نگاهی به دومین فروشگاه اپل در برلین که در 2 دسامبر افتتاح می شود

[ad_1]

اپل a را باز می کند فروشگاه جدید در برلین 2 دسامبر. فروشگاه خرده فروشی Rosenthaler Strasse دومین فروشگاه اپل در شهر است که به مکان خود در Kurfürstendamm می پیوندد.

فروشگاه جدید در مرکز شهر، در منطقه Mitte در نزدیکی Hackesche Höfe، با مکان‌های تاریخی، و همچنین استودیوهای هنری و طراحی احاطه شده است.

Deirdre O’Brien، معاون ارشد Apple Retail + People گفت: “ما از افتتاح دومین فروشگاه خود در برلین، درست در قلب Mitte، هیجان زده هستیم.” “ترکیب فناوری و ابزار استثنایی اپل با اشتیاق خلاقانه ای که با این جامعه به اشتراک می گذاریم به ما این فرصت را می دهد تا چیزی واقعاً ویژه برای مشتریان خود در آلمان ایجاد کنیم.

برای افتتاحیه، اپل میزبان هنرمندان محلی از مجموعه هنری جهان موازی خواهد بود. Illustrators به ​​صورت زنده روی یک iPad Pro در انجمن و روی دیوار ویدیویی که در آن قرار دارد نقاشی می‌کنند امروز در اپل جلسات

عکس ها فروشگاه را نشان می دهند روند اپل را ادامه می دهد راه اندازی نقاط انتقال، اولین بار پارسال تست شد. این مکان اولین بار است که یک مکان اختصاصی پیکاپ اپل از اروپا بازدید می کند.

منطقه اختصاصی جدید اپل پیکاپ، اولین در نوع خود در اروپا، جمع آوری محصولات سفارش داده شده به صورت آنلاین را برای مشتریان آسان تر می کند. مانند تمام تاسیسات اپل در سراسر جهان، Apple Rosenthaler Straße به طور کامل با انرژی 100٪ تجدید پذیر کار خواهد کرد.

با این حال، برای روز افتتاحیه، همانطور که اپل اشاره می کند، نمی توانید فقط ظاهر شوید:

Apple Rosenthaler Straße در روز پنجشنبه، 2 دسامبر ساعت 10:00 صبح به وقت CET در برلین افتتاح می شود. در روز افتتاحیه، مشتریان فقط می توانند برای ارائه فروشگاه و خرید وقت بگذارند. این فروشگاه با ظرفیت محدود و رعایت فاصله اجتماعی افتتاح خواهد شد. از 3 دسامبر، فروشگاه تورهای پیاده روی، پیکاپ اپل، و Genius و پشتیبانی خرید با متخصص را ارائه می دهد. این فروشگاه با همان اقدامات بهداشتی برای بازدیدکنندگانی که در تمام مقاصد خرده‌فروشی در برلین مشاهده می‌شوند، باز می‌شود، از جمله اثبات وضعیت 2G، نیاز به ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی. برای رزرو، مشتریان می توانند مراجعه کنند apple.com/de/retail/rosenthalerstrasse.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی