نقد و بررسی: NordicTrack 2950 اولین تردمیلی است که دوست دارم از آن استفاده کنم

یکی از چیزهایی که دوستش دارم NordicTrack 2950 تنوع کلاس در است اگر این این یک تجربه مسابقه ای عالی را ایجاد می کند. ترکیبی عالی از کلاس های استودیویی و در محل ارائه می دهد. من که از Peloton آمده‌ام، انتظار داشتم کلاس‌های داخل استودیو را ترجیح بدهم، اما در واقع بیشتر از کلاس‌های داخل محل استفاده می‌کردم.

اوایل امسال، 9to5Mac یک سایت خواهر راه اندازی کرد به نام وات ها را وصل کنید جایی که ما به محصولاتی مانند نگاه می کنیم NordicTrack، جوخه، Echelon، و دیگرانی که در صنعت تناسب اندام متصل هستند. امروز من بررسی خود را از تردمیل NordicTrack 2950.

چند ماهی است که از آن استفاده می کنم تردمیل NordicTrack 2950 و این اولین تردمیل متصل است که من واقعا از استفاده از آن لذت می برم. پس از استفاده از دوچرخه پلتون در بیشتر سال 2020، من هیجان زده بودم که می توانم یک تردمیل متصل را تجربه کنم، اما همچنین اگر این سر میز می آورد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


دوره های آموزشی Peloton نسبتاً ساده است و شامل یک نمای اول شخص است. کلاس های iFit در محل یک تجربه است. شما در کنار یک مربی (با استفاده از چیزی که من فکر می کنم یک هواپیمای بدون سرنشین است) در مکان های مختلف بی شماری مسابقه می دهید. مربیان تلاش زیادی می کنند تا شما در کنار آنها احساس کنید. آنها عناصر خاصی از منطقه را که منحصر به فرد هستند صدا می کنند. کیفیت کلی تولید استثنایی است و این کلاس ها دلیل استفاده از تردمیل هستند.

در طول آخر هفته، اگر این همچنین یک نام تجاری جدید راه اندازی کرد اپلیکیشن AppleTV اگر می خواهید تمرینات ورزشی را بدون هزینه خرید تجهیزات انجام دهید.

اگر می خواهید در مورد NordicTrack 2950 بیشتر بدانید، بخوانید بررسی کامل من.

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

این اولین تلاش من برای استفاده از تردمیل با جنبه مرتبط بود. پشتیبانی شده توسط اگر این، تردمیل NordicTrack 2950 یک تجربه درجه یک است. اگر شما فردی هستید که عموماً از تردمیل متنفر هستید، می‌خواهید یک روال تناسب اندام جدید را در سال 2021 شروع کنید، اما در مکانی زندگی می‌کنید که دویدن در خارج از خانه در زمان‌های مختلف سال مشکل‌ساز است، این تسمه نقاله را بررسی کنید. این یک قیمت عالی است، اما در مقایسه با تمام تردمیل های دیگری که در چند سال گذشته استفاده کرده ام، یک تجربه برتر است.