نگرانی های ضد انحصار سیری توسط اتحادیه اروپا در کنار رقبا مطرح شده است

اپل در WWDC اعلام کرد که سیری برای اولین بار به دستگاه های شخص ثالث مانند ترموستات های هوشمند می آید. بسیاری با ابراز تمایل برای گنجاندن بلندگوهای Sonos پاسخ دادند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل در زمان نگارش این مقاله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداده بود، اما آمازون اعلام کرد کمبود رقابت در این بازار وجود ندارد.

از میان تمام اتهامات ضد تراست علیه اپل، به نظر می رسد این یکی از عجیب ترین ها باشد. دستیارهای صوتی مختلف با یکدیگر رقابت می کنند و معمول است که دستگاه های خانه هوشمند توسط بیش از یکی از آنها قابل کنترل باشند. در واقع، در مورد دستگاه‌های سازگار با HomeKit یا میانبرهای سیری، فکر کردن به دستگاه‌هایی که نمی‌توانند توسط الکسا و دستیار گوگل نیز کنترل شوند، دشوار است.

مارگرت وستاگر، مدیر مسابقه گفت: چهار نگرانی وجود دارد…

وستاگر گفت: “بر اساس نتایج اولیه منتشر شده امروز، به نظر می رسد که نگرانی های ما با بسیاری از سهامداران مشترک است.” [adding that] خیلی زود بود که بگوییم آیا این تحقیقات منجر به شکایت علیه شرکت‌ها می‌شود که پس از یک رایزنی عمومی 12 هفته‌ای منتهی به اول سپتامبر و گزارش نهایی در نیمه اول سال 2022 تصمیم‌گیری خواهد شد.

آمازون اضافه کرد که 80 شرکت را در طرح قابلیت همکاری صوتی خود ثبت نام کرده است که به مشتریان امکان دسترسی به چندین سرویس صوتی را در یک دستگاه می دهد.

رئیس رقابت اتحادیه اروپا گفت، نگرانی‌های ضدانحصار سیری توسط شرکت‌ها مطرح شده است و همین مسائل در مورد الکسا و دستیار گوگل نیز مطرح شده است. این اظهارات پس از یک فرآیند مشاوره که از بیش از 200 شرکت در طول یک سال شنیده شد، بیان شد.

“برنده ای وجود نخواهد داشت و نباید باشد. امروز، الکسا با بیش از 140000 محصول خانه هوشمند سازگار است، و ما این را برای سازندگان دستگاه آسان می کنیم تا الکسا را ​​مستقیماً در محصولات خود ادغام کنند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


رویترز گزارش می دهد.

نگرانی دوم فروشندگان دستیار صوتی بود که خدمات خود یا شخص ثالث خود را از طریق تنظیمات پیش‌فرض روی دستگاه‌ها تبلیغ می‌کردند و در نتیجه رقبا را محدود می‌کردند.

اکنون که کمیسیون از شرکت ها شنیده است، گام بعدی درک نظرات مصرف کنندگان است.

[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی

نگرانی سوم، گنجینه داده های موجود برای دستیار صوتی و فروشندگان دستگاه های هوشمند بود، در حالی که نگرانی چهارم، عدم قابلیت همکاری بین دستگاه ها بود.

ناظر ضد انحصار اتحادیه اروپا گفت که پاسخ دهندگان در مورد برخی از روش های انحصاری و گره زدن مرتبط با دستیارهای صوتی، مانند ممانعت از نصب دستیار صوتی دوم بر روی یک دستگاه از تولیدکنندگان دستگاه های هوشمند، ابراز نگرانی کرده اند.