نقد و بررسی گوشی اپل آیفون Apple iPhone SE تبلت فون

نسخه پایه آیفون 14 پرو با 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت احتمالی 999 دلار، معادل 1099 پوند و 1749 دلار استرالیا، عرضه خواهد شد. با این حال هنوز هیچ اطلاعاتی درباره نسخه‌های دیگر این گوشی با 256 گیگابایت/ 512 گیگابایت/ 1 ترابایت حافظه داخلی در دست نیست. اما به احتمال زیاد دیگر نسخه‌های این گوشی با قیمت بالاتری به بازار عرضه خواهند شد.

  • کلیدی‌ترین تغییرات آیفون ۱۳ درمقایسه‌با نسل گذشته را می‌توان بزرگ‌تر شدن حسگر دوربین اصلی، افزایش شارژدهی و سریع‌تر شدن پردازنده دانست.
  • یکی از محدودیت‌های طراحی آیفون SE این است که به خاطر اندازه کوچک و ضخامت کم آن، نمی‌توان باتری بزرگی را درون آن قرار داد.
  • همچنین می‌توانید آیفون ۱۳ را به صورت بی‌سیم با استفاده از هرگونه شارژر Qi استاندارد شارژ کنید، اما مانند آیفون‌های سال گذشته سرعت آن ۷٫۵ وات است.
  • قیمت این گوشی نیز مانند نامش «پرو» است و ۱۰۹۹ دلار آغاز شده و تا ۲۷۱۹ دلار برای نسخه ۱ ترابایتی افزایش می‌یابد.
  • ظرفیت آیفون ۱۳ پرو مکس ۴۳۲۳ میلی‌آمپر ساعت بود و ظرفیت باتری آیفون ۱۴ پرو مکس به ۴۳۲۵ میلی‌آمپر ساعت افزایش پیدا کرده است.

نمونه تصاویر دوربین سلفی آیفون SE 2022از آنجا که کاربران آیفون SE معمولا عکاس حرفه‌ای نیستند، مجموعه دوربین‌های آیفون SE 2022 قطعا نیاز آنها را برطرف خواهد کرد. در زمینه فیلمبرداری هم که آیفون همیشه سرآمد بوده و آیفون SE جدید می‌تواند ویدیوهای 4K/60 با بالاترین کیفیت را ضبط کند. مشکل اساسی من هنگام استفاده وبلاگ 9to5mac.ir از آیفون SE 2022 ابعاد بسیار کوچک نمایشگر بود. این نمایشگر نه برای مطالعه ساخته شده، نه برای تماشای ویدیو و نه برای بازی کردن. البته کاربران این گوشی احتمالا استفاده بسیار ساده و عمومی از آن خواهند داشت اما حتی مرور محتوای شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام روی این گوشی نیز با دشواری همراه است.

استفاده آسان و کیفیت فوق‌العاده

نظرات مثبی هم درباره این صفحه‌نمایش وجود دارند که از رندر قدرتمند رنگ‌ها و عملکرد بسیار عالی آن در زیر تابش مستقیم آفتاب راضی هستند. بررسی موبایل آیفون ۱۳ مینی در این مقاله به بررسی موبایل آیفون ۱۳ پرداختیم، اگر از طرفداران قدیمی گوشی های آیفون باشید می‌دانید که آیفون … گوشی آیفون 11 صفحه نمایش 6.1 اینچی IPS LCD با تراکم 326 پیکسل در هر اینچ، و یک بریدگی بزرگ در بالای صفحه خود دارد. موضوع این مقاله بررسی ایفون 11 می باشد البته که آیفون ۱۱ در مقایسه با برادران بزرگ خود در سری ۱۱ Pro از امکانات کمتری برخوردار است، اما هنوز هم برای بسیاری از کاربران گوشی جذابی است.

ارسال نظر برای مقاله

به لطف این فناوری می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن تصاویر واضح و بدون تار شدن ثبت کنید. از لحاظ نمایشگر نیز شاهد بهبود هستیم و پنل OLED به کار رفته در این نسل از روشنایی بیشتری برخودار است. در این مقاله سعی کردیم تمام اطلاعات و شایعاتی که تا اکنون از سری جدید گوشی­های اپل یعنی آیفون 14 در دسترس است را در اختیار شما قرار دهیم. طبق بررسی­های صورت گرفته، این گوشی با افزایش قیمت نسبتاً کم، پیشرفت­های خوبی داشته و ارزش خرید بالایی دارد. با این حال با توجه به تغییرات وسیعآیفون 14نسبت به مدل­های قبلی، باز هم باید منتظر رونمایی رسمی از این گوشی در تاریخ 7 سپتامبر باشیم.

تفاوت آیفون ۱۲ و ۱۳ پرومکس چیست؟

برخی از گوشی‌های اندرویدی همچون گلکسی A52 یا گوگل پیکسل 5A هم در این بازه قیمتی نمایشگرهای بهتری دارند؛ اما فراموش نکنید که قدرت پردازشی آنها در حد آيفون SE 3 نیست. به طور کلی نمایشگر برای یک گوشی ۴۰۰ دلاری ضعیف نیست و فناوری True Tone اپل نیز به تنظیم دمای رنگ‌ها با توجه به شرایط نوری محیط کمک می‌کند. حتی می‌توان گفت که رنگ‌ها به خوبی نشان داده می‌شوند و در کارهایی مثل تماشای ویدیو، وبگردی یا بازی ناامید نخواهید شد. دیگر مشکل نمایشگر را می‌توان روشنایی متوسط آن دانست که در هنگام استفاده در نور خورشید مشکل‌ساز خواهد شد.