هدست Reality Pro به طور قابل توجهی به خطر افتاده است. رهبران ارشد شکاک

اما مارک گورمن بلومبرگ این گزارش نشان می‌دهد که تیم کوک، مدیرعامل اپل، واقعاً می‌خواست عینک‌های اپل را در اولویت قرار دهد، زیرا کار توسعه به طور فزاینده‌ای بر روی هدست متمرکز شده است.

به گفته افراد آشنا با این پروژه، افراد کلیدی در بالاترین رده‌های اپل، مانند کریگ فدریگی، معاون ارشد مهندسی نرم‌افزار، نیز فاصله خود را حفظ کردند و نسبت به این هدست محتاط ظاهر شدند. جانی سروجی، معاون ارشد فناوری‌های سخت‌افزاری اپل، به‌طور خصوصی فردی بدبین بوده و آن را به یک پروژه علمی تشبیه کرده است.

این بسیار متفاوت از رویکرد معمول اپل است، یعنی دور ماندن از یک بازار جدید تا زمانی که بتواند محصول مورد نظر خود را تولید کند.

اپل آن را به قیمت تمام شده می فروشد. متحمل ضرر در نظر گرفته شده است

گفته می شود کریگ فدریگی و جانی سروجی نسبت به این دستگاه شک دارند.

ما انتظار داریم که اپل هدست Reality Pro را در جریان سخنرانی ماه آینده WWDC به طور رسمی معرفی کند.

شخصی در این پروژه یک شوخی در حال اجرا را توصیف می کند که مهندسان روی N421 ناامیدکننده کار می کردند تا کوک را راضی نگه دارند. تا سال 2019، این شرکت در ارائه یک برنامه قابل اجرا برای ساخت عینک های AR پیشرفت چندانی نکرده بود.

سازش های قابل توجهی برای Reality Pro ضروری بود

این یک راز آشکار است که اپل در حال کار بر روی دو محصول بسیار متفاوت واقعیت افزوده است: هدست Reality Pro که واقعیت افزوده و واقعیت مجازی را در یک بسته کاملاً بسته ترکیب می‌کند و Apple Glasses، دستگاهی سبک وزن و محتاط که بسیار شبیه عینک است. معمولی.

طراحی محصول همچنین اعتراف ضمنی است که این شرکت، مانند سایرینی که هدست‌های واقعیت ترکیبی ساخته‌اند، نتوانسته است برخی از مسائل اساسی فناوری را حل کند. ویژگی‌هایی مانند توانایی عملکرد به عنوان مانیتور مک خارجی و تماس‌های ویدیویی چند نفره، کمتر از آنچه شرکت در ابتدا پیش‌بینی می‌کرد، پیشرفته است، اگرچه امیدوار است که آنها را بهبود بخشد. به گفته افرادی که با این پروژه آشنا هستند، اپل همچنین می خواست باتری را در هدفون ادغام کند. اما برای کاهش وزن و جلوگیری از داغ شدن بیش از حد دستگاه، طراحی بسیار متفاوتی از اپل ایجاد کرد: باتری را به‌عنوان بسته‌ای به اندازه آیفون طراحی کرد که در جیب کاربر قرار می‌گیرد و توسط یک سیم برق وصل می‌شود.

در هر صورت بعید است هزینه های توسعه کلاه ایمنی به این زودی ها جبران شود. این گزارش حاکی از آن است که بودجه بیش از یک میلیارد دلار در سال بوده و بیش از هزار مهندس روی آن کار می کنند.

مدیران ارشد تردید دارند. آشپزی درگیر نیست

به گفته دست اندرکاران این فرآیند، اپل در نهایت هر گونه توسعه محصول جدی را برای عینک های مستقل برای سال ها به تعویق انداخت و تقریباً این ایده را از بین برد. آنها می گویند که اپل حداقل چهار سال تا معرفی چنین محصولی فاصله دارد، اگر چنین اتفاقی بیفتد. […]

گزارش جدیدی در مورد هدست واقعیت مجازی Apple Reality Pro در آینده نشان می دهد که دستگاه به طور قابل توجهی در معرض خطر است، در مقایسه با چشم انداز اصلی این شرکت برای دستگاه.

حتی در مورد عرضه عینک اپل نیز تردیدهایی وجود دارد. تنها حدود 10 درصد از منابع Reality Pro به پروژه عینک با کد N421 اختصاص یافت.

رویکرد او گاهی اوقات به عنوان عدم تصمیم گیری تلقی می شد که منجر به تأخیر و نگرانی در مورد دستیابی به منابع کافی می شد. یکی دیگر از افرادی که روی این پروژه کار کرده است، می گوید: «تیم اصلاً روی پروژه سنگینی نمی کرد و این باعث ناامیدی مردم شد.

گورمان می‌گوید در واقع، این شرکت حتی احتمال فروش اولیه آن را با زیان در نظر گرفت تا بتواند جای پای خود را در بازار به دست آورد.

توسعه سالانه یک میلیارد دلار هزینه دارد

تیم کوک همچنین به عنوان “حذف شده” از پروژه توصیف شد – و به دلیل ناامید کردن تیم با صرف زمان برای تصمیم گیری.

اپل پس از اینکه در ابتدا یک عینک سبک وزن واقعیت افزوده را مورد توجه قرار داد، به دلیل محدودیت های تکنولوژیکی، تمایل به ارائه محصول به بازار و اختلافات داخلی، به تدریج به چیزی شبیه به دستگاه های موجود روی آورد.

همچنین نشان می دهد که برخی از مدیران اپل نسبت به پتانسیل این محصول شک دارند و از آن دور می شوند. این گزارش – بر اساس منابع متعدد نزدیک به پروژه – نشان می دهد که اپل برخلاف حاشیه های بالایی که از سایر محصولات انتظار دارد، آن را تقریباً به قیمت تمام شده به فروش خواهد رساند.

هدست Reality Pro در مقابل عینک اپل

خودی ها می گویند که با گذشت زمان، مصالحه های بیشتری باید انجام می شد تا حتی دستگاه Reality Pro قابل استفاده باشد.

کل قطعه ارزش خواندن دارد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

نکته دیگر برخلاف اپل این است که این شرکت قصد دارد Reality Pro را با قیمت متعادل بفروشد. این به شدت با حاشیه معمولی 37 درصدی که شرکت دوست دارد به دست آورد، در تضاد است.

یکی از افراد می گوید: «نزدیک ترین چیزی که کوک به توسعه محصول دارد، نمایش است. “اما حتی در آن زمان، او آن مردی نیست که بگوید باید X و Y را انجام دهد. او از نظر داشتن نظرات قوی در مورد جزئیات کاملاً برعکس استیو است.” […]

افرادی که با فرآیند توسعه هفت ساله آشنا هستند، می گویند دستگاهی که کوک به نمایش خواهد گذاشت، از چشم انداز اصلی خود دور شده است. دستگاه اپل که در ابتدا به عنوان یک عینک با مشخصات کم که می‌توان آن را در تمام روز استفاده کرد، به هدستی تبدیل شده است که شبیه یک عینک اسکی است و به باتری جداگانه نیاز دارد. […]