هارد دوربین مداربسته دوربین مداربسته تهران، بازار دیوار-امن باش

تولید کننده عیب آنها را برطرف کرده و مجدد وارد بازار می کنند. در ایران برخی بازرگانان این هاردها را با قیمتی پایین تهیه کرده و با گارانتی یک ساله به بازار عرضه می کنند. گارانتی به صورت برچسب به نام شرکت بازرگانان روی هارد مشخص می شود. طول عمر یک هارد دیسک رابطه مستقیمی با متریال بکار رفته در ساخت آن اعم از برند هاردیسک، جنس صفحات، تکنولوژی ساخت و … دارد. این خصوصیات تعیین می کند که تا چه مدت می توان از هارد دیسک استفاده کرد. از دیگر تکنولوژی‌های به کار رفته در این هارد دیسک می‌توان به Intelliseek اشاره کرد که برای ارائه تعادل میان عملکرد و قدرت در هارد دیسک به کار می‌رود و باعث کاهش لرزش، صدا و مصرف برق هارد دیسک می‌شود.

شما می توانید تمامیِ این متعلقات را از همکاران ما در بخش فروش دوربین مداربسته بخواهید. در آخر به خاطر داشته باشید که با خریدپکیج دوربین مداربسته در فروشگاه دی سی ای کالا، متعلقات مورد نیاز برای نصب دوربین مداربسته خود را نیز دریافت خواهید کرد. منبع تغذیه یا آداپتور دوربین مداربسته یکی از اصلی ترین متعلقات مورد نیاز برای نصب سیستم دوربین مداربسته به شمار می رود. البته بعضی از دوربین ها که دارای POE هستند نیاز بهمنبع تغذیه مجزا ندارند، اما برای بیشتر دوربین ها نیاز به تغذیه دارید.

انواع برند هارد در دوربین مدار بسته

این هاردها دارای سرعت پایینی بوده و برای استفاده در سیستم هایی که نیاز به پردازش بالا دارند و یا نیاز به سرعت خواندن و نوشتن بالایی دارد مناسب استفاده نیستند. این هاردها توانایی روشن ماندن طولانی مدت را نداشته و در صورت روشن ماندن به مدت زیاد ممکن است آسیب ببینند. استفاده از این مدل به عنوان هارد دوربین مداربسته مناسب نیست و کارایی بالایی ندارند.

سیم و کابل دوربین مداربسته

اگر هارد دارای بدسکتور و یا مشکل دیگری در آن وجود داشته باشد، فرمت کامل انجام نمی شود و پیغام خطا ظاهر می شود. بعد از پایان فرمت کامل، هارد آماده ضبط فیلم دوربین های مداربسته است. از جمله این که حداکثر فضای اختصاص یافته به یک یا چند دوربین مداربسته را می توانید تعیین کنید. جهت مشاهده لیست قیمت سایر برند های هارددیسک دوربین مداربسته روی نام برند مورد نظرتان کلیک نمایید. اولین نکته درباره تست هارد دوربین مداربسته این است که این کار با توجه به ظرفیت هارد می‌تواند زمان‌بر باشد.

” و اینکه “دوربین مداربسته تا چند روز فیلم نگه میدارد؟

یکی از عواملی که باعث خرابی در هارد یک سیستم دوربین مداربسته می شود می تواند روشن و خاموش کردن مکرر دستگاه توسط اپراتور باشد. فضای ابری هم مانند هارد برای دوربین مداربسته قادر به ضبط تصاویر با رزولوشن بالا خواهد بود. سربرگ آخر نیز پهنای باند مورد نیاز برای ضبط کردن یا همان سرعت را نشان می‌دهد.

بررسی لپ تاپ ایسوس VivoBook R427FA ؛ کارآمد برای تحصیل و دورکاری

هارد دوربین مداربسته دوربین مداربسته تهران، بازار دیوار-امن باش

هارد حتما ۷/۲۴ باشد، یعنی ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت بتواند کار کند ( دقت شود که هارد دیسک برای دوربین مداربسته با هارد دیسک برای سایر دستگاهها متفاوت می باشد. حال سوال پیش می آید که “برای دوربین مداربسته هارد با چه ظرفیتی بخریم؟” و اینکه “دوربین مداربسته تا چند روز فیلم نگه میدارد؟“. برای پاسخ به این سوال شما، لازم است بگویید تا چند روز بک آپ(پشتیبان) از ویدیو ها و تصاویر ضبط شده میخواهید. پس از پاسخ به این سوال، لازم است تا لنز دوربین خود را بررسی کنید. چرا که حجم تصاویر ضبط شده با توجه به اینکه لنز دوربین شما چند مگابایت است و با چه فرمتی ذخیره میکند متغییر است.

البته استفاده از هاردهای ssd فعلا جهت استفاده در این سیستم ها به عنوان هارد دوربین مداربسته هنوز فراگیر نشده است. از برندهای معتبر تولید کننده نقش هارد دوربین مداربسته می توان به برند های معروف و معتبر در بازار شامل برند های SAAGATEوWestern اشاره کرد که هر دو این شرکت ها هارد هایی با کیفیت و ماندگاری بالا و متناسب با دستگاه و دوربین های شما به بازار عرضه می کنند. درایو های ذخیره سازی بسیاری برای مصارف مختلف وجود دارند، اما اکثر کاربران هنگام خرید نمی دانند کدام یک از هارد ها را انتخاب کنند. به‌طور خلاصه باید دانست که تفاوت هارد ها یا HDD ها به نوع طراحی و معماری ساخت آنها مربوط است. به‌عنوان نمونه امور نظارتی نیاز به فعالیت مداوم هارد دیسک ها در طول شبانه روز دارد.

امیدواریم که این مقاله اطلاعات مفیدی را دراختیار شما عزیزان قرار داده باشد. در صورت تمایل می توانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. حالت آماده به کار سریع که موجب کاهش هزینه و اندازه بافر های سیستم خواهد شد. نرم افزار بهینه سازی نظارت که قابلیت اعتماد هارد را به 30 درصد افزایش می‌دهد و موجب کاهش از دست دادن داده ها خواهد شد.

به‌همین‌منظور هاردهایی مخصوص نظارت تصویری تولید شده‌اند که با اندکی قیمت بیشتر، عملکرد http://amnbash.ir بسیار مطلوب‌تری دارند. تفاوت دیگر هارد دیسک های معمولی با هارد دوربین های مدار بسته و DVR، حجم نوشتن روزانه یا سالانه آنهاست. در واقع هارد دیسک‌های دوربین مدار بسته قادر به تحمل حجم نوشتن بیشتری هستند. خوشبختانه در خصوص هاردهای دوربین مدار بسته میزان حجم نوشتن سالانه از سوی سازندگان اعلام می‌شود. همین تفاوت اساسی باعث شده سازندگان مختلف اقدام به عرضه هارد های تخصصی برای دوربین مدار بسته و سیستم‌های نظارتی کنند که طول عمر و دوام بالاتری نسبت به هارد دیسک‌های معمولی دارند. انتخاب هارد دوربین مداربسته یکی از تجربه های مهم در زمینه نصب دوربین مداربسته همراه خواهد بود و باید تجربه و دانش کافی در انتخاب هارد مناسب دوربین مداربسته داشته باشید.

  • امیدواریم که این مقاله اطلاعات مفیدی را دراختیار شما عزیزان قرار داده باشد.
  • در این صورت در سیستم دوربین مداربسته عملیات ضبط و بازپخش تصاویر انجام نمی شود ولی در قسمت شناسایی هارد دیسک، هارد قابل رویت است.
  • به صورت کلی دو مدل هارد HDD که مخفف است و هارد SSD که مخفف است در سیستم های نظارتی مورد استفاده قرار می گیرند.
  • سپس در درون جعبه دی وی آر به دنبال یک کابل قرمزرنگ ساتا به گردید سپس کابل تغذیه 3 رنگ قرمز مشکی زرد را دارد در درون متعلقات دستگاه DVR پیدا نمایید حال کافیست که این کابلها را در محل های اتصالی مربوطه بر روی هارد دیسک و همچنین برد DVR متصل نمایید.
  • این هاردها توانایی روشن ماندن طولانی مدت را نداشته و در صورت روشن ماندن به مدت زیاد ممکن است آسیب ببینند.