نگاهی به جدیدترین گوشی سامسونگ GALAXY A ۲۰۲۲ 9to5mac Farsi

با سایمان دیجیتال میتوانید بدون دردسر و با قیمتی مناسب، گوشی مورد نظر خودتان را خریداری کنید. اگر به دنبال خرید یک آیفون با بزرگترین نمایشگر هستید میتوانید گوشی آیفون 13 پرو مکس با نمایشگر 6.7 اینچی را انتخاب کنید. قیمت گوشی ها هم با توجه به برند، مشخصات فنی و عواملی مانند حافظه داخلی و رم متغیر است و در بازههای قیمتی متفاوتی میتوانید انتخاب خود را انجام دهید. با استفاده از این مد میتوانید فیلمهای بسیار حرفهای و باکیفیت ثبت کنید به صورتی که تمامی گزینههای کنترلی را برای شما باز میگذارد. معمولاً این گواهی ضد آب را میتوانید در گوشیهای گران قیمت و پرچمدار بازار بیابید. هر یک از این برندها، پردازندههایی با قدرت و امکانات متفاوت را تولید کردهاند که بسته به قیمت یک گوشی در زیر قاب آنها قرار میگیرد. کیفیت ساخت این موبایل بسیار بالا بوده، جنس قاب پشتی از شیشه با استاندارد Gorilla Glass، فریم دور از جنس آلومینیوم و صفحه نمایش نیز همانند قاب پشتی از شیشه با استاندارد Gorilla Glass بهره می برد. این گوشیها دوربینهای بسیار عالی، تراشههای سریع و بروز، نمایشگرهای بسیار واضح، کیفیت ساخت بالا و طراحیهای جذابی دارند و رقابتیترین نسخه از گوشیهای هر شرکت محسوب میشوند.

گارانتیهای معتبری که مسئول ارائه خدمات پس از فروش گوشیها در بازار هستند، همواره دغدغه کاربران از آسیب دیدگی و یا عملکرد بد یک محصول نو هنگام خرید را برطرف میکنند و برخی از نمایندگیهای گارانتی حتی تعویض گوشی معیوب با یک گوشی نو را نیز امکانپذیر کردهاند. در سوی دیگر، سری پایینرده و میانردهی آنر که پرفروشترین گوشی های هواوی را در خود جای داده بود، در سال ۲۰۲۰ توسط هواوی مستقل اعلام شد. اگر تمام روش های بالا برای ریست فکتوری سامسونگ شما بی نتیجه ماند شما می توانید با استفاده از یک نرم افزار که مخصوص این کار است پسورد خود را بازیابی و گوشی را ریست کنید. بنابراین در خرید گوشی موبایل هوشمند باید تمام امکانات آخرین نسخه سیستم عامل را با سیستم عاملهای دیگر سبک سنگین و مقایسه کنید. گوشیهای سامسونگ با پردازنده اسنپ دراگون که قدرت و کیفیت خوبی دارند در بازار ایران موجود نیستند، اما اصلا نگران نباشید چون پردازنده Exynos نیز به خوبی از پس تمام کارهای سنگین شما برخواهد آمد. باتری این محصول 4500 میلی آمپری میباشد و با قدرت فست شارژ 30w میباشد و در نزدیک به یک ساعت شارژ گوشی شما را از صفر به 100 میرساند. حالا ممکن است از خودتان بپرسید که بود و نبود این تراشهها چه تاثیری روی اجرا یا قدرت و در نهایت خرید گوشی موبایل هوشمند دارد؟

بهویژه در تولید تلفن همراه بسیار موفق عمل کرد و موبایل های آن به مهمترین منبع درآمد این کمپانی تبدیل شدند. با این حال برخی از تلفن های اپل بدون رجیستر وارد می شوند که از قیمت بسیار کمتری برخوردار هستند. گوشی های اقتصادی را عملاً میتوان فقط محصولاتی با سیستم عامل اندروید دانست که اصلیترین ویژگی آنها قیمت ارزانشان نسبت به ویژگیهایشان است. قطعا کار کردن روی چنین دیوایسی که برای اولین بار قصد دارد زندگی دیجیتالی را تجربه کند، هزینه بر زمان بر و انرژی بر است. سپس برای کامل کردن اتصال، دستورالعملهای ظاهر شده روی نمایشگر را دنبال کنید. در حال حاضر یکی از کوچکترین گوشیهای بازار آیفون 13 مینی است که یک نمایشگر 5.4 اینچی را ارائه میکند. اما پس از چند سال و با اضافه شدن امکانات بسیار متنوع و گاهاً گرانقیمت به گوشی های هوشمند، شرکتهای تولیدکننده این دستگاهها تصمیم به ارائه دستههای مختلفی از این گوشیها گرفتند. پس از آن سال، تکامل و پیشرفت این دستگاهها سریعتر و سریعتر شد تا گوشی های هوشمند به شکل گوشیهای امروزی در دستان شما تبدیل شوند. امروزه به لطف پیشرفت فناوری باتریها، حتی گوشیهای ارزان قیمت بازار نیز میتوانند شارژدهی طولانی داشته باشند. شاید روزی 32 گیگابایت فضای خیلی زیادی در یک گوشی محسوب میشد، اما اکنون به لطف پشتیبانی دوربین گوشیها از فیلمبرداری 4K و یا حتی 8K و همچنین حجیم شدن اپلیکیشنها و بازیهای گرافیکی، حتی 64 گیگابایت هم کافی نیست و کاربران ترجیح میدهند هنگام خرید گوشی حافظه 128 گیگابایت به بالاتر را انتخاب کنند.

گوش را خاموش کرده و هنگام روشن شدن، پس از مشاهده لوگو، با نگهداشتن دکمه کاهش صدا، وارد حالت safe mode شوید. در میانردهها بیشتر تمرکز بر روی کاهش قیمت گوشی است، البته نه به نوعی که باعث شود عملکرد آنها زیر سوال برود. جالب اینجاست که این کوین حریم خصوصی در اصل بر روی کد بیت کوین ساخته شده است و تنها تفاوت آن یکی از ویژگیهای حریم خصوصی است. البته باید در نظر داشته باشید که با این قیمت، امکانات و ویژگیهای یک گوشی میان رده یا بالاتر را نمیتوانید داشته باشید و همانطور که اشاره کردیم این گوشیها عملکرد بسیار معمولی و حداقلی را میتوانند به شما ارائه دهند. قیمت پرچمدارها هم با توجه به وجود ویژگیهای ردهبالایی که به آنها اشاره کردیم زیاد است و معمولاً گرانترین گوشیهای هر برند پرچمدارهای آنها هستند. شرکتها هر ساله با معرفی پرچمدارهای جدید قصد دارند در برابر یکدیگر قدرتنمایی کنند و توجه کاربران را به خود جلب کنند. به عنوان یک تعریف کلی، میتوان قاتل پرچمدارها را گوشیهایی با مشخصات فنی شبیه به پرچمدارهای اصلی دانست که با برخی صرفهجوییها در طراحی ظاهری و کیفیت ساخت، کیفیت صفحه نمایش و دوربینها قیمت کمتری را در مقایسه با آنها دارند.

تمام شرکت های تولیدکننده گوشی موبایل، بر روی این دستهبندی متمرکز هستند و سعی دارند تا بهترین عملکرد خود را در این گوشیها به نمایش بگذارند و با استفاده از این محصولات جایگاه خود را در بین کاربران ارتقاء دهند. این گوشی های میان رده بهترین انتخاب برای کاربران عادی هستند و برای کسانی که نیاز به گوشی فوق سریع و قدرتمند ندارند، میانردهها با قیمت مناسبشان میتوانند بسیار کاربردی باشند. یکی از موارد مهمی که در قیمت تاثیرگذار است میزان حافظه داخلی است که به آن نیاز دارید، بنابراین آن را بررسی کرده و انتخاب کنید. در جعبه شیائومی با توجه به سیاستهای این برند هیچ هندزفری مشاهده نخواهید کرد، اما میتوانید از هندزفری، ایرباد و هدفونهای با کیفیت این شرکت را تهیه کنید و استفاده کنید. ولی اگر ساکن شهر تبریز هستید، شما میتوانید از خدمات پرداخت در محل ما نیز بهرهمند شوید و بعد از تحویل کالا درب منزلتان، مبلغ آن را پرداخت کنید.

گوشیهای هوشمند اقتصادی که در پایینترین رده از لحاظ قیمت و عملکرد قرار میگیرند، عموماً از تراشهها و دوربین و نمایشگرهای بسیار ساده بهره میبرند و عملکرد حداقلی را برای اجرای فرمانهای کاربران دارند. نمایشگرهای LCD تصاویر را با شفافیت بالا و رنگهای زنده به نمایش میگذارند، اما رنگ مشکی در آنها نمیتواند واقعی باشد. برای خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی نوت باید ببینید که به قلم نیاز دارید یا خیر؛ اگر جواب خیر است پس داشتن یک گوشی از سری گلکسی S هم تمام نیازهای شما را برآورده خواهد کرد. این گوشیها که با قیمت بسیار کمتر از پرچمدارها عرضه میشوند و کیفیت نسبتاً خوبی هم دارند را میانرده مینامند که برای پاسخگویی به نیاز عموم مردم و فروش بیشتر به وجود آمدهاند.

همچنین توجه داشته باشید که برخی گوشیها امکان استفاده از یک کارت حافظه microSD را در کنار حافظه داخلی گوشی ارائه میکنند؛ اما برخی دیگر مثل آیفون 13 اپل و یا گلکسی S21 FE 5G سامسونگ چنین قابلیتی را ندارند. از طرف دیگر مباحث عقلانیت توسط یورگنهابرماس مطرح می­شد که به تعبیر کاستلز نظریه­ کنش وی برای خروج از بن­بستهای قفس آهنین وبری، بدون توجه به امکانات جدید عصر اطلاعات، امری ناممکن است (مهدیزاده،1383: 113). هابرماس با زبانی توهمی به جنگ پسامدرن­ها می­رفت، در حالی که بازی­های زبانی آنان را می­پذیرفت، اندرزگویانه و هنجاری تنها بر عقلانیتی که خود آن را تضعیف کرده بود، به وجهی شهودی پا می­فشرد. شرکت نوکیا هرچند مانند گذشته از برترینهای بازار محسوب نمیشود، اما همچنان با عرضه مدلهای کلاسیک و هوشمند تلاش میکند تا به جایگاه قبلی خود بازگردد، در حال حاضر از مدلهای موجود در بازار ایران این شرکت میتوان به نوکیا ۸، ۸.۱، ۷ پلاس، ۷.۱ و دیگر مدلهای میانرده نوکیا اشاره کرد که از کیفیت و قیمت بالایی برخوردار هستند. این گوشی های اقتصادی را میتوان در رده قیمتی ۲ تا ۵ میلیون تومان قرار داد. جدیدترین گوشی های بازار کدامند؟ این دستگاه جدیدترین پردازنده A11 را داشته و به همین دلیل نیز عملکرد سریع و روانی دارد.

بدیهی است که تلفن همراه هرچه امکانات بیشتری را در اختیار کاربر قرار دهد، قیمتی بالاتر نیز خواهد داشت. اگر در گوشی خود با گوگل پلی سرویس دچار مشکل شده اید، مطلب روشهای رفع مشکل گوگل پلی و گوگل پلی سرویس در گوشی های هواوی را مطالعه کنید. قیمت گوشی های شیائومی اصلیترین نقش را در فروش بالای این محصولات داشته، چراکه برای بخش بزرگی از مردم جهان، قیمت مهمترین و اصلیترین اولویت در زمان خرید گوشی است. اگر قصد خرید گوشی آیفون X را دارید و می خواهید این گوشی را با مناسب ترین و بهترین قسمت خریداری کنید به شما پیشنهاد می کنیم که در فروشگاه اینترنتی هاکان موبایل خریداری کنید. به منظور سهولت کاربران در خرید، پرداختها در فروشگاه سایمان دیجیتال به صورت اینترنتی انجام میشود. معمولاً در این گوشیها از پنلهای نمایشگر LCD استفاده میشود و در کنار تراشه و دوربینهای معمولی، باعث میشود تا با هزینهای معقول، گوشی هوشمندی مناسب را بتوانید خریداری کنید. گوشیهای اقتصادیتر یا از گواهیهای رده پایینتری مثل IP53 (مقاوم در برابر تنها پاشش آب) برخوردارند یا فقط از یک پوشش آب گریز روی قاب پشتی خود استفاده میکنند و یا به طور کلی هیچ گواهی رسمی را دریافت نکردهاند. قاب پشت گوشی در رندر های اولیه فاقد هرگونه المان دیگر از جمله نام برند یا نام محصول است.

چرا که این محصولات فقط برای استفاده در اروپا تولید شدهاند و نمیتوان آنها را بنا به قوانین تحریمی ایالات متحده به این کشورها صادر کرد. به نظر میرسد با رشد شرکتهای چینی، برندهایی مانند الجی دچار مشکل شدهاند. اما در میان این همه تکنولوژی نوظهور به نظر می رسد بعضی از آنها واقعا جهان مان را زیر و رو خواهند نمود. تولیدکنندگان معمولاً گوشیهایشان را در چند نسخه با حافظه داخلی متفاوت روانه بازار میکنند تا کاربران بتوانند بسته به نیاز خود یکی را انتخاب کنند. دوربین جلویی 20 مگاپیکسلی هم جوابگوی نیاز کاربران در زمینه ثبت عکسهای سلفی و برقراری تماسهای ویدیویی خواهد بود. ایران در زمینه تعداد پتنتهای منتشر شده در رابطه با فناوری نانو، مقام ۲۹ را در سال ۲۰۱۲ در دنیا کسب کرد. هر چه رزولوشن یک نمایشگر بالاتر باشد، یعنی میتواند با کیفیت بیشتری تصاویر را به نمایش بگذارد. رزولوشن نمایشگرها نیز با یکدیگر متفاوت است. اما توجه داشته باشید که رزولوشن بالاتر در هنگام نمایش، میتواند از باتری گوشی نیز بیشتر مصرف کند. این شرکت تعداد معدودی گوشی در هر سال به بازار عرضه میکند و بیشتر محصولاتش نیز در گروه گوشیهای رده پایین و متوسط هستند.

اگر به این مباحث توجه ویژه ای شود شرکت ها و سازمان ها جهت یافته و به سمت ایجاد تکنولوژی های جدید روانه سایت 9to5mac می شوند. در حال حاضر از جدیدترین گوشی های بازار میتوان به گوشی میانرده سامسونگ یعنی A53 اشاره کرد. یعنی ارائه امکاناتی مشابه گوشیهای فعلی بازار، اما با قیمت ارزانتر. به طور مثال برای برخی از کاربران شارژدهی گوشی و عملکرد روان آن از همه چیز ارجحیت دارد؛ اما برخی دیگر میخواهند دوربین گوشی آنها از دوربین هر موبایل دیگری که تاکنون داشتهاند بهتر و باکیفیتتر باشد؛ بنابراین نکات مختلفی وجود دارد که هنگام خرید گوشی موبایل جدید باید آن را در نظر بگیرید.

شما میتوانید بسته به بودجهای که در اختیار دارید، یک گوشی را خریداری کنید. باوجود آنکه وبسایت سختافزار فروشنده محصولات نیست، اما شما میتوانید در بخش نظرات با مشاوره با تیم سختافزار و کاربران دیگر وبسایت، در خصوص مشخصات و قیمت موبایل شیائومی اطلاعات بیشتری کسب کنید. تعریف دیگری در خصوص توانمندی تکنولوژیک ارایه شد که آن را توانایی استفاده موثر از دانش و علم بیان کرده است. شومپیتر درنهایت به این باور میرسد که تخریب خلاق باعث ناپایداریِ سرمایهداری خواهد شد: رفتهرفته و بهشکلی صلحآمیز (ازطریق انتخابات و اقدامات قانونی) سرمایهداری جای خودش را به گونهای از سوسیالیسم خواهد داد. نمونههایی که گاهی با جنس اصلی تفاوتی ندارند و تشخیص آنها برای افراد عادی سخت میشود. البته تنها وارد شدن ضربه به نمایشگر موبایل اپل نیست ک موجب آسیبدیدگی آن میشود گاهی اوقات هم آبخوردگی این دستگاه موجب سوختن مجموعه تاچ و ال سی دی آیفون میشود که باید آنها را تعویض کرد. ایجاد زیربنای قوی علمی، در دسترس بودن تجهیزات و آزمایشگاه ها، دسترسی به مجلات علمی، تماسهای بینالمللی و اطلاعاتی و ایجاد انگیزههای کافی موجب کاهش فرار مغزهای مهندسان مجرب و اندیشمندان از کشورهای در حال توسعه میشود.

این نکته بسیار حائز اهمیت است که شاید فناوری واژه مناسبی برای معادلسازی عبارت انتقال تکنولوژی باشد، ولی به هیچ عنوان برای مفهومی به گستردگی تکنولوژی مفید نیست؛ خصوصاً اگر قرار باشد تکنولوژی را به مثابه امری بومی درک کنیم. گارانتی و خدمات پس از فروش یکی از مهمترین عواملی است که حتی به اندازه انتخاب و خرید گوشی موبایل اهمیت دارد و میتواند احساس آرامش را در طول مدتی که گوشی شما تحت گارانتی قرار دارد در شما به ارمغان بیاورد. بنابراین ما تلاش کردیم تا از منبع معتبر اطلاعات را جمعآوری کنیم. به همین دلیل تصمیم داریم تا با ایجاد لیست قیمت جداگانه، قیمت گوشی شیائومی را با شما به اشتراک بگذاریم.

باتری قدرتمند با میزان ظرفیت ۵۰۰۰ میلیآمپرساعت هم سبب شده تا به ازای هر بار شارژ صد درصدی، طول عمر مفید (زمان آماده بهکار) دو روز را در شرایط استفاده معمولی ارائه کند. یکی از نکات منفی گوشی های آیفون باتری آن ها بود که این شرکت در سری جدید گوشی های خود تا جایی که توانسته است این مشکل را رفع کند. امروزه اکثر گوشیهای موجود در بازار از بدنهای شیشهای ساخته شدهاند؛ مگر اینکه قصد خرید گوشی های ارزان قیمت بازار را داشته باشید که برای مهار هزینهها، از بدنهای پلاستیکی استفاده میکنند. در حال حاضر برای خرید گوشی انتخابهای بسیار متنوعی وجود دارند و برندهای مختلفی مانند گوشی سامسونگ، گوشی اپل، گوشی شیائومی، گوشی هواوی، گوشی اوپو، گوشی ریلمی، گوشی گوگل، گوشی نوکیا و گوش وانپلاس مدلهای زیادی را موجود دارند. 50 مگاپیکسلی شامل لنز تله فوتو، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، اندروید 12 گوگل، اسپیکرهای استریو برند Harman Kardon و باتری بزرگ با شارژ سریع 120 واتی که میتواند گوشی شما را در کمتر از 20 دقیقه به شارژ کامل برساند را ارائه میکنند. اگرچه این اولین تلفن هوشمند نبود که ساخته و وارد بازار میشد اما اپل در سال 2007 توانست با ورود به بازار همه چیز را به دست بگیرد.

این دوربین برای یک گوشی میان رده خیلی عالی است. اگر از آن دست کاربران هستید که با گوشی خود فقط وبگردی میکنید یا از پیامرسانها و شبکههای اجتماعی استفاده میکنید، شاید قدرت پردازنده خیلی اهمیتی نداشته باشد؛ اما اگر گیمر هستید یا از گوشی خود برای اجرای برنامههای سنگینی مثل مونتاژ ویدیویی استفاده میکنید، در اینجاست که پردازنده اهمیت زیادی پیدا میکند. «مایکل مالون» که به عنوان روزنامهنگار بخش زیادی از تمرکز خود را روی تکنولوژیهای جدید و تأثیر آن در آینده بشر صرف کرده در سال ۲۰۰۶ به این نتیجه رسیده است که تکنولوژیهای جدید خیلی دیرتر از آنچه ما پیشبینی میکنیم رخ میدهند و در عین حال همیشه زودتر از زمانی واقع میشوند که ما برای پذیرش آن آمادهایم. برای کاربری که به این نتیجه رسیده در میان گوشی های آیفون به سراغ بهترین گزینه برود طبیعتاً تنها یک سؤال باقی میماند که گوشی ایفون مورد علاقهاش را از کجا و چگونه تهیه کند؟ این موضوع جرقهای برای ایجاد دستهبندیهایی به عنوان پرچمدار، قاتل پرچمدار، میانرده و گوشی های اقتصادی برای گوشیهای هوشمند شد. اگر هنگام مکالمه با گوشی ، صدای طرف مقابل واضح نیست و یا همراه با نویز وخش شنیده می شود با تعویض این قطعه مشکل شما برطرف خواهد شد .

در انتها و در بخش ویدئو، به لطف سیستمپردازشی قدرتمندی که روی این گوشی جای گرفته، فیلمهای Full HD به نرمی پخششده و جابهجایی در میانصحنههای مختلف به آسانی انجام میشود. این روش را هم امتحان کنید: روی قفل و سپس باز کردن قفل ضربه بزنید، روی صفحه لمسی ضربه بزنید و سپس دوباره دکمه ها را امتحان کنید. از این رو توصیه ما این است ابتدا بودجه خود را مشخص نمایید و پس از آن برای خرید اقدام نمایید. برای خرید اقساطی اپل فقط گوشی یا محصول مورد نظرتونو انتخاب کنید و حداقل 30 درصد مبلغ فاکتورتونو نقدا پرداخت کنید و الباقی رو طی اقساط 2 تا 10 ماهه پرداخت کنید. بسیاری از کاربران که علاقهی زیادی به عکاسی موبایل دارند، تجربهی عکاسی با موبایل اپل را قابل قیاس با هیچ محصول اندرویدی نمیدانند. ما در فروشگاه اینترنتی سایمان دیجیتال امکان مشاهده مشخصات فنی، تصاویر و بررسی تخصصی گوشیهای برندهای مختلف را برای شما فراهم میکنیم تا با مقایسه و بررسی آنها و با توجه به بودجهای که برای خرید یک گوشی جدید در نظر گرفتهاید، بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. مشخصات فنی، کیفیت ساخت، دوربینها و همچنین امکاناتی که در یک گوشی موبایل مورد استفاده قرار میگیرد میتواند روی قیمت آن تأثیرگذار باشد.