نگاهی به پشت صحنه هر جایزه سالگرد اپل و نحوه ساخت آنها

جوایز با همان دقت و طراحی دقیق هر محصول اپل ساخته شدند و بدون تلاش مشترک تیم های اپل، از جمله طراحی تولید، طراحی صنعتی، عملیات، تدارکات، طراحی محصول بسته بندی، پروژه مهندسی بسته بندی، امکان پذیر نبود. مدیریت، مارکوم، مردم، امور مالی، ارتباطات، حقوقی، تدارکات و تسهیلات.

همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، این شرکت زمان زیادی را صرف تکمیل فرآیند طراحی و تولید کرد. زمانی که طرح جدید این جایزه در سال 2019 ارسال شد، طراحان و مهندسان اپل بیش از دو سال روی آن کار کرده بودند. این همکاری بین چندین تیم از جمله طراحی صنعتی، طراحی تولید و غیره بود.

جزئیات بیشتر :

  • برای جوایز 10 و 20 ساله، اپل از همان آلومینیوم بازیافتی استفاده می کند که در مک مینی و مک بوک ایر وجود دارد.
    • اپل توضیح می دهد: “این بلوک های یکپارچه هستند که در شمش های 12 فوتی ریخته می شوند و سپس برش می شوند.”
  • جوایز 30 و 40 ساله بلوک های فولادی ضد زنگ جامد هستند.
    • قیمت 30 ساله وزن آن کاهش یافته است: اگر واقعاً فولاد ضد زنگ جامد بود، حدود 35 پوند وزن داشت. این در دو نیمه ساخته شده است که سپس به طور یکپارچه با لیزر جوش داده شده و سپس لپ می شود.
    • جایزه 40 ساله بسیار مشابه ساخته شده است، اما بالا و پایین نیز به طور یکپارچه بعد از یک فرآیند پوشش رنگی خاص به هم متصل می شوند.
  • تقریباً 25 تا 30 مرحله برای ساخت هر جایزه وجود دارد که شامل تکمیل و بسته بندی نمی شود.
  • نام کارمند با لیزر در سمت راست جایزه همراه با تاریخ سالگرد حک شده است.
  • سالگردهای پنج ساله با یک لوح قاب شده با امضای تیم کوک تجلیل می شود.

مدل های 10 و 20 ساله از آلومینیوم ساخته شده اند، در حالی که مدل های 30 ساله و 40 ساله از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند. اپل در مورد فرآیند طراحی و تولید می گوید:

اوه، و موارد بیشتری وجود دارد. لبه های پخ دار برش الماس است. لوگوی فولاد ضد زنگ نیز با روکش آینه ای پوشانده شده و در یک جیب ماشینکاری شده دقیق روی جایزه قرار داده شده است. سپس نام هر یک از برندگان به همراه تاریخ سالگرد جایزه روی لبه جایزه حک می شود.

اپل به کارمندان گفت که از کریستال به عنوان “یک تکامل در حالی که ما به جلو می رویم” دور شده است و خاطرنشان کرد که “کریستال جایگاه بسیار ویژه ای در تاریخ شرکت ما دارد.”

وفادار به تعهد اپل به محیط زیست، جوایز به عنوان بقایای فرآیند تولید، با استفاده از فلزات و رنگ‌های نمادین محصولات ما آغاز می‌شوند. این قطعات برای ایجاد آلیاژهای سفارشی جمع آوری و فرموله می شوند. آلیاژها به صورت شمش های بلند ریخته می شوند، سپس به صورت بلوک بریده می شوند و تا اندازه نهایی ماشین کاری می شوند. سطح جوایز آلومینیوم صیقلی، سندبلاست و سپس آنودایز ویژه می شود. جوایز فولاد ضد زنگ با یک روکش آینه ای خیره کننده همراه است.

غنائم آلومینیومی 10 و 20 ساله و غنائم فولاد ضد زنگ 30 و 40 ساله

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.


این برنامه به کارکنانی که مدت‌ها خدمت کرده‌اند برای رسیدن به نقاط عطف خاص پاداش می‌دهد. جایزه سالگرد فیزیکی در اصل از کریستال ساخته شده بود، اما اپل در سال 2019 آن را با طرح های آلومینیومی و فولاد ضد زنگ جدید تجدید کرد.

برای افراد 10 و 20 ساله، ما یک بسته‌بندی کاملاً مبتنی بر فیبر، شامل تمام بسته‌بندی و ساختار جعبه می‌سازیم. برای 30 و 40 به دلیل صیقلی بودن سطح بالا، یک پارچه میکروفایبر گذاشتیم تا مشتری بتواند آن را تمیز و زیبا نگه دارد.

کارمندان اپل هر روز دل و جان خود را در کارشان می گذارند. ما از همه کارکنان خود و به ویژه از کسانی که سال به سال کمک زیادی کرده اند بسیار سپاسگزاریم. ما خوش شانس هستیم که این جوایز ویژه را برای قدردانی از این تعهد داریم.

شانس را دنبال کنید: توییتراینستاگرام و ماستودون

9to5Mac تعدادی از اسناد را از چندین کارمند اپل به دست آورد که جزئیات برنامه جوایز سالگرد این شرکت را شرح می داد. اینها شامل تصاویر جوایز، جزئیات فرآیند تولید و موارد دیگر است.

اپل برنامه جدید را در سال 2018 در مجمع عمومی این شرکت اعلام کرد و به کارمندان گفت که “مقایسه های عطف فوق العاده مستحق پاداش های فوق العاده هستند.” در آن جلسه، دیر اوبراین، معاون رئیس اپل گفت:

به منظور کاهش وزن ناشی از بلوک های عظیم فولاد ضد زنگ، جوایز سالگرد 30 و 40 ساله در چندین قطعه توخالی ساخته می شوند که سپس به طور نامرئی به هم جوش داده می شوند.

جایزه 10 ساله کریستال قدیمی در کنار جایزه 20 ساله آلومینیوم جدید

این ویدئو پیش نمایشی از نسخه 10 ساله این جایزه را ارائه می دهد. اکنون، 9to5Mac تصاویری که تمام طرح‌ها، جزئیات تولید و موارد دیگر را نشان می‌دهند، به دست ما رسید. اپل می گوید: «وقتی دنیا را تغییر می دهید، زمان می گذرد.

برنامه جوایز تولد اپل

در اوایل این هفته، ویدیویی از DongleBookPro در یوتیوب ظاهر شد که در آن جوایز سالگرد ویژه ای که اپل به کارمندان ارائه می دهد، به نمایش می گذارد. جوایز در سنین 10، 20، 30 و 40 سال اهدا می شود.

جوایز جدید در سال 2019 برای کارمندان ارسال شد. می توانید برخی از تصاویر را در زیر مشاهده کنید. اگر در مورد این قیمت (یا هر چیز دیگری در اپل) اطلاعات بیشتری دارید، می توانید اطلاعات تماس من را اینجا بیابید.



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: