هاب خانه هوشمند IKEA DIRIGERA با پشتیبانی از Matter برای ماه نوامبر با برچسب قیمتی حدود 60 دلار در نظر گرفته شده است.

در ماه می، IKEA اعلام کرد که قصد دارد در ماه اکتبر عرضه شود. اکنون فهرست‌های زنده برای کارگردان در چند کشور توسط Tech Gaming Report از طریق The Verge مشاهده شده است.

در اینجا نحوه توصیف IKEA از هاب خانه هوشمند آینده Matter-ready آمده است:

یکی از فناوری‌های اساسی که Matter برای فعال کردن آن استفاده می‌کند Thread است. قبلاً تعدادی از شرکت‌های دستگاه‌های هوشمند را دیده‌ایم که از Thread مانند اپل با HomePod mini، Belkin، Nanoleaf، Eve و غیره استفاده می‌کنند.

در سایت آلمانی IKEA، DIRIGERA با قیمت 59.99 یورو (در حال حاضر به 58.86 دلار تبدیل شده است) ذکر شده است. این تقریباً یک جهش دو برابری نسبت به TRÅDFRI 30 دلاری نسل قبلی است. سایت نروژی نشان می دهد که در دسترس بودن از ماه نوامبر شروع می شود اما تاریخ خاصی مشخص نشده است.

پشتیبانی از Apple HomeKit و Matter

در ماه مه، IKEA یک مرکز خانه هوشمند بازنگری شده با پشتیبانی از Matter برای اتصال بین پلتفرمی و همچنین یک برنامه کاملاً جدید برای تجربه بهبود یافته با محصولات خانه هوشمند خود راه اندازی کرد. اکنون، اولین لیست های DIRIGERA ظاهر شده است که به ما نگاهی به قیمت، تاریخ عرضه و موارد دیگر می دهد.

هاب DIRIGERA IKEA شامل رادیوهای WiFi، Zigbee و Thread برای اتصال است. تصاویر موجود در فهرست IKEA همچنین قسمت پشتی هاب را با پورت USB-C و اترنت نشان می دهد. تصویر دیگری پیش‌نمایش عمومی برنامه جدید DIRIGERA را با رابط کاربری بلوک رنگی نشان می‌دهد.

هدف Matter این است که مشتریان بدون مشکل بدانند که یک دستگاه خانه هوشمند با راه‌اندازی آن‌ها کار می‌کند (کراس پلتفرم، از جمله HomeKit) و همچنین آنها را سریع‌تر، قابل اعتمادتر، ایمن‌تر و آسان‌تر می‌کند.

به عنوان یادآوری، Matter یک همکاری بین اپل، آمازون، گوگل، سامسونگ، اتحاد استانداردهای اتصال و بسیاری از شرکت‌های دیگر از جمله IKEA است. با آخرین راه اندازی که برای پاییز امسال در نظر گرفته شده، چندین تاخیر داشته است. با برنامه ریزی IKEA برای راه اندازی DIRIGERA در نوامبر، امیدواریم شاهد تعداد زیادی از دستگاه های پشتیبانی شده از همه شرکت های شرکت کننده باشیم.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

گام بعدی در سفر برای ایجاد زندگی روزمره بهتر برای افراد بیشتر و زندگی هوشمندتر، راه‌اندازی هاب آماده برای محصولات هوشمند DIRIGERA است. DIRIGERA با نرم‌افزار جدید خود به گونه‌ای طراحی شده است که بخش‌های بیشتری از محصول را مدیریت کند و محصولات بیشتری را نسبت به محصولات موجود ادغام کند. دروازه TRÅDFRI. همچنین برنامه هوشمند جدید و کاربرپسند IKEA Home را فعال می کند.

قیمت و تاریخ عرضه DIRIGERA

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.