نمایشگر آیفون های تاشو می تواند از فناوری مشابه سامسونگ استفاده کند

برای محصولات اپل، شرکت کوپرتینویی طرح های صفحه نمایش خود را ایجاد می کند و سپس تولید را به شرکت هایی مانند سامسونگ و ال جی واگذار می کند. سامسونگ دیسپلی در حال حاضر پیشرفته‌ترین قابلیت‌های تولید صفحه‌نمایش را دارد، بنابراین اغلب تنها عرضه‌کننده نمایشگر برای اپل بوده است تا زمانی که سایر فروشندگان به عقب برسند.

اپل کار توسعه روی نوع جدیدی از صفحه نمایش برای آیفون یا آیپد تاشو را آغاز می کرد. فناوری شرح داده شده مشابه آنچه در آن استفاده شده است سامسونگ گلکسی زد فولد 3.

اعتقاد بر این است که اپل سال هاست روی صفحه نمایش های تاشو برای آیفون آزمایش می کند. با این حال، رویکرد کلی شرکت به فناوری‌های جدید این است که از رقابت برای اولین بودن در بازار خودداری کند و برای توسعه آنچه که شرکت به‌عنوان بهترین شرط اجرا شده می‌بیند، وقت بگذارد.

سایت خواهر ما 9to5Google گفت که اگرچه این فناوری توسعه یافته بود، حتی گلکسی فولد 3 نیز توسعه یافته بود خیلی سست و خیلی گران به عنوان یک رقیب قوی برای بسیاری دیده می شود.

با این حال، استفاده از آن باعث کاهش روشنایی می شود و در نتیجه بر راندمان درخشندگی پانل تأثیر می گذارد. شرکت ها معمولا برای جبران این موضوع مصرف برق پنل ها را افزایش می دهند اما باعث کاهش طول عمر پنل ها نیز می شود. حذف پلاریزه کننده و استفاده از فناوری با اثر مشابه، این مبادلات را برطرف می کند.

ما چندین تصویر مفهومی را در طول سال ها دیده ایم. جدیدترین گزارش‌ها حاکی از آن است که ما تا سال 2025 یک آیفون تاشو نخواهیم دید. با این حال، آن گزارش‌ها هنوز به این سوال کلیدی پاسخ نداده‌اند: آیا برنامه اپل یک آیفون با اندازه معمولی است که به چیزی شبیه آی‌پد باز می‌شود، یا یک صفحه نمایش استاندارد آیفون که از وسط تا می‌شود، مانند Motorola Razr؟

همچنین این احتمال وجود دارد که اپل اصلاً آیفون تاشو عرضه نکند. طبق گزارش ها، این شرکت احساس می کرد که تلفن های تاشو ممکن است شامل سازش های زیادی باشد که چیزی بیش از یک مد گذرا باشد. اشاره کردم که این یک ملاحظه هوشمندانه برای من به نظر می رسید.

برای نسل سوم گلکسی Z فولد سامسونگ، این شرکت لایه پلاریزه را حذف کرد و اکنون گفته می‌شود اپل در حال کار بر روی نسخه‌ای از این فناوری است. منتخب گزارش ها.

پلاریزه کننده ها فقط برای عبور نور در جهات خاص استفاده می شوند و دید نمایشگر را بهبود می بخشند.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی یکی از چالش های ایجاد نمایشگرهای تاشو محکم، نازک کردن آن ها به اندازه کافی برای دوام آوردن از تا شدن و باز شدن مداوم برای چندین سال است.

نظر شما چیه؟ لطفا در قسمت نظرات ما را مطلع کنید.

TheElec آموخته است که اپل توسعه پنل OLED را آغاز کرده است که از پلاریزه کننده استفاده نمی کند […]

نسخه سامسونگ ادعا می کند یک سوم انتقال نور بیشتر و 25 درصد صرفه جویی در مصرف برق دارد.

در حالی که از آن زمان تاکنون گوشی‌های تاشو بیشتری داشته‌ایم، اما به وضوح دنیا را به آتش نکشیده‌اند. همه نشانه ها نشان می دهد که آنها در تعداد بسیار کم فروخته می شوند، و با وجود زندگی در یک شهر بزرگ و داشتن تعداد زیادی از دوستان با فن آوری، من هنوز یک گوشی تاشو را در طبیعت ندیده ام.

نمایشگرهای OLED در ابتدا لایه‌های جداگانه‌ای برای هر عملکرد مورد نیاز برای کارکرد صفحه نمایش داشتند: نور پس‌زمینه، محتوا، لمس، فیلتر کردن، حفاظت و غیره. از آن زمان، روند ترکیب لایه‌ها برای نازک‌تر و سبک‌تر کردن صفحه نمایش بوده است.

بنابراین فکر می‌کنم می‌توان گفت که گوشی‌های تاشو واقعاً یک مد گذرا هستند. اینکه آنها به اندازه کافی فاکتور واو را دارند که در ظاهر جذاب باشند، اما شاید مزایای عملی کافی برای متقاعد کردن مردم برای پذیرش مبادلاتی که به همراه دارند را نداشته باشند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.