نقد و بررسی گوشی اپل آیفون Apple iPhone SE تبلت فون

برخلاف آیفون 14 و آیفون 14 پلاس، گوشی آیفون 14 پرو که در تاریخ 7 سپتامبر در سالن استیو جابز واقع در کالیفرنیا رونمایی شد، نسل جدیدی از آیفون‌های آینده را به نمایش گذاشت. آیفون 14 و آیفون 14 پلاس بسیار شبیه سری آیفون 13 سال گذشته هستند که البته به لطف وجود تراشه A15 بیونیک از گوشی‌های قدرتمند و رده بالا به حساب می‌آیند. عملکرد تراشه‌ی ۵ نانومتری A14 Bionic به روی آیفون‌های سری ۱۲ تحسین بر انگیز بود. حالا اپل پا را فراتر گذاشته و نسل جدید تراشه‌های اختصاصی خود یعنی A15 Bionic را به روی آیفون‌های سری ۱۳ قرار داده است. این تراشه حالا حدود ۳۰ درصد عملکرد گرافیکی بهتری دارد و در زمینه پردازنده عصبی و همچنین یادگیری ماشینی نیز پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته است.

  • اجازه ندهید چشمتان شما را فریب دهد، چراکه دوربین ها ارتقا داده‌شده است.
  • گفته می شود که اپل به لطف استفاده از پردازنده A13 Bionic قدرتمند خود در آیفون 11 پرو مکس در حال حاضر رکورد سریعترین گوشی را به نام خود کرده است.
  • اپل به یکی از شکایت هایی که اکثر کاربران درباره اینکه آیفون ایکس اس مکس از آیفون 11 پرو مکس از نظر عمر باتری با دوام تر است پاسخ داده است.
  • با این اوصاف واضح است که در بحث گیمینگ هم آیفون ۱۳ بی عیب و نقص عمل می‌کند و با کیفیت بصری عالی و بدون هیچگونه لگ زدن شما را شگفت زده می‌کند.

در این پرتره که با iPhone 11 Pro Max گرفته شده است (سمت چپ) تن رنگ صورت فرد گرمتر به نظر می رسد و جزئیات بهتری از چانه سوژه به تصویر کشیده شده است. همین پرتره با گلکسی نوت 10 (سمت راست) به نظر می رسد که چهره سوژه رنگ پریده است. در تصویر نوت 10 پلاس پوست صاف تر است اگرچه دوربین سامسونگ جزئیات بیشتری از مو و خالکوبی های سوژه را نشان داده است. از اجرای روان منوها و اپ‌های ساده گرفته تا سنگین‌ترین بازی‌های موبایل از جمله کال‌او‌دیوتی به آسانی توسط آن اجرا می‌شوند.

گوشی کت

با استفاده از این باتری می‌توان تا 89 ساعت بطور مداوم با آن کار کرد، 75 ساعت موزیک پخش کرد و تا حدود 15 ساعت برای مولتی‌مدیا از آن استفاده کرد. این مدل از نظر حافظه‌ی داخلی در کانفیگ‌های 6/128، 6/256 و 6/512 گیگابایتی وارد بازار می‌شود که باعث تفاوت قیمت ایفون ۱۳ در نسخه‌های متفاوت با مبلغی بین 50 تا 200 دلار می‌شود. IPhone 13 دارای 4 گیگابایت رم است، این میزان اگر برای یک گوشی اندرویدی بود خنده دار به نظر می‌رسید، اما iOS و برنامه‌های آن به دلیل بهینه‌سازی‌های اپل و نحوه مدیریت برنامه‌ها با چنین ظرفیتی کاملاً خوب عمل می‌کند. نقد و بررسی ایفون se ظرفیت 128 گیگ نات اکتیو ایفون se در تاریخ 24 آوریل 2020 به صورت رسمی وارد بازار شد.

ارسال نظر برای مقاله

دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی امکان ضبط ویدیوهای 8K را به کاربران می­دهد. این دوربین­ها از فناوری ادغام پیکسل­ها به صورت 4 به 1 نیز استفاده می­کنند. همچنین به نظر می­رسد اپل در سریگوشی ­های آیفون 14خود، امکان زوم دوربین تله فوتو را بیشتر کند. پنل iPhone 11 Pro Max، جزء نمایشگر وبلاگ 9to5mac.ir های رنگارنگ نیست، برای این پنل، رنگ sRGB حدود 118.6 درصد در مقایسه با 124.6 درصد برای نمایشگر نوت 10 پلاس در حالت Natural ثبت شده است. با توجه به دقت رنگ، برای نمایشگر آیفون 11 پرو مکس متوسط Delta-E حدود 0.28 ثبت شده است (این عدد هر چه به صفر نزدیک تر باشد، بهتر است).

بنویسید آیفون 13، بخوانید آیفون 12S

البته شایان ذکر است که استایل‌های عکاسی هر زمان که اراده کنید، تنها با چند بار لمس صفحه امکان غیر فعال کردن را دارا هستند. مسئولان اپل تصمیم گرفتند تا از آیفون 9 صرف نظر گرفته و به صورت مستقیم به سراغ آیفون 10 رفتند و به دنبال آن، آیفون‌های 11، 12 و حالا 13 معرفی شدند. امیدوار بودیم که پشتیبانی از Wi-Fi 6e به آیفون‌های سال جاری اضافه شود، اما متأسفانه چنین اتفاقی روی نداد و احتمالا تا عرضه خانواده iPhone 14 باید منتظر بمانیم. کوپرتینونشین‌ها در تراشه‌ی A15 Bionic از مجموعه‌ی دستورالعمل‌های ARMv8 شرکت آرم استفاده می‌کنند و تولید آن را به شرکت TSMC با فناوری ساخت ۵ نانومتری این شرکت واگذار کرده‌اند. اپل می‌گوید تراشه‌ی A15 در دل خود از ۱۵ میلیارد ترانزیستور میزبانی می‌کند که ۲۷ درصد بیشتر از تعداد ترانزیستورهای به‌کاررفته در A14 Bionic است.