هدفون اپل بزرگترین اتفاقی است که می تواند برای این صنعت بیفتد

او اکنون از هشدار به سرمایه‌گذاران مبنی بر اینکه برخاستن متاورس ممکن است «سال‌ها طول بکشد» به اخیراً گفته است که ممکن است «یک یا دو نسل» طول بکشد، رفته است.

اپل فکر می کند واقعیت افزوده کلیدی است

AR قطعا اولین باری که از آن استفاده می کنید شگفت انگیز است. هنوز به یاد دارم زمانی که به خرید یک دستگاه قهوه ساز جدید نگاه می کردم، امکان دیدن آن در آشپزخانه در آیفون من واقعاً مرا تحت تأثیر قرار داد. من همین کار را با مبلمان بالقوه انجام داده ام و مطمئناً روش جالبی برای نگاه کردن به طراحی داخلی ارائه می دهد. اما برای من، تازگی به سرعت از بین رفت.

افراد زیادی حدس می زنند که هدست اپل ممکن است مانند تسلا رودستر باشد: یک ماشین اسپرت پر زرق و برق و گران قیمت که مفهوم وسایل نقلیه الکتریکی را به مردم می فروخت. Jacob Loewenstein، معاون ارشد پلتفرم اجتماعی 3D Spatial، که در بسیاری از دستگاه‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی ظاهر شده است، می‌گوید: «اپل دستگاه‌ها را به‌گونه‌ای می‌سازد که واقعاً برای مردم مفید و راحت باشد و مردم را به مراقبت وادار کند».

حتی قیمت 3000 دلاری تبلیغ شده به عنوان یک مشکل تلقی نمی شود: Reality Pro فقط محصولی خواهد بود که پتانسیل را نشان می دهد.

در حالی که تعدادی از شرکت های فناوری به شدت در مورد هدست های VR هیجان زده شده اند، اما تاکنون نتوانسته اند جهان را به آتش بکشند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

استیو جابز می‌گوید که یک مک صفحه لمسی “نشان دهنده عالی” است – اما تجربه واقعی استفاده از آن چندان عالی نیست. من به نوعی احساس می کنم AR یک نسخه نمایشی عالی ارائه می دهد.

مارک زاکربرگ آنقدر متقاعد شده بود که واقعیت مجازی آینده است که نام فیسبوک متا را تغییر داد و Metaverse را به مکانی تبدیل کرد که نقش مهمی را در زندگی ما ایفا می کرد. در عوض، تقریباً یک فلاپ کامل بود WSJ قطعه در پایان سال گذشته اشاره کرد.

این تحلیلگر گفت: “یکی از دلایلی که من فکر می کنم اپل در بسیاری از پروژه های خود بسیار موفق است این است که آنها فقط یک دستگاه را راه اندازی نمی کنند، بلکه یک اکوسیستم را راه اندازی می کنند.” Gartner Tuong Nguyen، که VR/ را پوشش می دهد. بازار AR “این ترکیبی از برنامه های مختلف است که در موارد استفاده مختلف برای کاربران مختلف اعمال می شود – این “برنامه قاتل” است.” […]

جیتش اوبرانی، مدیر تحقیقات IDC می‌گوید: «اگر با شایعاتی در مورد ساخت یک هدست مشابه توسط کسی غیر از اپل روبرو می‌شویم، فکر نمی‌کنم آنقدر موفق باشد. اپل دارای مقیاس بزرگ، پشتیبانی از توسعه دهندگان، پشتیبانی عظیم از مصرف کنندگان است – و هیچ کس دیگری به آن نزدیک نمی شود.

تحلیلگران می گویند فقدان یک اپلیکیشن قاتل آشکار نیز مشکلی نیست.

من فکر می کنم AR یک فناوری عمیق است که همه چیز را تحت تاثیر قرار می دهد. ناگهان تصور کنید که بتوانید با AR تدریس کنید و چیزها را به این طریق نشان دهید. یا از نظر پزشکی و غیره همانطور که گفتم، ما واقعاً به گذشته نگاه می کنیم و به نحوه زندگی بدون AR فکر می کنیم.

اما AR نیز هنوز جایگاه خود را پیدا نکرده است.

البته اپل در واقعیت افزوده جدید نیست، زیرا در سال 2020 با گنجاندن حسگر عمق LiDAR در آیفون 12 پرو شروع به حضور جدی در این زمینه کرده است. این امر باعث شد تا نمایش‌های واقعیت افزوده واقعی‌تر امکان‌پذیر شود و البته از آن زمان در همه مدل‌های Pro گنجانده شده است.

اما کسانی که در صنعت VR/AR کار می کنند بسیار خوش بین هستند لبه.

حتی اوپو که اخیراً هدست واقعیت ترکیبی خود را معرفی کرده است، می‌گوید هنوز هیچ‌کس دلیل قانع‌کننده‌ای برای خرید آن پیدا نکرده است.

هدفون اپل “بهترین چیز” برای صنعت است

در میان متخصصان AR، فضا شادی بخش است. جی رایت، مدیر عامل پلتفرم همکاری VR/AR Campfire 3D می‌گوید: «این بزرگترین اتفاقی است که می‌تواند برای این صنعت بیفتد. چه در حال کار سخت افزاری یا نرم افزاری باشید. ما خوشحالیم.

مدیر عامل اپل، تیم کوک، همیشه واقعیت مجازی را کم اهمیت جلوه داده است و استدلال می کند که آنچه ما می خواهیم دستگاه هایی هستند که ارتباط ما را با دیگران بیشتر کنند، نه قطع – AR، بیشتر از VR.

طبق اسنادی که شامل یادداشت‌های داخلی کارمندان می‌شود، اکثر بازدیدکنندگان Horizon معمولاً پس از ماه اول به برنامه باز نمی‌گردند و پایگاه کاربران از بهار به‌طور پیوسته کاهش یافته است.

تقریباً یک سال پس از تغییر نام مارک زاکربرگ به متا پلتفرم‌های فیس‌بوک در اقدامی که شرکت روی متاورس شرط بندی کرده بود، اسناد داخلی نشان می‌دهد که انتقال با فناوری‌های بد، کاربران بی‌تفاوت و عدم شفافیت در مورد آنچه برای موفقیت نیاز است، دست و پنجه نرم می‌کند. […]

نظرات در مورد اینکه آیا هدست اپل و جانشینان آن می توانند دستگاهی برای تبدیل AR/VR از یک علاقه خاص به یک محصول اصلی باشند، بسیار متفاوت است. اما گزارشی که امروز منتشر شد نشان می‌دهد که کسانی که در این بخش کار می‌کنند قویاً باور دارند که این امکان وجود دارد.

ما البته پوشش زنده رویداد امروز را برای شما ارائه خواهیم کرد.

با این حال، AR هنوز هم در یک راه بزرگ شروع نشده است. همانطور که اخیراً گفتم، “دمو عالی می سازد”.

پالمر لاکی، بنیانگذار Oculus، ماه گذشته گفت که هدفون های اپل “خیلی خوب هستند” و سایر بازیگران صنعت با اعلام امروز “خوشحال” خواهند شد.

واقعیت مجازی تاکنون یک بازار خاص بوده است