نیمی از مناطق تحت تأثیر قرنطینه چین – 9to5Mac

اپل در عملیات و تدارکات استاد است و سعی می‌کند زنجیره‌های تامین خود را تا حد امکان متنوع کند، بنابراین احتمالاً در موقعیت بهتری نسبت به بقیه برای مقابله با طوفان قرار دارد.

یکی از مدیران ارشد فناوری چین هشدار داده است که تولید فناوری در منطقه “به طور کامل متوقف خواهد شد” مگر اینکه اوضاع در 10 روز آینده تغییر کند.

زمینه

اپل هر سال لیست تامین کنندگان خود را منتشر می کند و الف نیکی آسیا یک تجزیه و تحلیل نشان داد که حداقل نیمی از 200 نفر برتر در مناطقی از چین قرار دارند که در معرض خطر تعطیلی بیشتر COVID-19 قرار دارند.

بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین لیست تامین کنندگان موجود اپل، بیش از 70 شرکت کارخانه تولیدی در استان جیانگ سو دارند که به طور مستقیم غول فناوری ایالات متحده را تامین می کنند. اکثر آنها در کونشان و سوژو، دو شهر نزدیک به شانگهای هستند. حدود 30 تامین کننده دیگر اپل در خود شانگهای، آخرین کانون شیوع کووید-19 در چین، امکانات دارند.

اگر شانگهای نتواند تولید خود را تا ماه مه از سر بگیرد، تمام بازیگران فناوری و صنعتی که زنجیره تامین در منطقه دارند به طور کامل متوقف خواهند شد.

گرفتن 9to5Mac

با این حال، قرنطینه در شانگهای و کونشان باعث شده است اپل تولید خود را در سه فروشنده دیگر متوقف کند و انتظار می‌رود این موارد تاثیر بسیار بیشتری داشته باشند. […]

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

کارخانه عظیم مونتاژ آیفون فاکسکان در ژنگژو تاکنون تحت تأثیر قرار نگرفته است.

نیمی از تامین کنندگان اپل تهدید کردند

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


رئیس سازنده نمایشگر AU Optronics گفت که انسدادها “در بدترین سناریو ممکن است منجر به قطع زنجیره تامین شود” و این مشکل به پیش پا افتاده ترین – اما همچنان حیاتی – محصولات گسترش می یابد.

با این وجود، محدودیت هایی برای اقدامات اضطراری وجود دارد که هر کسب و کاری می تواند انجام دهد. در حالی که صحبت در مورد تعطیلی کامل تولید فناوری در منطقه ممکن است یک احتمال شدید باشد، اپل از کمبود طولانی مدت قطعات و ظرفیت مونتاژ مصون نخواهد بود. ما قبلاً تأثیراتی را در فروشگاه‌های اپل دیده‌ایم و به نظر می‌رسد قبل از اینکه بهتر شود بدتر می‌شود.

دولت چین در تلاش برای ریشه کن کردن کووید-19 از این کشور، تدابیر مهار شدیدی را اعمال کرده است. این در تضاد با رویکرد اکثر کشورهای دیگر است، یعنی تکیه بر واکسن‌ها و اقدامات ملایم‌تر برای محدود کردن گسترش و شدت بیماری. ما اخیراً تأثیر آن بر تولید اپل را تا به امروز خلاصه کرده ایم:

این تامین کنندگان طیف وسیعی از مونتاژکننده بزرگ آیفون Pegatron و سازنده iPad Compal Electronics را تا سازندگان قطعاتی مانند نمایشگرها، بردهای مدار، قطعات حرارتی، باتری ها و قطعات صوتی را اجرا می کنند.

خطر “تعطیل کامل” تولید فناوری

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

یک قرنطینه در شنژن در ماه گذشته فاکسکان را مجبور کرد مونتاژ آیفون را در دو کارخانه متوقف کند، اگرچه ترکیبی از معافیت‌ها برای تولید حلقه بسته و توانایی این شرکت برای تغییر به امکانات پشتیبان به این معنی است که تولید آیفون آسیب جدی ندیده است.

آن به شرح زیر است یک هشدار جدی چند روز پیش توسط ریچارد یو، رئیس فناوری مصرف کننده هوآوی.

بزرگترین ترس این است که تعطیلی ها تا تابستان ادامه یابد. جمع‌آوری موجودی تعطیلات زمان زیادی طول می‌کشد و چین در حال حاضر با اختلالات حمل‌ونقل گسترده مواجه است که باعث تاخیر قابل توجهی در زمان لازم برای ارسال محصولات به خارج از کشور می‌شود. برخی هشدار می دهند که اگر تعطیلات در ژوئن و جولای ادامه یابد، فروش تعطیلات ضربه خواهد خورد.

برخی از مواد اولیه مانند جعبه های مقوایی به شدت کمبود دارند.

این تجزیه و تحلیل نشان داد که نیمی از 200 تامین کننده برتر اپل در مناطقی از چین قرار دارند که در معرض تهدید قرنطینه COVID-19 قرار دارند. اینها نه تنها شامل شرکت های پیشرو مسئول مونتاژ نهایی محصولات اپل – Pegatron، Quanta و Compal – بلکه تامین کنندگان قطعات حیاتی نیز می شود.