوا، عکاس/فیلمبردار باشید یا فقط توانایی برق رسانی آیفون خود را در طول تماس های FaceTime/Zoom و موارد دیگر داشته باشید.

خلاصه پشتیبانی Mophie Snap+ Powerstation

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

آهنرباهای Mophie در پایه Powerstation یک اتصال محکم با iPhone 12 و 13 (یا هر دستگاه دیگری با آداپتور Snap) ایجاد می کند.

به عنوان خواهر و برادر بزرگتر و همه کاره تر Mophie Snap+ Mini Juice Packرا پایه نیروگاه Snap+ ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی مینی را دوبرابر کرده و به 10000 میلی آمپر ساعت می رساند و برخی موارد اضافی ارزشمند را اضافه می کند.

مشخصات Mophie Snap+ Powerstation

  • سازگار با MagSafe
  • ورودی و خروجی سیمی 20 وات (USB-C)
  • حداکثر خروجی بی سیم 10 وات، خروجی بی سیم 7.5 وات برای آیفون
    • می تواند 2 دستگاه را به طور همزمان تغذیه کند (1 سیمی، 1 بی سیم)
  • در جهت عمودی و منظره کار می کند
  • ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت (37 وات ساعت) – حداکثر تا 2 بار شارژ کامل برای آیفون
  • پایه یکپارچه
  • سوکت سه پایه 1/4-20 داخلی
  • قیمت: 69.99 دلار

مواد و ساخت

در گوشه سمت راست پایین پایه Powerstation دکمه پاور به همراه چهار نشانگر LED ظرفیت باتری قرار دارد.

پایه Mophie Snap+ Powerstation موجود است مستقیم از Mophie با 69.99 دلار همچنین بهترین خرید.

اگر می‌خواهید پاوربانک انتخاب کنید، پایه Snap + Powerstation با دوبرابر قدرتی که اکثر باتری‌های سازگار MagSafe دارند در حالی که پایه داخلی و سوکت سه‌پایه دارند، برای من بسیار منطقی است.

به طور طبیعی، با ظرفیت بزرگ 10000 میلی آمپر ساعت، پایه Powerstation ضخیم تر از سایر باتری های سازگار MagSafe است. ضخامت آن تقریباً به اندازه دو آیفون 13 است.