هدست پیش فرض من برای صدا و تصویر

من قبلا از Shokz Aeropex (که با نام تجاری قدیمی AfterShokz این شرکت فروخته می شد) استفاده می کردم. OpenComm اساساً همان چیزی است، اما با اضافه شدن یک بوم میکروفون.

از طرف دیگر هدفون های هدایت استخوانی بسیار راحت هستند. در واقع، من اغلب به طور کامل فراموش کرده ام که آنها را می پوشم!

اما مزیت بزرگ دیگری نیز دارند: راحتی. هدفون های روی گوش معمولا بهترین کیفیت را ارائه می دهند، اما در صورت استفاده طولانی مدت می توانند داغ شوند. هدفون های روی گوش و داخل گوش نیز در صورت استفاده بیش از یک یا دو ساعت در یک زمان ممکن است ناراحت کننده باشند.

اگرچه اشکال مختلفی از هدفون ها وجود دارد – هدفون های داخل گوش، روی گوش و روی گوش اصلی ترین آنها هستند – اکثر آنها به یک شکل عمل می کنند. یک هادی هوا را حرکت می دهد تا امواج صوتی ایجاد کند که از طریق پرده گوش خود می شنوید.

همچنین OpenComm UC وجود دارد که با آداپتور بلوتوث USB-A خود ارائه می شود. این شرکت ادعا می کند که برد و کیفیت را بهبود می بخشد، اما باید بگویم که با استفاده از آن با مک (با آداپتور USB-C) تفاوت قابل توجهی مشاهده نکردم.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


هدفون های هدایت استخوانی به روشی کاملاً متفاوت عمل می کنند. آنها در برابر استخوان های گونه یا فک بالایی شما ارتعاش می کنند و این ارتعاشات توسط گوش داخلی یا حلزون شما دریافت می شود. مجرای گوش شما به طور کامل بای پس شده است.

صرف نظر از اینکه شما یک میکروفون بوم را ضروری می‌دانید یا نه، من نمی‌توانم هدفون Shokz Bone Conduction را به اندازه کافی برای راحتی تمام روز توصیه کنم.

امروزه، شفافیت را می توان با هر نوع هدفون، با استفاده از میکروفون در خارج برای انتقال صدای خارجی به هدفون ارائه داد.

بوم های میکروفون این روزها در حال تبدیل شدن به یک چیز نادر است، که عمدتاً در هدست های بازی باقی مانده است. میکروفون های تعبیه شده در بدنه هدفون ها به خوبی کار می کنند، بنابراین روزهای بوم میکروفون احتمالا به شماره افتاده است.

اگر از آنها با دستگاه های اپل استفاده می کنید، از نوع UC صرف نظر می کنم.

من همچنین متوجه شده‌ام که وقتی نمی‌خواهم اطرافیانم را اذیت کنم از آنها برای تماشای ویدیو استفاده می‌کنم – و در واقع، تقریباً برای هر چیزی غیر از موسیقی…

هدفون هدایت استخوانی

مزیت سنتی هدفون های هدایت استخوانی شفافیت صدا است. با پر نکردن یا پوشاندن گوش خود، همچنان می توانید صداهای محیطی را بشنوید، و برای استفاده در دوچرخه، به عنوان مثال، زمانی که می خواهید بتوانید ترافیک روبرو را بشنوید، ایده آل است.

Shokz OpenComm با قیمت 159.95 دلار (یا کمتر در آمازون) و OpenComm UC با قیمت 199.95 دلار در دسترس است.

من چند هفته است که از هدفون های هدایت استخوانی Shokz OpenComm استفاده می کنم، و آنها به سرعت هدفون های انتخابی من برای تماس های صوتی و تصویری شده اند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

گفته می‌شود، به نظر من آنها در موقعیت‌های دشوار، مانند مقابله با صدای باد در بیرون، بهترین عملکرد را دارند. یک چیز روانشناختی هم وجود دارد، اینکه کمتر وسوسه می‌شوم که با صدای بلندتر از حد لازم صحبت کنم.

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

نقطه ضعف اصلی کیفیت صدا است. من هرگز از آنها برای موسیقی استفاده نمی کنم، اما برای تماس های صوتی و تصویری، تماشای نتفلیکس و غیره، راحتی آنها به سرعت آنها را به انتخاب پیش فرض من تبدیل کرد.

Shokz OpenComm

البته اگر بخواهم موزیک گوش کنم از Bowers & Wilkins PX7 در خانه و Master & Dynamic MW08 خود را در بیرون استفاده خواهم کرد. اما برای تماس‌ها و ویدیوها، Shokz OpenComm من است که هر بار آن را برمی‌دارم (مگر اینکه قبلاً آنها را پوشیده باشم زیرا فراموش کرده‌ام که روی سرم هستند).