نقد و بررسی: Anker PowerWave شارژ سازگار با MagSafe را با پشتیبانی جریان هوای مطمئن به خودرو می‌آورد.

PowerWave دارای یک اسلات USB-C در پایین است، اما شامل یک کابل USB-C به USB-C است. ماشین من فقط دارای یک پورت USB-A است، بنابراین شما یا باید از کابل خود استفاده کنید یا یک آداپتور بخرید.

نگهدارنده دریچه هوا آیفون را خنک نگه می دارد

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

جنبه دیگری از موج قدرت انکر هنگامی که آیفون خود را وصل می کنم نیروی آهنربا است. محصولات ESR که من امتحان کردم هرگز مشکلی با افتادن گوشی من نداشتند، اما به نظر می رسد PowerWave قوی تر است. اگر از یک تلفن با اندازه حداکثر با وزن اضافه استفاده می کنید، این قدرت اهمیت بیشتری پیدا می کند

زاویه کامل

یکی از چیزهایی که من با شارژ بی سیم در ماشین متوجه شده ام این است که بسته به آب و هوای جایی که من از آن هستم، زمانی که در مقابل دریچه هوا قرار دارد بهترین کار را انجام می دهد. پورت‌های USB ماشین من حتی زمانی که ماشین خاموش است مقدار کمی برق مصرف می‌کنند، بنابراین اگر ماشین در یک روز گرم در گرما باشد و من بروم آیفون خود را روی آن بگذارم، اغلب آنقدر داغ می‌شود که من آیفون خاموش می شود تا خنک شود. نصب دریچه این مشکل را حل کرد زیرا توسط کولر خنک می شود.

قدرت مغناطیسی Anker PowerWave

در پست های قبلی مشخص کردم که من عشق MagSafe. بعد از اینکه در ابتدا فکر نمی کردم که خیلی اهمیت می دهم، اکنون از آن به طور انحصاری برای شارژ آیفون 12 مینی خود استفاده می کنم. از آنجایی که متوجه شدم شارژر MagSafe اپل می تواند AirPods Pro من را نیز شارژ کند (با تشکر ATP!)، من به ندرت از Lightning استفاده می کنم. البته، شارژ در خودرو بخش بزرگی از زندگی یک کاربر آیفون است، بنابراین داشتن MagSafe سازگار در خودرو ضروری است. از زمان عرضه طیف آیفون 12، من این بوده است ESR HaloLock در ماشین، اما من اخیرا به موج قدرت انکرو بهترین گزینه برای شارژ از طریق MagSafe در ماشین است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


Anker یک محصول MagSafe دیگر دارد که با این ترکیب روی میز من قرار می گیرد MagSafe و شارژر AirPods زمانی که برای احراز هویت با احراز هویت چند مرحله‌ای نیاز به استفاده از Face ID دارم، برای ورود به برنامه‌ها عالی است.

آخرین جنبه ای که من در مورد Anker PowerWave دوست دارم، زاویه ای است که آیفون در آن ثابت می ماند. وقتی به نقشه ها نگاه می کنم متوجه می شوم که در زاویه مناسبی برای ردیابی در نقشه های اپل نگه داشته می شود. ماشین من CarPlay ندارد بنابراین در هنگام سفر از صفحه نمایش آیفون برای نقشه استفاده می کنم. جالب است که سیری دارد تا بتوانم از آن برای راه اندازی موسیقی جدید و غیره استفاده کنم.

خلاصه در Anker PowerWave

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

را موج قدرت انکر یک محصول ساده است اگر به دنبال بهترین پایه هواکش سازگار با MagSafe هستید، دیگر دنبال آن نباشید. مقرون به صرفه است، نصب آن آسان است، ظاهری عالی دارد و آیفون شما را در حین رانندگی ایمن نگه می دارد.

وقتی آنکر اعلام کرد PowerWave، بلافاصله سفارش دادم و صبورانه منتظر ماندم تا برسد. باز کردن بسته بندی آن فقط چند دقیقه طول کشید و نصب آن در ماشین من خیلی راحت بود. دارای یک سیستم شیار بسیار زیبا است که ورود و خروج را آسان می کند. من یک فیلم کوتاه از آن در عمل ضبط کردم. همانطور که می بینید، به راحتی می توانید آن را بلغزانید و قفل کنید تا آن را محکم در جای خود نگه دارید.